Je teams verbeteren is altijd aan te raden, maar nooit door pakketten te kopen. Doe gewoon gerichte aankopen op de spelersmarkt. Die pakketten leveren minder op dan ze kosten.quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:01 schreef Bolters het volgende:
[..]
Maar het heeft dus geen zin om je team überhaupt constant te verbeteren wanneer je genoeg coins hebt voor nieuwe spelerspakketten?
Jep, ook dat snap ik. Maar wat is dan het leuke van online division spelen, terwijl je eigenlijk nooit weet hoe sterk je team moet zijn. Want het kan dus zomaar dat je een veel sterker team tegenkomt en dan zal het verdomde lastig zijn om te winnen. Of zie ik iets over het hoofd?quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bij divisions is het een bewuste keuze van EA geweest, bij single matches werkt het inderdaad niet zo goed.
Als je offline FUT wilt spelen gaat dat prima, maar online is (vinden de meeste) leuker. Het gaat niet om het ene om het andere, maar om wat je zelf leuk vindt.
Oke, goed om te weten!quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je teams verbeteren is altijd aan te raden, maar nooit door pakketten te kopen. Doe gewoon gerichte aankopen op de spelersmarkt. Die pakketten leveren minder op dan ze kosten.
In mijn ogen is er niets leukers dan met een slecht tot gemiddeld team te winnen van een team dat miljoenen heeft gekostquote:Op vrijdag 6 december 2013 09:08 schreef Bolters het volgende:
[..]
Jep, ook dat snap ik. Maar wat is dan het leuke van online division spelen, terwijl je eigenlijk nooit weet hoe sterk je team moet zijn. Want het kan dus zomaar dat je een veel sterker team tegenkomt en dan zal het verdomde lastig zijn om te winnen. Of zie ik iets over het hoofd?
Natuurlijk, maar dat is dan toch haast onmogelijk?quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In mijn ogen is er niets leukers dan met een slecht tot gemiddeld team te winnen van een team dat miljoenen heeft gekost![]()
Maar dat moet ieder voor zich bepalen.
Nee hoor. Zeker in de laagste divisies (10 tot 7) is het goed mogelijk met een gemiddeld goldteam (77-79 rated) te winnen van sterrenteams. Omdat de spelers er dan vaak gewoon weinig van bakken.quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:22 schreef Bolters het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dat is dan toch haast onmogelijk?
Ik speelde nu met een team van ongeveer 64 geloof ikquote:Op vrijdag 6 december 2013 09:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee hoor. Zeker in de laagste divisies (10 tot 7) is het goed mogelijk met een gemiddeld goldteam (77-79 rated) te winnen van sterrenteams. Omdat de spelers er dan vaak gewoon weinig van bakken.
Edit: het is trouwens wel handig om te proberen op minstens 95 chemistry (liefst per speler 9 chem) met je team uit te komen. Dat speelt fijner.
Dan weet je dat er nog veel te verbeteren valtquote:Op vrijdag 6 december 2013 09:27 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ik speelde nu met een team van ongeveer 64 geloof ikWon overigens wel de eerste drie wedstrijden.
Nog 1 dagje op het kantoor voor het weekend.quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jottum. Sinterklaas weer achter de rug, dagje thuiswerken
Mit dir?
Ik ben ook echt toe aan weekend. En volgende week vrij, midweekje Sporthuiscentrumquote:Op vrijdag 6 december 2013 09:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nog 1 dagje op het kantoor voor het weekend.
Hoe was het tussen je neefjes en nichtjes?
Natuurlijk zijn kinderen hyper op Sinterklaasavondquote:Op vrijdag 6 december 2013 09:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ben ook echt toe aan weekend. En volgende week vrij, midweekje Sporthuiscentrum
Vermoeiend, ze waren aardig hyper. En ik was te laat, 2,5 uur over 75 km gedaan door die storm
Ik heb me altijd voorbeeldig gedragenquote:Op vrijdag 6 december 2013 09:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn kinderen hyper op SinterklaasavondZo was jij vroeger ook waarschijnlijk
Er staan er nu genoeg op voor 2-2.5kquote:Op vrijdag 6 december 2013 10:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb die test waar je 1-100 moet klikken in 4 minuten vannacht alsnog gehaaldGisteren zag ik dat Arias werd gepricefixed dus ik heb er meerdere opgepikt voor onder de 1k. Vannacht verkocht ik al 1 voor 2.9k en daarvoor 1 voor 3.5k. Nu heb ik nog 4 over.
Is dat klikken voor een training om autobuyers te verslaan?quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb die test waar je 1-100 moet klikken in 4 minuten vannacht alsnog gehaaldGisteren zag ik dat Arias werd gepricefixed dus ik heb er meerdere opgepikt voor onder de 1k. Vannacht verkocht ik al 1 voor 2.9k en daarvoor 1 voor 3.5k. Nu heb ik nog 4 over.
Zie DM.quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Er staan er nu genoeg op voor 2-2.5k
Nee, want dat lukt toch niet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Is dat klikken voor een training om autobuyers te verslaan?
al die japanners met smash bro's enzo op de wiiquote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:28 schreef Johnbon het volgende:
GAM / [FIFA 14: FUT] #230 BDIL snapticnic Hahah moet gewoon weer lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |