Misschien schrijft hij voor een Belg een gedicht.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:26 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Wat dacht je, ik begin vast voor volgend jaar
deden zeker maar 2 andere mee.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik was altijd best goed in gedichten.. ik heb op de basisschool een keer de 4e prijs gewonnen.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe kun je dan 4e worden
De hele school deed mee.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik was altijd best goed in gedichten.. ik heb op de basisschool een keer de 4e prijs gewonnen.
?quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
wat een interessant leven heb jijquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ging voor het eerst deze week FUT opstarten om te kijken of er een nieuw toernooi aan komt maar dat is niet het geval. Dus toen deed ik de Xbox maar weer uit.
Doen alsof die "?" gericht was op de gemaakte fouten i.p.v. het niet zien van de foto's van Morgan Freeman.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:10 schreef BDIL het volgende:
Er worden fouten gemaakt, alsof dat de eerste keer is
Jij en conclusies trekkenquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:14 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Doen alsof die "?" gericht was op de gemaakte fouten i.p.v. het niet zien van de foto's van Morgan Freeman.Dit laat wel weer zien hoe weinig verstand jij van voetbal en Busquets hebt.
_!
Serieus, de pittige kip van de Albert Heijn is echt puik te kanen op meergranenbrood.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jij en conclusies trekkenFouten en voetbal
Moet je die rat niet weer van de grond rapen omdat hij ligt te janken ?
die salade?quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Serieus, de pittige kip van de Albert Heijn is echt puik te kanen op meergranenbrood.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jij en conclusies trekkenFouten en voetbal
Moet je die rat niet weer van de grond rapen omdat hij ligt te janken ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |