SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door TBakkert op 05-12-2013 23:31:10 ]"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
GodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
http://nos.nl/video/583027-blatter-vindt-doden-geen-fifazaak.html Nee joh tis allemaal de schuld van de Rabobank![]()
![]()
http://www.sporcle.com/games/g/pokemonquote:Op donderdag 5 december 2013 23:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Pokémon-nerd.___________________________________!!!!!!
![]()
![]()
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
![]()
Thye heeft al gewonnen.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:20 schreef RavioliPunch het volgende:
haha nou nelson mandela dood snel iedereen proberen leukste grapje te maken wie o wie wint??![]()
Ansaldi - Bukharov op CDM - Arshavin.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:25 schreef Dudeweiser het volgende:
Wie weet er een leuke LB-CDM-LW double link? Gold svp"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
http://nos.nl/video/583099-wondere-wereld-der-wklotingen.html
HAHAHA wat een afgang die wk lotingen van vroegerGesjoemeld tot en met
![]()
![]()
Neineineinquote:Op donderdag 5 december 2013 23:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ansaldi - Bukharov op CDM - Arshavin.![]()
Wel een fout, want het moet 'totalen' zijn.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Criscito - Witsel - Dannyquote:Op donderdag 5 december 2013 23:25 schreef Dudeweiser het volgende:
Wie weet er een leuke LB-CDM-LW double link? Gold svp
gr gr
edit. o hij had zelf al iets gepost (maar dit is beter)
![]()
PSV stinkt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Bukharov op CDM is onverslaanbaar gr gr.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Criscito - Witsel - Danny
gr gr
edit. o hij had zelf al iets gepost (maar dit is beter)
Boem
Aan ons de victorie aan RKC!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: