SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door TBakkert op 05-12-2013 23:31:10 ]"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
GodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
http://nos.nl/video/583027-blatter-vindt-doden-geen-fifazaak.html Nee joh tis allemaal de schuld van de Rabobank![]()
![]()
http://www.sporcle.com/games/g/pokemonquote:Op donderdag 5 december 2013 23:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Pokémon-nerd.___________________________________!!!!!!
![]()
![]()
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
![]()
Thye heeft al gewonnen.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:20 schreef RavioliPunch het volgende:
haha nou nelson mandela dood snel iedereen proberen leukste grapje te maken wie o wie wint??![]()
Ansaldi - Bukharov op CDM - Arshavin.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:25 schreef Dudeweiser het volgende:
Wie weet er een leuke LB-CDM-LW double link? Gold svp"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
http://nos.nl/video/583099-wondere-wereld-der-wklotingen.html
HAHAHA wat een afgang die wk lotingen van vroegerGesjoemeld tot en met
![]()
![]()
Neineineinquote:Op donderdag 5 december 2013 23:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ansaldi - Bukharov op CDM - Arshavin.![]()
Wel een fout, want het moet 'totalen' zijn.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Criscito - Witsel - Dannyquote:Op donderdag 5 december 2013 23:25 schreef Dudeweiser het volgende:
Wie weet er een leuke LB-CDM-LW double link? Gold svp
gr gr
edit. o hij had zelf al iets gepost (maar dit is beter)
![]()
PSV stinkt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Bukharov op CDM is onverslaanbaar gr gr.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Criscito - Witsel - Danny
gr gr
edit. o hij had zelf al iets gepost (maar dit is beter)
Boem
Godverdomme
Flappie.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Zo even Mandela op de boot zetten.
Beetje jammer FOK!Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wel een fout, want het moet 'totalen' zijn.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Watskebeurt ?quote:Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Is Kevin er nog ?Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Jullie zijn allemaal stout geweest zie ik. Rotzakken.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
lees dmquote:Hala Madrid !
![]()
Damn son, hardop lachen en me tegelijkertijd schamen.quote:Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Damn son, hardop lachen en me tegelijkertijd schamen.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Zwarte dag in de geschiedenis dit.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
* Lindgren. er nog maar eens een oud gezegde over een pot en een ketel ingooit.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Mandela wordt op deze manier wel een beetje de Zwarte Piet toegespeeld.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Wie zou het zwarte schaap van de familie zijn?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ze kijken wel door een donkere bril op die foto.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bijnaquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ [url= http://assets.catawiki.nl(...)4738d.jpg]afbeelding[/url] ]Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:29 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat hij nu ook uit packs?![]()
![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Nu Lindgren nogquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Eiland waar hij gevangen heeft gezeten.![]()
Vind dit wel een prachtige uitspraak van Mandela: "I have a dream that one day this nation will rise up and live out the true meaning of its creed: "We hold these truths to be self-evident: that all men are created equal." I have a dream that one day on the red hills of Georgia the sons of former slaves and the sons of former slave owners will be able to sit down together at a table of brotherhood. I have a dream that one day even the state of Mississippi, a state, sweltering with the heat of injustice and sweltering with the heat of oppression, will be transformed into an oasis of freedom and justice. I have a dream that my four little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character. I have a dream today." Nog steeds heel actueel.![]()
![]()
Twee helden.. veels te vroeg gestorven. #Tears #Endoftheworld.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:42 schreef Zhano het volgende:
Vind dit wel een prachtige uitspraak van Mandela: "I have a dream that one day this nation will rise up and live out the true meaning of its creed: "We hold these truths to be self-evident: that all men are created equal." I have a dream that one day on the red hills of Georgia the sons of former slaves and the sons of former slave owners will be able to sit down together at a table of brotherhood. I have a dream that one day even the state of Mississippi, a state, sweltering with the heat of injustice and sweltering with the heat of oppression, will be transformed into an oasis of freedom and justice. I have a dream that my four little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character. I have a dream today." Nog steeds heel actueel.![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:44 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat er nu geen nieuwe nummers meer komen![]()
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:44 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat er nu geen nieuwe nummers meer komen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hala Madrid !
gmtaquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:49 schreef Zhano het volgende:
Zouden ze nu een nieuwe acteur zoeken voor de PLUS reclames of gewoon een heel nieuw idee bedenken?
vond hem wel echt fucking snel opgeven bij expeditie robinson beetje jammer
Rechts heeft geen kans gekregen dat te doen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:56 schreef MolFan het volgende:
[..]
Logisch. Linker heeft bijgedragen aan de maatschappij, rechts niet.![]()
Maar goed dat de voorouders van links ooit naar Amerika zijn gebracht danquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Rechts heeft geen kans gekregen dat te doen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Rechts heeft geen kans gekregen dat te doen.![]()
![]()
PotS jonge, alvast mijn excuses voor de bagger die om half 6 's ochtends -en aan het begin van je werkdag nog wel- moet doorwroeten.![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Goffer:quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.sporcle.com/games/RobPro/1-100-click-me Dit is echt moeilijk. gr gr de nieuwe DS2![]()
![]()
?quote:Hala Madrid !
Dat verbaast me niks.. ik had die van 1-50 in 1 minuut wel gehaald dus deze leek me dan makkelijker maar dat is niet zo.![]()
Ik denk dat Henry dit jaar geen TOTS krijgt
Hala Madrid !
![]()
Even een vraagje over FUT, dit is namelijk het eerste jaar dat ik deze gamemode speel. Heb net voor het eerst een team in elkaar gezet dat dus nog niet goed op elkaar in is gespeeld. Nog veel rode en oranje lijnen, maar zo als en zo kwaad als het ging toch een zo goed mogelijke match gemaakt.
Toen even online seasons gespeeld, divisie 10 en de eerste drie wedstrijden gewonnen. Wanneer ik de vierde ook nog win, promoveer ik naar divisie 9. Maar wat is het verschil. Kom ik dan betere teams tegen? Want wanneer ik promoveer, is mijn team natuurlijk niet ineens beter wanneer ik geen nieuwe kaarten koop. Dus zijn de teams van divisie 9 automatisch beter dan in 10 of werkt dat niet zo?![]()
Welkomquote:Op vrijdag 6 december 2013 08:45 schreef Bolters het volgende:
Even een vraagje over FUT, dit is namelijk het eerste jaar dat ik deze gamemode speel. Heb net voor het eerst een team in elkaar gezet dat dus nog niet goed op elkaar in is gespeeld. Nog veel rode en oranje lijnen, maar zo als en zo kwaad als het ging toch een zo goed mogelijke match gemaakt.
Toen even online seasons gespeeld, divisie 10 en de eerste drie wedstrijden gewonnen. Wanneer ik de vierde ook nog win, promoveer ik naar divisie 9. Maar wat is het verschil. Kom ik dan betere teams tegen? Want wanneer ik promoveer, is mijn team natuurlijk niet ineens beter wanneer ik geen nieuwe kaarten koop. Dus zijn de teams van divisie 9 automatisch beter dan in 10 of werkt dat niet zo?
Je komt niet per definitie betere teams tegen (maar in de praktijk is dat meestal wel zo), maar je komt altijd wel tegen betere spelers te spelen (het gaat uiteindelijk om degene die de knoppen bestuurt). Dat is het grote verschil. En je krijgt een mooie bonus (coins) als je promotie maakt.NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Dat snap ik. Maar wanneer ik het vergelijk met de 'normale' online seasons, waar iedereen gewoon speelt met grote clubs als madrid, barca etc etc, gaat ook alleen het niveau van de spelers omhoog. De teams blijven tenslotte gelijk. Maar ik kan me voorstellen dat ik me in FUT niet ga redden in divisie 5 wanneer ik met mijn beginnersteampje speelquote:Op vrijdag 6 december 2013 08:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Welkom
Je komt niet per definitie betere teams tegen (maar in de praktijk is dat meestal wel zo), maar je komt altijd wel tegen betere spelers te spelen (het gaat uiteindelijk om degene die de knoppen bestuurt). Dat is het grote verschil. En je krijgt een mooie bonus (coins) als je promotie maakt.![]()
![]()
Ik zou gewoon kijken hoe ver je kan komen met dat team. En intussen een reserveteam bouwen, voor de fitness. Als je erg blijft steken in een bepaalde divisie, is dat het moment om je team(s) te upgradenquote:Op vrijdag 6 december 2013 08:57 schreef Bolters het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar wanneer ik het vergelijk met de 'normale' online seasons, waar iedereen gewoon speelt met grote clubs als madrid, barca etc etc, gaat ook alleen het niveau van de spelers omhoog. De teams blijven tenslotte gelijk. Maar ik kan me voorstellen dat ik me in FUT niet ga redden in divisie 5 wanneer ik met mijn beginnersteampje speel
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Maar het heeft dus geen zin om je team überhaupt constant te verbeteren wanneer je genoeg coins hebt voor nieuwe spelerspakketten?quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou gewoon kijken hoe ver je kan komen met dat team. En intussen een reserveteam bouwen, voor de fitness. Als je erg blijft steken in een bepaalde divisie, is dat het moment om je team(s) te upgraden![]()
In gewoon seasons moet je tegen clubs van hetzelfde niveau, als jij een 5-sterren team als Real Madrid neemt zul je eerder tegen 5-sterren teams als Barcelona en Bayern Munchen komen, maar ik speel bv. met Colombia (4.5*) en ik kom dan meestal Galatasaray of Schalke tegen. Of met PSV (4*) en dan kom ik teams als Ajax, Aston Villa of Parma ofzo tegen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:57 schreef Bolters het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar wanneer ik het vergelijk met de 'normale' online seasons, waar iedereen gewoon speelt met grote clubs als madrid, barca etc etc, gaat ook alleen het niveau van de spelers omhoog. De teams blijven tenslotte gelijk. Maar ik kan me voorstellen dat ik me in FUT niet ga redden in divisie 5 wanneer ik met mijn beginnersteampje speel
In FUT seasons is dat helaas niet zo, in FUT single matches wel, maar daar maken veel mensen misbruik van een bronzen bank te nemen waardoor je uiteindelijk alsnog vaak tegen veel te sterke teams moet.![]()
Ja, precies dat bedoelde ik inderdaad. Maar online werkt FUT dus niet helemaal goed. Althans, het is niet echt goed in evenwicht?quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In gewoon seasons moet je tegen clubs van hetzelfde niveau, als jij een 5-sterren team als Real Madrid neemt zul je eerder tegen 5-sterren teams als Barcelona en Bayern Munchen komen, maar ik speel bv. met Colombia (4.5*) en ik kom dan meestal Galatasaray of Schalke tegen. Of met PSV (4*) en dan kom ik teams als Ajax, Aston Villa of Parma ofzo tegen.
In FUT seasons is dat helaas niet zo, in FUT single matches wel, maar daar maken veel mensen misbruik van een bronzen bank te nemen waardoor je uiteindelijk alsnog vaak tegen veel te sterke teams moet.
Waar draait FUT eigenlijk voornamelijk om, Online of offline?![]()
Het heeft vooral zin om het team te bouwen dat je zelf het fijnst of leukst vind om mee te spelen, ligt helemaal aan je eigen voorkeur. Er zijn zat mensen die een goedkoop team met pakweg Benteke fijner vinden dan een duur team met pakweg van Persie.quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:01 schreef Bolters het volgende:
[..]
Maar het heeft dus geen zin om je team überhaupt constant te verbeteren wanneer je genoeg coins hebt voor nieuwe spelerspakketten?![]()
Oke, dat snap ik!quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het heeft vooral zin om het team te bouwen dat je zelf het fijnst of leukst vind om mee te spelen, ligt helemaal aan je eigen voorkeur. Er zijn zat mensen die een goedkoop team met pakweg Benteke fijner vinden dan een duur team met pakweg van Persie.![]()
![]()
Bij divisions is het een bewuste keuze van EA geweest, bij single matches werkt het inderdaad niet zo goed.quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:03 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ja, precies dat bedoelde ik inderdaad. Maar online werkt FUT dus niet helemaal goed. Althans, het is niet echt goed in evenwicht?
Waar draait FUT eigenlijk voornamelijk om, Online of offline?
Als je offline FUT wilt spelen gaat dat prima, maar online is (vinden de meeste) leuker. Het gaat niet om het ene om het andere, maar om wat je zelf leuk vindt.![]()
Je teams verbeteren is altijd aan te raden, maar nooit door pakketten te kopen. Doe gewoon gerichte aankopen op de spelersmarkt. Die pakketten leveren minder op dan ze kosten.quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:01 schreef Bolters het volgende:
[..]
Maar het heeft dus geen zin om je team überhaupt constant te verbeteren wanneer je genoeg coins hebt voor nieuwe spelerspakketten?NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Jep, ook dat snap ik. Maar wat is dan het leuke van online division spelen, terwijl je eigenlijk nooit weet hoe sterk je team moet zijn. Want het kan dus zomaar dat je een veel sterker team tegenkomt en dan zal het verdomde lastig zijn om te winnen. Of zie ik iets over het hoofd?quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bij divisions is het een bewuste keuze van EA geweest, bij single matches werkt het inderdaad niet zo goed.
Als je offline FUT wilt spelen gaat dat prima, maar online is (vinden de meeste) leuker. Het gaat niet om het ene om het andere, maar om wat je zelf leuk vindt.![]()
![]()
Oke, goed om te weten!quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je teams verbeteren is altijd aan te raden, maar nooit door pakketten te kopen. Doe gewoon gerichte aankopen op de spelersmarkt. Die pakketten leveren minder op dan ze kosten.![]()
In mijn ogen is er niets leukers dan met een slecht tot gemiddeld team te winnen van een team dat miljoenen heeft gekostquote:Op vrijdag 6 december 2013 09:08 schreef Bolters het volgende:
[..]
Jep, ook dat snap ik. Maar wat is dan het leuke van online division spelen, terwijl je eigenlijk nooit weet hoe sterk je team moet zijn. Want het kan dus zomaar dat je een veel sterker team tegenkomt en dan zal het verdomde lastig zijn om te winnen. Of zie ik iets over het hoofd?![]()
Maar dat moet ieder voor zich bepalen.NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Natuurlijk, maar dat is dan toch haast onmogelijk?quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In mijn ogen is er niets leukers dan met een slecht tot gemiddeld team te winnen van een team dat miljoenen heeft gekost![]()
Maar dat moet ieder voor zich bepalen.![]()
![]()
Nee hoor. Zeker in de laagste divisies (10 tot 7) is het goed mogelijk met een gemiddeld goldteam (77-79 rated) te winnen van sterrenteams. Omdat de spelers er dan vaak gewoon weinig van bakken.quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:22 schreef Bolters het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dat is dan toch haast onmogelijk?
Edit: het is trouwens wel handig om te proberen op minstens 95 chemistry (liefst per speler 9 chem) met je team uit te komen. Dat speelt fijner.NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Ik speelde nu met een team van ongeveer 64 geloof ikquote:Op vrijdag 6 december 2013 09:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee hoor. Zeker in de laagste divisies (10 tot 7) is het goed mogelijk met een gemiddeld goldteam (77-79 rated) te winnen van sterrenteams. Omdat de spelers er dan vaak gewoon weinig van bakken.
Edit: het is trouwens wel handig om te proberen op minstens 95 chemistry (liefst per speler 9 chem) met je team uit te komen. Dat speelt fijner.Won overigens wel de eerste drie wedstrijden.
![]()
Dan weet je dat er nog veel te verbeteren valtquote:Op vrijdag 6 december 2013 09:27 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ik speelde nu met een team van ongeveer 64 geloof ikWon overigens wel de eerste drie wedstrijden.
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Nog 1 dagje op het kantoor voor het weekend.quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jottum. Sinterklaas weer achter de rug, dagje thuiswerken
Mit dir?
Hoe was het tussen je neefjes en nichtjes?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik ben ook echt toe aan weekend. En volgende week vrij, midweekje Sporthuiscentrumquote:Op vrijdag 6 december 2013 09:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nog 1 dagje op het kantoor voor het weekend.
Hoe was het tussen je neefjes en nichtjes?
Vermoeiend, ze waren aardig hyper. En ik was te laat, 2,5 uur over 75 km gedaan door die storm
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Natuurlijk zijn kinderen hyper op Sinterklaasavondquote:Op vrijdag 6 december 2013 09:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ben ook echt toe aan weekend. En volgende week vrij, midweekje Sporthuiscentrum
Vermoeiend, ze waren aardig hyper. En ik was te laat, 2,5 uur over 75 km gedaan door die stormZo was jij vroeger ook waarschijnlijk
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik heb me altijd voorbeeldig gedragenquote:Op vrijdag 6 december 2013 09:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn kinderen hyper op SinterklaasavondZo was jij vroeger ook waarschijnlijk
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Ik heb die test waar je 1-100 moet klikken in 4 minuten vannacht alsnog gehaaldGisteren zag ik dat Arias werd gepricefixed dus ik heb er meerdere opgepikt voor onder de 1k. Vannacht verkocht ik al 1 voor 2.9k en daarvoor 1 voor 3.5k. Nu heb ik nog 4 over.
![]()
Er staan er nu genoeg op voor 2-2.5kquote:Op vrijdag 6 december 2013 10:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb die test waar je 1-100 moet klikken in 4 minuten vannacht alsnog gehaaldGisteren zag ik dat Arias werd gepricefixed dus ik heb er meerdere opgepikt voor onder de 1k. Vannacht verkocht ik al 1 voor 2.9k en daarvoor 1 voor 3.5k. Nu heb ik nog 4 over.
Is dat klikken voor een training om autobuyers te verslaan?quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zie DM.quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Er staan er nu genoeg op voor 2-2.5kNee, want dat lukt toch niet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Is dat klikken voor een training om autobuyers te verslaan?![]()
al die japanners met smash bro's enzo op de wiiquote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:28 schreef Johnbon het volgende:
GAM / [FIFA 14: FUT] #230 BDIL snapticnic Hahah moet gewoon weer lachen.Tim en ROYpsv
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
En Molfan heel serieus verder ''Verschil met een gewone step is de kwaliteit van een frame. Als ik mijn hond bijvoorbeeld voor een step van de sportwinkel zet en hij geeft een hengst breekt het stuur af op zeker. ''🍆![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:10 schreef Roypsv het volgende:
[..]
kom ik je tegen trap ik die kankerstep in elkaarquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hij steek zijn kop boven het maaiveld uit en iedereen gaat weer zeiken..zo Nederlands dit bohhh daar kan ik me zo druk om maken. Machtig mooi dat ondernemen, schitterend.
Feyenoord Rotterdam![]()
Normaal heb ik het niet zo op posts met ziektes, maar bij deze moest ik destijds hard lachenquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:32 schreef Johnbon het volgende:
''kom ik je tegen trap ik die kankerstep in elkaar ''
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:34 schreef Johnbon het volgende:
Hoezo kan jij wel qouten.Lukt me niet.
Mij dus welquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:34 schreef Johnbon het volgende:
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Je mot gewoon op het qoute-knopje drukken en dan dat kopiëren > plakken hierin.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:34 schreef Johnbon het volgende:
Feyenoord Rotterdam![]()
Ja dan geeft die een kruis. Zou het beperkte werk internet wel zijn.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Je mot gewoon op het qoute-knopje drukken en dan dat kopiëren > plakken hierin.🍆![]()
Dat moet bijna wel. Kudt zegquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:37 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ja dan geeft die een kruis. Zou het beperkte werk internet wel zijn.
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
not badquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:26 schreef Zhano het volgende:
Gary Clark jr.Doet me een beetje denken aan de Black Keys trouwens.
Feyenoord Rotterdam![]()
Zoals jullie vanochtend wellicht al gelezen hebben ben ik een nieuwe 'FUTTER'. Nu heb ik nog even een vraagje. Bij mijn spelers zie ik 'contract' met een getal er achter. Dat getal kon ik verhogen met contractkaarten. Maar wanneer loopt dat getal naar beneden? Bij iedere wedstrijd? Of bij iedere dag ofzo? En wat als het getal op 0 komt te staan? Ben je die spelers dan kwijt?![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:26 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Snel weg weer uit dit topic. Wat een slechte grappen zeg.![]()
![]()
![]()
![]()
Elke wedstrijd die je speelt gaat dat nummer naar beneden bij al de spelers die je in hebt gezet in die wedstrijd. Als ze op 0 komen kan je niet meer met die speler spelen (tot je ze een nieuw contract geeft, ze gaan dus niet weg)quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:39 schreef Bolters het volgende:
Zoals jullie vanochtend wellicht al gelezen hebben ben ik een nieuwe 'FUTTER'. Nu heb ik nog even een vraagje. Bij mijn spelers zie ik 'contract' met een getal er achter. Dat getal kon ik verhogen met contractkaarten. Maar wanneer loopt dat getal naar beneden? Bij iedere wedstrijd? Of bij iedere dag ofzo? En wat als het getal op 0 komt te staan? Ben je die spelers dan kwijt?![]()
Als je een IF Parolo koopt van iemand met de naam Team DSL of Soldado dan hebben al je spelers oneindige contracten.
gr gr![]()
Niet huilen. Ik moet over een half uur naar schoolquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Op dit tijdstip nog op weg naar school moetenHet weekend begint deze keer laat voor mij.
Feyenoord Rotterdam![]()
Super, bedankt voor je duidelijke uitleg!quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:43 schreef Freire het volgende:
[..]
Elke wedstrijd die je speelt gaat dat nummer naar beneden bij al de spelers die je in hebt gezet in die wedstrijd. Als ze op 0 komen kan je niet meer met die speler spelen (tot je ze een nieuw contract geeft, ze gaan dus niet weg)![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:47 schreef DutchSL het volgende:
Als je een IF Parolo koopt van iemand met de naam Team DSL of Soldado dan hebben al je spelers oneindige contracten.
gr gr!
Ik zou letterlijk een moord plegen om van die kut Parolo's (met winst) af te komen
( /tr richting politie gemacht)![]()
Ik huil niet. Ik ben het alleen niet gewend.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Niet huilen. Ik moet over een half uur naar school![]()
De komende weken krijg ik het druk omdat ik op zoek moet naar een afstudeeropdracht. Dan heb ik weinig tijd over voor andere dingen.![]()
Is er eigenlijk ergens een site waar je een duidelijke handleiding met de belangrijkste zaken rondom FUT kunt vinden?![]()
![]()
De OP van dit topic is al een goed beginquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:39 schreef Bolters het volgende:
Is er eigenlijk ergens een site waar je een duidelijke handleiding met de belangrijkste zaken rondom FUT kunt vinden?![]()
Eens ff kijken, thnx! Hoopte meer op een Nederlandse handleiding namelijkquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De OP van dit topic is al een goed begin![]()
![]()
Kun je geen Engels dan?quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:41 schreef Bolters het volgende:
[..]
Eens ff kijken, thnx! Hoopte meer op een Nederlandse handleiding namelijk
In b4 kat op je doelmanquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:57 schreef Bolters het volgende:
[..]
Jawel, maar Nederlands gaat het een stuk makkelijker uiteraard!![]()
FUT houdt alleen maar in: maak een team met Benteke en Sturridge in de spits en voor de rest spelers uit de BPL op de juist posities zetten. Dan heb je nog allerlei kaartjes voor contracten, fitness en om spelers aan te passen in speelstijl of formatie. Die heb je eigenlijk niet echt nodig. Contracten uiteraard wel, want een wedstrijd kost een contract.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:57 schreef Bolters het volgende:
[..]
Jawel, maar Nederlands gaat het een stuk makkelijker uiteraard!Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Maat van me staat midden in de weilanden op het spoor vast wegens een zelfmoordactie van iemand die plots de bosjes uit kwam rennen...
PSN: DePresident_![]()
Daar zal ie nog wel even staan dan.. Welk traject?quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:07 schreef DePresident. het volgende:
Maat van me staat midden in de weilanden op het spoor vast wegens een zelfmoordactie van iemand die plots de bosjes uit kwam rennen...Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Bosjesman?quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:07 schreef DePresident. het volgende:
Maat van me staat midden in de weilanden op het spoor vast wegens een zelfmoordactie van iemand die plots de bosjes uit kwam rennen...Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Woerden - Goudaquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Daar zal ie nog wel even staan dan.. Welk traject?PSN: DePresident_![]()
Toch treurig dat zoveel mensen een einde maken aan hun leven door voor de trein te springen. Ik las laatst dat elke dag 5 mensen zelfmoord plegen.PSN: DePresident_![]()
Ja ik vind dat ook behoorlijk egoďstisch.. Gelukkig niet op mijn traject in ieder geval. Trein is trouwens ook netjes uit Utrecht vertrokken.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:11 schreef DePresident. het volgende:
Toch treurig dat zoveel mensen een einde maken aan hun leven door voor de trein te springen. Ik las laatst dat elke dag 5 mensen zelfmoord plegen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wat dacht je, ik begin vast voor volgend jaarquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ben echt een ramp in Sinterklaasgedichten schrijven.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ik ben daarin echt een baas, en jij bent oprecht een dwaas.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zie je?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
er zijn alleen maar goede vragen gnifngegno hihaho lol lol gr grquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat weet ik anders zou ik hem niet stellen
Leraren die dat zeiden haatte ik altijd.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Lieve .... ,quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb dit gedicht voor je geschreven omdat jouw handen 's avonds aan je ballen kleven.
Dit mooie kado helpt je daar vanaf want die Sint helpt je graag met je pikstraf.
bla blaRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Diego heb ik daar ook staan, best prima en goede vrijetrappen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
KPB, Diego, VdV, Mhiktyrian of Götze op CAM 4-1-2-1-2 ?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Lieve .... ,
Ik heb dit gedicht voor je geschreven omdat jouw handen 's avonds aan je ballen kleven.
Dit mooie kado helpt je daar vanaf want die Sint helpt je graag met je pikstraf.
bla bla
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ga eerst Gundogan eens proberen die heb ik dit jaar nog niet gehad bedacht ik me netquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Diego heb ik daar ook staan, best prima en goede vrijetrappen.![]()
Gundoganquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga eerst Gundogan eens proberen die heb ik dit jaar nog niet gehad bedacht ik me net![]()
![]()
Ik las het net ook jaquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Triest nieuws als het waar is![]()
Al de 2e keer voor haar
Zo ook de loting voor het WK, hoorde dat om 17 50 pas de daadwerkelijke loting begint en er dus 50 minuten gezever komtIemand die dit kan bevestigen?
Trouwens:quote:Er is bij de WK-loting vandaag één positie die echt geen enkel land wil: de positie A2. Dat land treft Brazilië (A1) in de openingswedstrijd op 12 juli in Sao Paulo en heeft een krankzinnig reisschema in de eerste ronde met een verplaatsing van ruim 2600 kilometer naar Manaus en een van ruim 2000 kilometer naar Recife. Bij dit WK speelt geen enkel land twee keer achter elkaar in dezelfde stad, ook gastland Brazilië niet.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:45 schreef Freire het volgende:
Zo ook de loting voor het WK, hoorde dat om 17 50 pas de daadwerkelijke loting begint en er dus 50 minuten gezever komtIemand die dit kan bevestigen?
Trouwens:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hup PSVVanmiddagquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:05 schreef deSleep het volgende:
Redelijk duidelijk schema, en wanneer wordt bekend wie er uit pot 4 naar pot 2 gaat?![]()
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
Te hoog Roypsv-gehalte.Feyenoord Rotterdam![]()
Misschien schrijft hij voor een Belg een gedicht.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:26 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Wat dacht je, ik begin vast voor volgend jaar![]()
deden zeker maar 2 andere mee.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik was altijd best goed in gedichten.. ik heb op de basisschool een keer de 4e prijs gewonnen.![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe kun je dan 4e worden
De hele school deed mee.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik was altijd best goed in gedichten.. ik heb op de basisschool een keer de 4e prijs gewonnen.
?quote:Hala Madrid !
quote:
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:jezelf
Hala Madrid !
quote:!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:!!
Hala Madrid !
Er worden fouten gemaakt, alsof dat de eerste keer is
Hala Madrid !
Ik ging voor het eerst deze week FUT opstarten om te kijken of er een nieuw toernooi aan komt maar dat is niet het geval. Dus toen deed ik de Xbox maar weer uit.![]()
wat een interessant leven heb jijquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ging voor het eerst deze week FUT opstarten om te kijken of er een nieuw toernooi aan komt maar dat is niet het geval. Dus toen deed ik de Xbox maar weer uit.![]()
Doen alsof die "?" gericht was op de gemaakte fouten i.p.v. het niet zien van de foto's van Morgan Freeman.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:10 schreef BDIL het volgende:
Er worden fouten gemaakt, alsof dat de eerste keer isDit laat wel weer zien hoe weinig verstand jij van voetbal en Busquets hebt.
_!
![]()
Jij en conclusies trekkenquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:14 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Doen alsof die "?" gericht was op de gemaakte fouten i.p.v. het niet zien van de foto's van Morgan Freeman.Dit laat wel weer zien hoe weinig verstand jij van voetbal en Busquets hebt.
_!
Fouten en voetbal
Moet je die rat niet weer van de grond rapen omdat hij ligt te janken ?
Hala Madrid !
Serieus, de pittige kip van de Albert Heijn is echt puik te kanen op meergranenbrood.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jij en conclusies trekkenFouten en voetbal
die salade?quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Serieus, de pittige kip van de Albert Heijn is echt puik te kanen op meergranenbrood.die is fokking lekker ja
![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jij en conclusies trekkenFouten en voetbal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het ging toch om het feit dat zwarte piet werd genoemd in dat artikel? Of zie ik iets over het hoofd?
Je ziet het hoofd van Morgan Freeman over het hoofd.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het ging toch om het feit dat zwarte piet werd genoemd in dat artikel? Of zie ik iets over het hoofd?![]()
Ja togquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Serieus, de pittige kip van de Albert Heijn is echt puik te kanen op meergranenbrood.Hala Madrid !
Hij zal wel moeten. De jong en Duarte zijn er niet bij.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben benieuwd of Serero wel kan spelen dit weekend door dit nieuws.![]()
Zanger Rinus ft. Rapper Sjors en De Stoopjes staat garant voor kwaliteit.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:26 schreef Reemi het volgende:
Zanger Rinus ft. Rapper Sjors en De Stoopjes staat garant voor kwaliteit.![]()
Johan Bos ook echt.![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Probeerde te luisteren, snel uitgezet voordat ik aids aan mn oren heb.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:26 schreef Reemi het volgende:
Sjorsquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:26 schreef Reemi het volgende:
![]()
Ben benieuwd naar de loting zometeen..ze zijn al lekker aan het voorbeschouwen op NL1
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
No. of adult films 31
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Wtf is dit? Kan je niet meer weggaan als je in de eerste 5 min merkt dat iemand lag? Weer 2 wedstrijden weggegooid door kutlag..![]()
Dat kon nooit in FUT.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:01 schreef isgeschiedenis het volgende:
Wtf is dit? Kan je niet meer weggaan als je in de eerste 5 min merkt dat iemand lag? Weer 2 wedstrijden weggegooid door kutlag..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Gewoon op de latency letten en dan zit je meestal wel goed. Alleen spelen bij groen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:02 schreef isgeschiedenis het volgende:
[..]
Oh fijn. Dus als iemand lag ben je meteen een wedstrijd kwijt? Of kan je er wat aan doen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waren beelden van hem met zijn broer Nelson.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar Zuid-Afrika doet niet mee.![]()
Dispensatiespeler voor Nederland.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar Zuid-Afrika doet niet mee.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
godverquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Waren beelden van hem met zijn broer Nelson.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Forum Opties Forumhop: Hop naar: