Arbeit macht frei. Immers is zware voorbereiding van groot belang voor de fitheid later in het seizoen.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nu ik erover denk, naast Befehl ist Befehl past Ordnung muss sein ook wel bij Gert-Jan...
Ik steun je wel, maar dat is iets anders dat wat Tjacka eist "zorg jij er even voor dat hij mod wordt, dan ben ik van z'n gezeik af".quote:Op woensdag 4 december 2013 17:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je leugens. Je beloofde mij openlijk te steunen
Zonder had ik mijn campagne nooit ingang gezet bij Yvonne en eerst meer achterban gezocht.
Heeft hij kanjer?quote:Op woensdag 4 december 2013 18:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Belangrijk shownieuws: Hennie Huisman is ziek
Treurig dat het je zolang heeft gekost om met een dusdanig slap excuus op te komen. Niemand, maar ook niemand zal geloven dat Tjacka zoiets heeft gezegd.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik steun je wel, maar dat is iets anders dat wat Tjacka eist "zorg jij er even voor dat hij mod wordt, dan ben ik van z'n gezeik af".
Hopen dat hij er snel vanaf is of snel overlijdt, anders gaan we zijn hele lijdensweg die irritante berichtgeving krijgen.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, hij is gisteren geopereerd.
Ik geloof GGMMquote:Op woensdag 4 december 2013 18:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Treurig dat het je zolang heeft gekost om met een dusdanig slap excuus op te komen. Niemand, maar ook niemand zal geloven dat Tjacka zoiets heeft gezegd.
Ik wel, ik was erbij.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Treurig dat het je zolang heeft gekost om met een dusdanig slap excuus op te komen. Niemand, maar ook niemand zal geloven dat Tjacka zoiets heeft gezegd.
Rene weer zeker he?quote:Op woensdag 4 december 2013 18:24 schreef Doublepain het volgende:
KNJB praktijken weer, tt verwijderen enzlks
Jaja.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit topic heeft nooit een TT gehad.
Tevens; tong verspreidt vreemde geruchten over je.
Ik heb geen oorlog met LR.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jaja.
Iedereen weet van je oorlog met Tjacka en LR.
Er is bewijsmateriaal boventafel gekomen wat afwijkend valt te noemen. Ik wil er nog geen waarde oordeel over geven tot ik meer zekerheid heb, maar als het klopt...quote:
Ik heb er niet aangezeten.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgende keer niet aan de tt zitten, eigen schuld.
Geen idee, ik negeer het maar.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom doet hij dat dan? Vind je dat niet vervelend?
Eerst rustig de zaak onderzoeken en dan pas een uitspraak doen, netjes.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er is bewijsmateriaal boventafel gekomen wat afwijkend valt te noemen. Ik wil er nog geen waarde oordeel over geven tot ik meer zekerheid heb, maar als het klopt...
Nee. Daar wil ik nog niet over nadenken.
Geld moet rollenquote:Op woensdag 4 december 2013 18:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, Doublepain is een vieze kapitalist.
of Arbeit macht Frei.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nu ik erover denk, naast Befehl ist Befehl past Ordnung muss sein ook wel bij Gert-Jan...
Oh ja, ik moet toch ook maar eens alles terug gaan lezen als ik weg ben geweest.quote:
Aan je ondertitel gezien is je onderzoek betreffende 'zaak René' afgerond?quote:Op woensdag 4 december 2013 18:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, Doublepain is een vieze kapitalist.
Daar verkopen ze geweldige CDs van muzikale sterren.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij gaat liever naar de Lidl natuurlijk
Nee. Maar ik geef Tjacka de voordeel van de twijfel na al onze avonturen en belevenissen. Als ik ongelijk blijk te hebben ga ik wel op de knietjes smeken om vergiffenis bij GGMMquote:Op woensdag 4 december 2013 18:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aan je ondertitel gezien is je onderzoek betreffende 'zaak René' afgerond?
Het gaat er hard aan toe hier, je kunt merken dat het verkiezingstijd is.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo, nu is Niels weer flink op zijn plaats gezet.
Heb je een stadionverbod of zit je nu mobiel te Fokken?quote:Op woensdag 4 december 2013 18:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Maar ik geef Tjacka de voordeel van de twijfel na al onze avonturen en belevenissen. Als ik ongelijk blijk te hebben ga ik wel op de knietjes smeken om vergiffenis bij GGMM
Bij het Kruidvat ook altijd, klassieke CD boxen en zo voor een prikkie.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar verkopen ze geweldige CDs van muzikale sterren.
quote:Op woensdag 4 december 2013 18:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het gaat er hard aan toe hier, je kunt merken dat het verkiezingstijd is.
Hey Karina, wat is dezequote:Op woensdag 4 december 2013 18:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij het Kruidvat ook altijd, klassieke CD boxen en zo voor een prikkie.
quote:
Ik heb daar een CD gekocht en mijn muziekcollectie was eigenlijk in een klap compleet. Raar trouwens dat ik ze niet heb zien langskomen in die top2000. Daaraan zie je gelijk dat die lijst niks voorstelt, die Boudewijn nog wat mag toch de schoenveters van onze muzikale helden nog niet vastmaken.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar verkopen ze geweldige CDs van muzikale sterren.
Ja, maar het is niet zo verstandig om dan gelijk de aanval te openen op de Don.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het gaat er hard aan toe hier, je kunt merken dat het verkiezingstijd is.
Tong zat weer met zijn linkerhand te typen en met zijn rechter te fappen zekerquote:
Hebben we het over Leen of over Dries?quote:Op woensdag 4 december 2013 18:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb daar een CD gekocht en mijn muziekcollectie was eigenlijk in een klap compleet. Raar trouwens dat ik ze niet heb zien langskomen in die top2000. Daaraan zie je gelijk dat die lijst niks voorstelt, die Boudewijn nog wat mag toch de schoenveters van onze muzikale helden nog niet vastmaken.
Oh verrek die hebben ze bij de Lidlquote:Op woensdag 4 december 2013 18:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had het over het muzikale duo Johan & Wilfred.
cd's zijn toch altijd bij de Aldi? Lidl is verder een bazige supermarkt hoor, ze hebben echt veel meer dan de Aldi.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:48 schreef Karina het volgende:
Van welke sterren dan? Ga ik ook effe kijken.
Oh hahaquote:Op woensdag 4 december 2013 18:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh verrek die hebben ze bij de Lidl
Jammer dat die bus vol met miljonairs het verpestte op het EK, toen kwamen die pracht CDs heel snel in de koopjesbak te liggenquote:Op woensdag 4 december 2013 18:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh verrek die hebben ze bij de Lidl
Geen idee eigenlijk, hier zit geen Aldi en geen Lidl in de buurtquote:Op woensdag 4 december 2013 18:49 schreef alors het volgende:
[..]
cd's zijn toch altijd bij de Aldi? Lidl is verder een bazige supermarkt hoor, ze hebben echt veel meer dan de Aldi.
Johan en Wilfred natuurlijk, die hebben ook de Lidl aardig op de kaart gezet.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hebben we het over Leen of over Dries?
Ik had het over het muzikale duo Johan & Wilfred.
Veel vrouwen vinden anaal niks. Ik neem het je niet kwalijk verder.quote:
Ik doe dat altijd andersom.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:48 schreef alors het volgende:
[..]
Tong zat weer met zijn linkerhand te typen en met zijn rechter te fappen zeker
Ondanks mijn leven in de grote stad is er geen Aldi of Lidl in de buurt. Ik overweeg een boos briefje naar de gemeente.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:49 schreef alors het volgende:
[..]
cd's zijn toch altijd bij de Aldi? Lidl is verder een bazige supermarkt hoor, ze hebben echt veel meer dan de Aldi.
quote:Op woensdag 4 december 2013 18:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ondanks mijn leven in de grote stad is er geen Aldi of Lidl in de buurt. Ik overweeg een boos briefje naar de gemeente.
Zit er geen Lidl in Grunn? Wat een gemisquote:Op woensdag 4 december 2013 18:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ondanks mijn leven in de grote stad is er geen Aldi of Lidl in de buurt. Ik overweeg een boos briefje naar de gemeente.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |