?quote:
Welkomquote:Op vrijdag 6 december 2013 08:45 schreef Bolters het volgende:
Even een vraagje over FUT, dit is namelijk het eerste jaar dat ik deze gamemode speel. Heb net voor het eerst een team in elkaar gezet dat dus nog niet goed op elkaar in is gespeeld. Nog veel rode en oranje lijnen, maar zo als en zo kwaad als het ging toch een zo goed mogelijke match gemaakt.
Toen even online seasons gespeeld, divisie 10 en de eerste drie wedstrijden gewonnen. Wanneer ik de vierde ook nog win, promoveer ik naar divisie 9. Maar wat is het verschil. Kom ik dan betere teams tegen? Want wanneer ik promoveer, is mijn team natuurlijk niet ineens beter wanneer ik geen nieuwe kaarten koop. Dus zijn de teams van divisie 9 automatisch beter dan in 10 of werkt dat niet zo?
Dat snap ik. Maar wanneer ik het vergelijk met de 'normale' online seasons, waar iedereen gewoon speelt met grote clubs als madrid, barca etc etc, gaat ook alleen het niveau van de spelers omhoog. De teams blijven tenslotte gelijk. Maar ik kan me voorstellen dat ik me in FUT niet ga redden in divisie 5 wanneer ik met mijn beginnersteampje speelquote:Op vrijdag 6 december 2013 08:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Welkom
Je komt niet per definitie betere teams tegen (maar in de praktijk is dat meestal wel zo), maar je komt altijd wel tegen betere spelers te spelen (het gaat uiteindelijk om degene die de knoppen bestuurt). Dat is het grote verschil. En je krijgt een mooie bonus (coins) als je promotie maakt.
Ik zou gewoon kijken hoe ver je kan komen met dat team. En intussen een reserveteam bouwen, voor de fitness. Als je erg blijft steken in een bepaalde divisie, is dat het moment om je team(s) te upgradenquote:Op vrijdag 6 december 2013 08:57 schreef Bolters het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar wanneer ik het vergelijk met de 'normale' online seasons, waar iedereen gewoon speelt met grote clubs als madrid, barca etc etc, gaat ook alleen het niveau van de spelers omhoog. De teams blijven tenslotte gelijk. Maar ik kan me voorstellen dat ik me in FUT niet ga redden in divisie 5 wanneer ik met mijn beginnersteampje speel
Maar het heeft dus geen zin om je team überhaupt constant te verbeteren wanneer je genoeg coins hebt voor nieuwe spelerspakketten?quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou gewoon kijken hoe ver je kan komen met dat team. En intussen een reserveteam bouwen, voor de fitness. Als je erg blijft steken in een bepaalde divisie, is dat het moment om je team(s) te upgraden
In gewoon seasons moet je tegen clubs van hetzelfde niveau, als jij een 5-sterren team als Real Madrid neemt zul je eerder tegen 5-sterren teams als Barcelona en Bayern Munchen komen, maar ik speel bv. met Colombia (4.5*) en ik kom dan meestal Galatasaray of Schalke tegen. Of met PSV (4*) en dan kom ik teams als Ajax, Aston Villa of Parma ofzo tegen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:57 schreef Bolters het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar wanneer ik het vergelijk met de 'normale' online seasons, waar iedereen gewoon speelt met grote clubs als madrid, barca etc etc, gaat ook alleen het niveau van de spelers omhoog. De teams blijven tenslotte gelijk. Maar ik kan me voorstellen dat ik me in FUT niet ga redden in divisie 5 wanneer ik met mijn beginnersteampje speel
Ja, precies dat bedoelde ik inderdaad. Maar online werkt FUT dus niet helemaal goed. Althans, het is niet echt goed in evenwicht?quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In gewoon seasons moet je tegen clubs van hetzelfde niveau, als jij een 5-sterren team als Real Madrid neemt zul je eerder tegen 5-sterren teams als Barcelona en Bayern Munchen komen, maar ik speel bv. met Colombia (4.5*) en ik kom dan meestal Galatasaray of Schalke tegen. Of met PSV (4*) en dan kom ik teams als Ajax, Aston Villa of Parma ofzo tegen.
In FUT seasons is dat helaas niet zo, in FUT single matches wel, maar daar maken veel mensen misbruik van een bronzen bank te nemen waardoor je uiteindelijk alsnog vaak tegen veel te sterke teams moet.
Het heeft vooral zin om het team te bouwen dat je zelf het fijnst of leukst vind om mee te spelen, ligt helemaal aan je eigen voorkeur. Er zijn zat mensen die een goedkoop team met pakweg Benteke fijner vinden dan een duur team met pakweg van Persie.quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:01 schreef Bolters het volgende:
[..]
Maar het heeft dus geen zin om je team überhaupt constant te verbeteren wanneer je genoeg coins hebt voor nieuwe spelerspakketten?
Oke, dat snap ik!quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het heeft vooral zin om het team te bouwen dat je zelf het fijnst of leukst vind om mee te spelen, ligt helemaal aan je eigen voorkeur. Er zijn zat mensen die een goedkoop team met pakweg Benteke fijner vinden dan een duur team met pakweg van Persie.
Bij divisions is het een bewuste keuze van EA geweest, bij single matches werkt het inderdaad niet zo goed.quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:03 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ja, precies dat bedoelde ik inderdaad. Maar online werkt FUT dus niet helemaal goed. Althans, het is niet echt goed in evenwicht?
Waar draait FUT eigenlijk voornamelijk om, Online of offline?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |