Heeeeeuu cok sporitf lekkrr thuis of om te slapen jwz lekkerrrrrrrr gr gr Juan Calrosaquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:22 schreef Amarantha het volgende:
Super chille broek van Le Coq Sportif uit de weggeef gehaald vorige week (nu pas aan want eerst uitwassen). Zo'n soort:
[ afbeelding ]Chill voor thuis of om te slapen
Ziet er nog als nieuw uit
quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:23 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Heeeeeuu cok sporitf lekkrr thuis of om te slapen jwz lekkerrrrrrrr gr gr Juan Calrosa
Ik had alcohol afgezworen maar dit i best oke whiskey is cool zowieso als t grats isquote:
Dat is iets wat ik en huisgenoten runnen.. Mensen brengen hier spullen i.p.v naar de kringloop en wij geven dat weg (2x 2 uur per week)quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:24 schreef klawie het volgende:
[..]
Wat is de weggeef winkel???
Ik moet nog veel leren hier lol
HuIuiuuuuuuquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:24 schreef klawie het volgende:
[..]
Wat is de weggeef winkel???
Ik moet nog veel leren hier lol
Maar stuekem hou je het zelf he godverdomme beetje goed imabo posen en dan gewn zo doen he pfffquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik en huisgenoten runnen.. Mensen brengen hier spullen i.p.v naar de kringloop en wij geven dat weg (2x 2 uur per week)
En aan wie geven jullie dat normaal weg??quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik en huisgenoten runnen.. Mensen brengen hier spullen i.p.v naar de kringloop en wij geven dat weg (2x 2 uur per week)
Ama, ze is de kliko van de weggeef.quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:28 schreef klawie het volgende:
[..]
En aan wie geven jullie dat normaal weg??
Ga je nu met je dronken bakkes ook nog eisen stellen aan stoners?quote:
Mensen die het hier brengen zeggen vaak ook 'kijk zelf eerst even er tussen!'. Ik pak niet zo vaak iets uit de weggeefquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:26 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Maar stuekem hou je het zelf he godverdomme beetje goed imabo posen en dan gewn zo doen he pfff
Iedereen die langs komt tijdens de weggeefquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:28 schreef klawie het volgende:
[..]
En aan wie geven jullie dat normaal weg??
Ja dat doe ik ja stoners is ruk geworden moten julie gewoon leuk blujven ik probeer mn best te doen kwaliteit te leveren maar gast hetelena naar de kanekr met al deze kutquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ga je nu met je dronken bakkes ook nog eisen stellen aan stoners?
Oh dna is get goed ama vind je me aardig?quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mensen die het hier brengen zeggen vaak ook 'kijk zelf eerst even er tussen!'. Ik pak niet zo vaak iets uit de weggeef
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |