Daar verkopen ze geweldige CDs van muzikale sterren.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij gaat liever naar de Lidl natuurlijk
Nee. Maar ik geef Tjacka de voordeel van de twijfel na al onze avonturen en belevenissen. Als ik ongelijk blijk te hebben ga ik wel op de knietjes smeken om vergiffenis bij GGMMquote:Op woensdag 4 december 2013 18:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aan je ondertitel gezien is je onderzoek betreffende 'zaak René' afgerond?
Het gaat er hard aan toe hier, je kunt merken dat het verkiezingstijd is.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo, nu is Niels weer flink op zijn plaats gezet.
Heb je een stadionverbod of zit je nu mobiel te Fokken?quote:Op woensdag 4 december 2013 18:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Maar ik geef Tjacka de voordeel van de twijfel na al onze avonturen en belevenissen. Als ik ongelijk blijk te hebben ga ik wel op de knietjes smeken om vergiffenis bij GGMM
Bij het Kruidvat ook altijd, klassieke CD boxen en zo voor een prikkie.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar verkopen ze geweldige CDs van muzikale sterren.
quote:Op woensdag 4 december 2013 18:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het gaat er hard aan toe hier, je kunt merken dat het verkiezingstijd is.
Hey Karina, wat is dezequote:Op woensdag 4 december 2013 18:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij het Kruidvat ook altijd, klassieke CD boxen en zo voor een prikkie.
quote:
Ik heb daar een CD gekocht en mijn muziekcollectie was eigenlijk in een klap compleet. Raar trouwens dat ik ze niet heb zien langskomen in die top2000. Daaraan zie je gelijk dat die lijst niks voorstelt, die Boudewijn nog wat mag toch de schoenveters van onze muzikale helden nog niet vastmaken.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar verkopen ze geweldige CDs van muzikale sterren.
Ja, maar het is niet zo verstandig om dan gelijk de aanval te openen op de Don.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het gaat er hard aan toe hier, je kunt merken dat het verkiezingstijd is.
Tong zat weer met zijn linkerhand te typen en met zijn rechter te fappen zekerquote:
Hebben we het over Leen of over Dries?quote:Op woensdag 4 december 2013 18:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb daar een CD gekocht en mijn muziekcollectie was eigenlijk in een klap compleet. Raar trouwens dat ik ze niet heb zien langskomen in die top2000. Daaraan zie je gelijk dat die lijst niks voorstelt, die Boudewijn nog wat mag toch de schoenveters van onze muzikale helden nog niet vastmaken.
Oh verrek die hebben ze bij de Lidlquote:Op woensdag 4 december 2013 18:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had het over het muzikale duo Johan & Wilfred.
cd's zijn toch altijd bij de Aldi? Lidl is verder een bazige supermarkt hoor, ze hebben echt veel meer dan de Aldi.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:48 schreef Karina het volgende:
Van welke sterren dan? Ga ik ook effe kijken.
Oh hahaquote:Op woensdag 4 december 2013 18:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh verrek die hebben ze bij de Lidl
Jammer dat die bus vol met miljonairs het verpestte op het EK, toen kwamen die pracht CDs heel snel in de koopjesbak te liggenquote:Op woensdag 4 december 2013 18:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh verrek die hebben ze bij de Lidl
Geen idee eigenlijk, hier zit geen Aldi en geen Lidl in de buurtquote:Op woensdag 4 december 2013 18:49 schreef alors het volgende:
[..]
cd's zijn toch altijd bij de Aldi? Lidl is verder een bazige supermarkt hoor, ze hebben echt veel meer dan de Aldi.
Johan en Wilfred natuurlijk, die hebben ook de Lidl aardig op de kaart gezet.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hebben we het over Leen of over Dries?
Ik had het over het muzikale duo Johan & Wilfred.
Veel vrouwen vinden anaal niks. Ik neem het je niet kwalijk verder.quote:
Ik doe dat altijd andersom.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:48 schreef alors het volgende:
[..]
Tong zat weer met zijn linkerhand te typen en met zijn rechter te fappen zeker
Ondanks mijn leven in de grote stad is er geen Aldi of Lidl in de buurt. Ik overweeg een boos briefje naar de gemeente.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:49 schreef alors het volgende:
[..]
cd's zijn toch altijd bij de Aldi? Lidl is verder een bazige supermarkt hoor, ze hebben echt veel meer dan de Aldi.
quote:Op woensdag 4 december 2013 18:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ondanks mijn leven in de grote stad is er geen Aldi of Lidl in de buurt. Ik overweeg een boos briefje naar de gemeente.
Zit er geen Lidl in Grunn? Wat een gemisquote:Op woensdag 4 december 2013 18:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ondanks mijn leven in de grote stad is er geen Aldi of Lidl in de buurt. Ik overweeg een boos briefje naar de gemeente.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |