Ik huil niet. Ik ben het alleen niet gewend.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Niet huilen. Ik moet over een half uur naar school
De OP van dit topic is al een goed beginquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:39 schreef Bolters het volgende:
Is er eigenlijk ergens een site waar je een duidelijke handleiding met de belangrijkste zaken rondom FUT kunt vinden?
Eens ff kijken, thnx! Hoopte meer op een Nederlandse handleiding namelijkquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De OP van dit topic is al een goed begin
Kun je geen Engels dan?quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:41 schreef Bolters het volgende:
[..]
Eens ff kijken, thnx! Hoopte meer op een Nederlandse handleiding namelijk
In b4 kat op je doelmanquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:57 schreef Bolters het volgende:
[..]
Jawel, maar Nederlands gaat het een stuk makkelijker uiteraard!
FUT houdt alleen maar in: maak een team met Benteke en Sturridge in de spits en voor de rest spelers uit de BPL op de juist posities zetten. Dan heb je nog allerlei kaartjes voor contracten, fitness en om spelers aan te passen in speelstijl of formatie. Die heb je eigenlijk niet echt nodig. Contracten uiteraard wel, want een wedstrijd kost een contract.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:57 schreef Bolters het volgende:
[..]
Jawel, maar Nederlands gaat het een stuk makkelijker uiteraard!
Daar zal ie nog wel even staan dan.. Welk traject?quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:07 schreef DePresident. het volgende:
Maat van me staat midden in de weilanden op het spoor vast wegens een zelfmoordactie van iemand die plots de bosjes uit kwam rennen...
Bosjesman?quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:07 schreef DePresident. het volgende:
Maat van me staat midden in de weilanden op het spoor vast wegens een zelfmoordactie van iemand die plots de bosjes uit kwam rennen...
Woerden - Goudaquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Daar zal ie nog wel even staan dan.. Welk traject?
Ja ik vind dat ook behoorlijk egoïstisch.. Gelukkig niet op mijn traject in ieder geval. Trein is trouwens ook netjes uit Utrecht vertrokken.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:11 schreef DePresident. het volgende:
Toch treurig dat zoveel mensen een einde maken aan hun leven door voor de trein te springen. Ik las laatst dat elke dag 5 mensen zelfmoord plegen.
Wat dacht je, ik begin vast voor volgend jaarquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ben echt een ramp in Sinterklaasgedichten schrijven.
Ik ben daarin echt een baas, en jij bent oprecht een dwaas.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
er zijn alleen maar goede vragen gnifngegno hihaho lol lol gr grquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat weet ik anders zou ik hem niet stellen
Lieve .... ,quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Diego heb ik daar ook staan, best prima en goede vrijetrappen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
KPB, Diego, VdV, Mhiktyrian of Götze op CAM 4-1-2-1-2 ?
quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Lieve .... ,
Ik heb dit gedicht voor je geschreven omdat jouw handen 's avonds aan je ballen kleven.
Dit mooie kado helpt je daar vanaf want die Sint helpt je graag met je pikstraf.
bla bla
Ga eerst Gundogan eens proberen die heb ik dit jaar nog niet gehad bedacht ik me netquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Diego heb ik daar ook staan, best prima en goede vrijetrappen.
Gundoganquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga eerst Gundogan eens proberen die heb ik dit jaar nog niet gehad bedacht ik me net
Ik las het net ook jaquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Triest nieuws als het waar is
quote:Er is bij de WK-loting vandaag één positie die echt geen enkel land wil: de positie A2. Dat land treft Brazilië (A1) in de openingswedstrijd op 12 juli in Sao Paulo en heeft een krankzinnig reisschema in de eerste ronde met een verplaatsing van ruim 2600 kilometer naar Manaus en een van ruim 2000 kilometer naar Recife. Bij dit WK speelt geen enkel land twee keer achter elkaar in dezelfde stad, ook gastland Brazilië niet.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:45 schreef Freire het volgende:
Zo ook de loting voor het WK, hoorde dat om 17 50 pas de daadwerkelijke loting begint en er dus 50 minuten gezever komtIemand die dit kan bevestigen?
Trouwens:
[..]![]()
![]()
Vanmiddagquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:05 schreef deSleep het volgende:
Redelijk duidelijk schema, en wanneer wordt bekend wie er uit pot 4 naar pot 2 gaat?
quote:
Misschien schrijft hij voor een Belg een gedicht.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:26 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Wat dacht je, ik begin vast voor volgend jaar
deden zeker maar 2 andere mee.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik was altijd best goed in gedichten.. ik heb op de basisschool een keer de 4e prijs gewonnen.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe kun je dan 4e worden
De hele school deed mee.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik was altijd best goed in gedichten.. ik heb op de basisschool een keer de 4e prijs gewonnen.
?quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
wat een interessant leven heb jijquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ging voor het eerst deze week FUT opstarten om te kijken of er een nieuw toernooi aan komt maar dat is niet het geval. Dus toen deed ik de Xbox maar weer uit.
Doen alsof die "?" gericht was op de gemaakte fouten i.p.v. het niet zien van de foto's van Morgan Freeman.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:10 schreef BDIL het volgende:
Er worden fouten gemaakt, alsof dat de eerste keer is
Jij en conclusies trekkenquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:14 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Doen alsof die "?" gericht was op de gemaakte fouten i.p.v. het niet zien van de foto's van Morgan Freeman.Dit laat wel weer zien hoe weinig verstand jij van voetbal en Busquets hebt.
_!
Serieus, de pittige kip van de Albert Heijn is echt puik te kanen op meergranenbrood.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jij en conclusies trekkenFouten en voetbal
Moet je die rat niet weer van de grond rapen omdat hij ligt te janken ?
die salade?quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Serieus, de pittige kip van de Albert Heijn is echt puik te kanen op meergranenbrood.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jij en conclusies trekkenFouten en voetbal
Moet je die rat niet weer van de grond rapen omdat hij ligt te janken ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het ging toch om het feit dat zwarte piet werd genoemd in dat artikel? Of zie ik iets over het hoofd?
Je ziet het hoofd van Morgan Freeman over het hoofd.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het ging toch om het feit dat zwarte piet werd genoemd in dat artikel? Of zie ik iets over het hoofd?
Ja togquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Serieus, de pittige kip van de Albert Heijn is echt puik te kanen op meergranenbrood.
Hij zal wel moeten. De jong en Duarte zijn er niet bij.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben benieuwd of Serero wel kan spelen dit weekend door dit nieuws.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:26 schreef Reemi het volgende:
Zanger Rinus ft. Rapper Sjors en De Stoopjes staat garant voor kwaliteit.
Probeerde te luisteren, snel uitgezet voordat ik aids aan mn oren heb.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:26 schreef Reemi het volgende:
Sjorsquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:26 schreef Reemi het volgende:
quote:
Dat kon nooit in FUT.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:01 schreef isgeschiedenis het volgende:
Wtf is dit? Kan je niet meer weggaan als je in de eerste 5 min merkt dat iemand lag? Weer 2 wedstrijden weggegooid door kutlag..
quote:
Gewoon op de latency letten en dan zit je meestal wel goed. Alleen spelen bij groen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:02 schreef isgeschiedenis het volgende:
[..]
Oh fijn. Dus als iemand lag ben je meteen een wedstrijd kwijt? Of kan je er wat aan doen?
Waren beelden van hem met zijn broer Nelson.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar Zuid-Afrika doet niet mee.
Dispensatiespeler voor Nederland.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar Zuid-Afrika doet niet mee.
godverquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Waren beelden van hem met zijn broer Nelson.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |