Arbeit macht frei. Immers is zware voorbereiding van groot belang voor de fitheid later in het seizoen.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nu ik erover denk, naast Befehl ist Befehl past Ordnung muss sein ook wel bij Gert-Jan...
Ik steun je wel, maar dat is iets anders dat wat Tjacka eist "zorg jij er even voor dat hij mod wordt, dan ben ik van z'n gezeik af".quote:Op woensdag 4 december 2013 17:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je leugens. Je beloofde mij openlijk te steunen
Zonder had ik mijn campagne nooit ingang gezet bij Yvonne en eerst meer achterban gezocht.
Heeft hij kanjer?quote:Op woensdag 4 december 2013 18:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Belangrijk shownieuws: Hennie Huisman is ziek
Treurig dat het je zolang heeft gekost om met een dusdanig slap excuus op te komen. Niemand, maar ook niemand zal geloven dat Tjacka zoiets heeft gezegd.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik steun je wel, maar dat is iets anders dat wat Tjacka eist "zorg jij er even voor dat hij mod wordt, dan ben ik van z'n gezeik af".
Hopen dat hij er snel vanaf is of snel overlijdt, anders gaan we zijn hele lijdensweg die irritante berichtgeving krijgen.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, hij is gisteren geopereerd.
Ik geloof GGMMquote:Op woensdag 4 december 2013 18:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Treurig dat het je zolang heeft gekost om met een dusdanig slap excuus op te komen. Niemand, maar ook niemand zal geloven dat Tjacka zoiets heeft gezegd.
Ik wel, ik was erbij.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Treurig dat het je zolang heeft gekost om met een dusdanig slap excuus op te komen. Niemand, maar ook niemand zal geloven dat Tjacka zoiets heeft gezegd.
Rene weer zeker he?quote:Op woensdag 4 december 2013 18:24 schreef Doublepain het volgende:
KNJB praktijken weer, tt verwijderen enzlks
Jaja.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit topic heeft nooit een TT gehad.
Tevens; tong verspreidt vreemde geruchten over je.
Ik heb geen oorlog met LR.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jaja.
Iedereen weet van je oorlog met Tjacka en LR.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |