Ik heb er niet aangezeten.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgende keer niet aan de tt zitten, eigen schuld.
Geen idee, ik negeer het maar.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom doet hij dat dan? Vind je dat niet vervelend?
Eerst rustig de zaak onderzoeken en dan pas een uitspraak doen, netjes.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er is bewijsmateriaal boventafel gekomen wat afwijkend valt te noemen. Ik wil er nog geen waarde oordeel over geven tot ik meer zekerheid heb, maar als het klopt...
Nee. Daar wil ik nog niet over nadenken.
Geld moet rollenquote:Op woensdag 4 december 2013 18:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, Doublepain is een vieze kapitalist.
of Arbeit macht Frei.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nu ik erover denk, naast Befehl ist Befehl past Ordnung muss sein ook wel bij Gert-Jan...
Oh ja, ik moet toch ook maar eens alles terug gaan lezen als ik weg ben geweest.quote:
Aan je ondertitel gezien is je onderzoek betreffende 'zaak René' afgerond?quote:Op woensdag 4 december 2013 18:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, Doublepain is een vieze kapitalist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |