In b4 kat op je doelmanquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:57 schreef Bolters het volgende:
[..]
Jawel, maar Nederlands gaat het een stuk makkelijker uiteraard!
FUT houdt alleen maar in: maak een team met Benteke en Sturridge in de spits en voor de rest spelers uit de BPL op de juist posities zetten. Dan heb je nog allerlei kaartjes voor contracten, fitness en om spelers aan te passen in speelstijl of formatie. Die heb je eigenlijk niet echt nodig. Contracten uiteraard wel, want een wedstrijd kost een contract.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:57 schreef Bolters het volgende:
[..]
Jawel, maar Nederlands gaat het een stuk makkelijker uiteraard!
Daar zal ie nog wel even staan dan.. Welk traject?quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:07 schreef DePresident. het volgende:
Maat van me staat midden in de weilanden op het spoor vast wegens een zelfmoordactie van iemand die plots de bosjes uit kwam rennen...
Bosjesman?quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:07 schreef DePresident. het volgende:
Maat van me staat midden in de weilanden op het spoor vast wegens een zelfmoordactie van iemand die plots de bosjes uit kwam rennen...
Woerden - Goudaquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Daar zal ie nog wel even staan dan.. Welk traject?
Ja ik vind dat ook behoorlijk egoïstisch.. Gelukkig niet op mijn traject in ieder geval. Trein is trouwens ook netjes uit Utrecht vertrokken.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:11 schreef DePresident. het volgende:
Toch treurig dat zoveel mensen een einde maken aan hun leven door voor de trein te springen. Ik las laatst dat elke dag 5 mensen zelfmoord plegen.
Wat dacht je, ik begin vast voor volgend jaarquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ben echt een ramp in Sinterklaasgedichten schrijven.
Ik ben daarin echt een baas, en jij bent oprecht een dwaas.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
er zijn alleen maar goede vragen gnifngegno hihaho lol lol gr grquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat weet ik anders zou ik hem niet stellen
Lieve .... ,quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Diego heb ik daar ook staan, best prima en goede vrijetrappen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
KPB, Diego, VdV, Mhiktyrian of Götze op CAM 4-1-2-1-2 ?
quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Lieve .... ,
Ik heb dit gedicht voor je geschreven omdat jouw handen 's avonds aan je ballen kleven.
Dit mooie kado helpt je daar vanaf want die Sint helpt je graag met je pikstraf.
bla bla
Ga eerst Gundogan eens proberen die heb ik dit jaar nog niet gehad bedacht ik me netquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Diego heb ik daar ook staan, best prima en goede vrijetrappen.
Gundoganquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga eerst Gundogan eens proberen die heb ik dit jaar nog niet gehad bedacht ik me net
Ik las het net ook jaquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Triest nieuws als het waar is
quote:Er is bij de WK-loting vandaag één positie die echt geen enkel land wil: de positie A2. Dat land treft Brazilië (A1) in de openingswedstrijd op 12 juli in Sao Paulo en heeft een krankzinnig reisschema in de eerste ronde met een verplaatsing van ruim 2600 kilometer naar Manaus en een van ruim 2000 kilometer naar Recife. Bij dit WK speelt geen enkel land twee keer achter elkaar in dezelfde stad, ook gastland Brazilië niet.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:45 schreef Freire het volgende:
Zo ook de loting voor het WK, hoorde dat om 17 50 pas de daadwerkelijke loting begint en er dus 50 minuten gezever komtIemand die dit kan bevestigen?
Trouwens:
[..]![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |