quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:10 schreef Roypsv het volgende:
[..]
kom ik je tegen trap ik die kankerstep in elkaar
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hij steek zijn kop boven het maaiveld uit en iedereen gaat weer zeiken..zo Nederlands dit bohhh daar kan ik me zo druk om maken. Machtig mooi dat ondernemen, schitterend.
Normaal heb ik het niet zo op posts met ziektes, maar bij deze moest ik destijds hard lachenquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:32 schreef Johnbon het volgende:
''kom ik je tegen trap ik die kankerstep in elkaar ''
quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:34 schreef Johnbon het volgende:
Hoezo kan jij wel qouten.Lukt me niet.
Mij dus welquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:34 schreef Johnbon het volgende:
Je mot gewoon op het qoute-knopje drukken en dan dat kopiëren > plakken hierin.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:34 schreef Johnbon het volgende:
Ja dan geeft die een kruis. Zou het beperkte werk internet wel zijn.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Je mot gewoon op het qoute-knopje drukken en dan dat kopiëren > plakken hierin.
Dat moet bijna wel. Kudt zegquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:37 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ja dan geeft die een kruis. Zou het beperkte werk internet wel zijn.
not badquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:26 schreef Zhano het volgende:
Gary Clark jr.Doet me een beetje denken aan de Black Keys trouwens.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:26 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Snel weg weer uit dit topic. Wat een slechte grappen zeg.
Elke wedstrijd die je speelt gaat dat nummer naar beneden bij al de spelers die je in hebt gezet in die wedstrijd. Als ze op 0 komen kan je niet meer met die speler spelen (tot je ze een nieuw contract geeft, ze gaan dus niet weg)quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:39 schreef Bolters het volgende:
Zoals jullie vanochtend wellicht al gelezen hebben ben ik een nieuwe 'FUTTER'. Nu heb ik nog even een vraagje. Bij mijn spelers zie ik 'contract' met een getal er achter. Dat getal kon ik verhogen met contractkaarten. Maar wanneer loopt dat getal naar beneden? Bij iedere wedstrijd? Of bij iedere dag ofzo? En wat als het getal op 0 komt te staan? Ben je die spelers dan kwijt?
Niet huilen. Ik moet over een half uur naar schoolquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Op dit tijdstip nog op weg naar school moetenHet weekend begint deze keer laat voor mij.
Super, bedankt voor je duidelijke uitleg!quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:43 schreef Freire het volgende:
[..]
Elke wedstrijd die je speelt gaat dat nummer naar beneden bij al de spelers die je in hebt gezet in die wedstrijd. Als ze op 0 komen kan je niet meer met die speler spelen (tot je ze een nieuw contract geeft, ze gaan dus niet weg)
quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:47 schreef DutchSL het volgende:
Als je een IF Parolo koopt van iemand met de naam Team DSL of Soldado dan hebben al je spelers oneindige contracten.
gr gr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |