Je eigen studententijd weggooienquote:Op woensdag 4 december 2013 16:51 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik ga nog naar school, lekker 400 euro per maand betalen voor een hok van 5x5 en zelf je voer en alles betalen of gewoon thuis zitten.
Snel beslist.
Denken dat je een kot van 5x5 kunt betalenquote:Op woensdag 4 december 2013 16:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je eigen studententijd weggooien
Voor 400 waarschijnlijk nog wel.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Denken dat je een kot van 5x5 kunt betalen
quote:Op woensdag 4 december 2013 16:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je eigen studententijd weggooien
Ligt eraan waar. In utrecht heb je voor 400 14/15 m2quote:Op woensdag 4 december 2013 16:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor 400 waarschijnlijk nog wel.
als ik niet op fok vakantie gestuurd word dan welquote:Op woensdag 4 december 2013 16:53 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
aii mattie rustug mt jou dan? zit je nog vaak in deze chat dan?
Da's ook maar saaiquote:Op woensdag 4 december 2013 16:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Zo zie ik het niet, heb een perfecte school/werk combinatie. Heb ik liever dan elke keer moeten nadenken over wat ik koop voor mijn tijdelijk krotje.
Straks klaar met school, fulltimebaan garantie heb ik al en dan kan ik na 1/2 jaar een eigen huis kopen.
Loonslaaf.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Zo zie ik het niet, heb een perfecte school/werk combinatie. Heb ik liever dan elke keer moeten nadenken over wat ik koop voor mijn tijdelijk krotje.
Straks klaar met school, fulltimebaan garantie heb ik al en dan kan ik na 1/2 jaar een eigen huis kopen.
Dat is niet het punt van het studentenlevenquote:Op woensdag 4 december 2013 16:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Het hele dagen zuipen mis ik niks aan, dan ga ik wel in een keetje zitten
Dat is ook niet meer zo hoor.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Ligt eraan waar. In utrecht heb je voor 400 14/15 m2
Het is een godswonder dat er nog kinderen geboren worden in de regio Twente...quote:Op woensdag 4 december 2013 16:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Het hele dagen zuipen mis ik niks aan, dan ga ik wel in een keetje zitten
Wat is de "essentie" van het studentenleven dan.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat is niet het punt van het studentenleven
Sex.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:59 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wat is de "essentie" van het studentenleven dan.
Corpsmeisjesquote:Op woensdag 4 december 2013 17:00 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hoeveel makkelijker dan boer'n deerntjes wil je het hebben dan?
Vee telt niet.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:00 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hoeveel makkelijker dan boer'n deerntjes wil je het hebben dan?
Overigens is mijn ervaring met corpsmeisjes ook niet echt geweldig. Mooi, ja. Makkelijk, ja. Maar ranzig als een mofo...quote:Op woensdag 4 december 2013 17:01 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Wist dat deze zou komen, je stelt me niet teleur.
True ben ook geen fan.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Overigens is mijn ervaring met corpsmeisjes ook niet echt geweldig. Mooi, ja. Makkelijk, ja. Maar ranzig als een mofo...
Dit beeld van corpsemeisjes klopt dus?quote:Op woensdag 4 december 2013 17:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Overigens is mijn ervaring met corpsmeisjes ook niet echt geweldig. Mooi, ja. Makkelijk, ja. Maar ranzig als een mofo...
Ik doe stoer, maar ik heb ook gewoon thuis gewoond hoor.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:03 schreef Saind het volgende:
[..]
True ben ook geen fan.
Maar is ook niet alleen neuken toch, leuke van studentenleven is zonder geld een beetje aankloten, doen en laten waar je zin in hebt. Romantische gedachten over vrijheid
Geen spijt van?quote:Op woensdag 4 december 2013 17:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik doe stoer, maar ik heb ook gewoon thuis gewoond hoor.
Altijd wel iemand om biertje mee te doen in de keukenquote:Op woensdag 4 december 2013 17:03 schreef Saind het volgende:
[..]
True ben ook geen fan.
Maar is ook niet alleen neuken toch, leuke van studentenleven is zonder geld een beetje aankloten, doen en laten waar je zin in hebt. Romantische gedachten over vrijheid
Ik smijt nog steeds met m'n poenquote:Op woensdag 4 december 2013 17:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Altijd wel iemand om biertje mee te doen in de keukenEindelijk verlost van je ouders
Zelf bepalen wat, wanneer je met wie eet.
Echt beste tijd ooit.
Ik denk ook dat je nooit normaal met geld leert omgaan als je niet op kamers hebt gewoond.
quote:Op woensdag 4 december 2013 17:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk ook dat je nooit normaal met geld leert omgaan als je niet op kamers hebt gewoond.
Nope, heb genoeg kunnen genieten van het studentenleven en had toch altijd een schoon bed en een bord eten.quote:
Een bord eten heb ik ook iedere avond.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope, heb genoeg kunnen genieten van het studentenleven en had toch altijd een schoon bed en een bord eten.
Misschien had jij gewoon rare ouders Knut...quote:Op woensdag 4 december 2013 17:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Altijd wel iemand om biertje mee te doen in de keukenEindelijk verlost van je ouders
Zelf bepalen wat, wanneer je met wie eet.
Echt beste tijd ooit.
Lekker eten.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Een bord eten heb ik ook iedere avond.
Misschien ben jij gewoon zo'n kasplantje die het niet zonder ons pap en ons man kon.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Misschien had jij gewoon rare ouders Knut...
Ik begon met dat fokke en sukke gaan op kamers kookboekquote:Op woensdag 4 december 2013 17:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb goed leren koken sinds ik op kamers zit
Ik had the best of both worlds. Volledige vrijheid en geen verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien ben jij gewoon zo'n kasplantje die het niet zonder ons pap en ons man kon.
Die heeft een huisgenoot vamme ook van z'n ouders gehad toen hij wegging, klassiekertje datquote:Op woensdag 4 december 2013 17:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik begon met dat fokke en sukke gaan op kamers kookboek
Dit dusquote:Op woensdag 4 december 2013 17:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had the best of both worlds. Volledige vrijheid en geen verantwoordelijkheid.
Onzin, heb je nooit als je niet eigen baas bent.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had the best of both worlds. Volledige vrijheid en geen verantwoordelijkheid.
Welke vrijheid heb jij wel dan, die ik niet heb?quote:Op woensdag 4 december 2013 17:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Onzin, heb je nooit als je niet eigen baas bent.
Ik kan als ik wil nu een fles jenever opdrinken in de hoek pissen en een hoer bellen om die dan op het aanrecht in haar reet te neukenquote:Op woensdag 4 december 2013 17:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Welke vrijheid heb jij wel dan, die ik niet heb?
Op het fles jenever leeg zuipen na zou ik dat hier niet kunnen nee.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik kan als ik wil nu een fles jenever opdrinken in de hoek pissen en een hoer bellen om die dan op het aanrecht in haar reet te neuken
Het is vooral dat je gewoon 0 verplichtingen/regels hebt, dat is best een chill gevoelquote:Op woensdag 4 december 2013 17:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Op het fles jenever leeg zuipen na zou ik dat hier niet kunnen nee.
Maar of ik dit zou willen is ook een tweede, ook vind ik dit geen goed argument.
Jij kent mijn ouders en mijn studententijd? Nee toch? Dus: bakkes.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Onzin, heb je nooit als je niet eigen baas bent.
quote:Op woensdag 4 december 2013 17:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Het is vooral dat je gewoon 0 verplichtingen/regels hebt, dat is best een chill gevoel
Weet ik veel coke snuiven van de afzuigkap dan, zouden m'n ouders niet waarderenquote:Op woensdag 4 december 2013 17:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik heb ook 0 verplichtingen, en de regels die ik heb zijn regels die niet meer dan normaal zijn.
Schijten in het hoekje van de kamer is not done thuis.
Je noemt allemaal zaken op die ik ook niet zou doen als ik wel op kamers zou wonen.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Weet ik veel coke snuiven van de afzuigkap dan, zouden m'n ouders niet waarderen
Ik weet niet hoe jij leeft, maar ik kon niet op dinsdagavond half 4 's nachts met een huisgenoot die ik tegen kwam in de keuken een nieuw flesje wijn open trekken en nog even lekker brallen over het leven en vaginas. M'n vader lag dan meestal al wel op bed.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Welke vrijheid heb jij wel dan, die ik niet heb?
Mijn ouders zouden keihard lachen, want het is een dom idee om dit bij een afzuigkap te doen.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Weet ik veel coke snuiven van de afzuigkap dan, zouden m'n ouders niet waarderen
Het verschil is dat jij het zelf moet opruimen daar waar de ouders het voor Twente doen. Het is voor hen niks gekkers dan de koeienstal uitmesten.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik kan als ik wil nu een fles jenever opdrinken in de hoek pissen en een hoer bellen om die dan op het aanrecht in haar reet te neuken
OP de afzuigkap. Werkt prima, lekker tijdens het kokenquote:Op woensdag 4 december 2013 17:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Mijn ouders zouden keihard lachen, want het is een dom idee om dit bij een afzuigkap te doen.
Alles weg.
Dat kan hier gewoon allemaal.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij leeft, maar ik kon niet op dinsdagavond half 4 's nachts met een huisgenoot die ik tegen kwam in de keuken een nieuw flesje wijn open trekken en nog even lekker brallen over het leven en vaginas. M'n vader lag dan meestal al wel op bed.
Tja, ik heb het vaak zat gedaan. Alleen geen fles wijn dan, maar iets minder gay.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij leeft, maar ik kon niet op dinsdagavond half 4 's nachts met een huisgenoot die ik tegen kwam in de keuken een nieuw flesje wijn open trekken en nog even lekker brallen over het leven en vaginas. M'n vader lag dan meestal al wel op bed.
Maar ook toen je 21/22 was vond je het niet eens tijd om uit huis te gaan?quote:Op woensdag 4 december 2013 17:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja, ik heb het vaak zat gedaan. Alleen geen fles wijn dan, maar iets minder gay.
Dit ja. Voor mij een reden om je in je ballen te schoppen zodat er hopelijk een nieuw paar begint te groeien.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar ook toen je 21/22 was vond je het niet eens tijd om uit huis te gaan?
Ik vind het altijd een beetje triest als volwassen mannen nog bij hun mama thuiswonen en eten en shit
Dat ligt misschien aan jouw omgeving, hier is het best normaal.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een beetje triest als volwassen mannen nog bij hun mama thuiswonen en eten en shit
Dan sta je wel voor niks te kokenquote:Op woensdag 4 december 2013 17:23 schreef Saind het volgende:
[..]
OP de afzuigkap. Werkt prima, lekker tijdens het koken
Nope, ik vond die gasten die in een ranzige stal woonden en zogenaamd vrij waren, maar intussen nog wel de was naar pa en ma brachten veel triester. Helemaal als ze ook nog 'zakgeld' meekregen..quote:Op woensdag 4 december 2013 17:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Krijg jij echt niets meer door je keel dan?quote:Op woensdag 4 december 2013 17:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan sta je wel voor niks te koken
Eens.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope, ik vond die gasten die in een ranzige stal woonden en zogenaamd vrij waren, maar intussen nog wel de was naar pa en ma brachten veel triester. Helemaal als ze ook nog 'zakgeld' meekregen..
Zelfde niveautje ongeveerquote:Op woensdag 4 december 2013 17:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope, ik vond die gasten die in een ranzige stal woonden en zogenaamd vrij waren, maar intussen nog wel de was naar pa en ma brachten veel triester. Helemaal als ze ook nog 'zakgeld' meekregen..
Uh, vast wel als ik het probeer. Maar die behoefte heb ik meestal niet, nee.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Krijg jij echt niets meer door je keel dan?
Ieder z'n ding. Ik weet zeker dat ik niet minder 'man' of meer financieel dan wel sociaal gehandicapt ben dan jij. Beetje vreemd dat jij dat zo driftig blijft beweren, lijkt een beetje op compensatiedrang. zit je iets dwars Knut?quote:Op woensdag 4 december 2013 17:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit ja. Voor mij een reden om je in je ballen te schoppen zodat er hopelijk een nieuw paar begint te groeien.
Ik ben altijd driftig sinds ik in dezelfde sc post als Stinho. Dat is eigenlijk ook wel de grootste reden dat ik nu naar de LIDL moet, de zuurkool om mee te smijten was niet meer te betalenquote:Op woensdag 4 december 2013 17:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ieder z'n ding. Ik weet zeker dat ik niet minder 'man' of meer financieel dan wel sociaal gehandicapt ben dan jij. Beetje vreemd dat jij dat zo driftig blijft beweren, lijkt een beetje op compensatiedrang. zit je iets dwars Knut?
Dan zal dat aan de personen liggen die jij bent tegengekomen. In mijn omgeving was het ongeveer 50/50 qua thuis/uitwonend. En bij beide groepen zaten voldoende trieste gevallen.quote:
Huhm oprecht? Ik ken er niet veel meer. In mijn vriendengroep 2 ofzoquote:Op woensdag 4 december 2013 17:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan zal dat aan de personen liggen die jij bent tegengekomen. In mijn omgeving was het ongeveer 50/50 qua thuis/uitwonend. En bij beide groepen zaten voldoende trieste gevallen.
We praten wel sowieso in mijn geval over een jaar of 20 geleden he...quote:Op woensdag 4 december 2013 17:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Huhm oprecht? Ik ken er niet veel meer. In mijn vriendengroep 2 ofzo
Vriendengroep vanuit je dorp? Dan zullen de reiskosten/tijd ook wel erg meespelen.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat voor een vriendengroep heb jij dan? Rijke ouders, 3 auto's voor de deur die niet kunnen wachten tot dat hun kinderen eindelijk oprotten?quote:Op woensdag 4 december 2013 17:31 schreef Saind het volgende:
[..]
je moet gewoon studeren en maximaal lenen mattie.. lage rente en voor het zelfde geld wordt je gepopt heb je gratis money gepaktquote:Op woensdag 4 december 2013 17:32 schreef Mr.Smokey het volgende:
sws studerenbeter gelijk money pakke
haha dat is wel nice hoeveel kan je lenen dan?quote:Op woensdag 4 december 2013 17:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je moet gewoon studeren en maximaal lenen mattie.. lage rente en voor het zelfde geld wordt je gepopt heb je gratis money gepakt
Nee mensen van hier. Vrienden uit m'n dorp studeren bijna niet. De enige die wel studeert woont in Utrecht op kamersquote:Op woensdag 4 december 2013 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vriendengroep vanuit je dorp? Dan zullen de reiskosten/tijd ook wel erg meespelen.
Ben ik het niet mee eens, jij hebt al een ongedaan gemaakt destijds plus Jojoortje was gewoon slechtquote:
weet niet precies manquote:Op woensdag 4 december 2013 17:34 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
haha dat is wel nice hoeveel kan je lenen dan?
Maar dat is wat anders, ik moet naar Arnhem en dat is met de trein op en neer 2 uur.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee mensen van hier. Vrienden uit m'n dorp studeren bijna niet. De enige die wel studeert woont in Utrecht op kamers
Toen mijn vader ging studeren, jaar of 40 geleden, werd hij uit huis gekickedquote:Op woensdag 4 december 2013 17:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We praten wel sowieso in mijn geval over een jaar of 20 geleden he...
Je bent niet wijs manquote:Op woensdag 4 december 2013 17:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Maar dat is wat anders, ik moet naar Arnhem en dat is met de trein op en neer 2 uur.
Als het nog meer tijd had gekost, dan was ik ook op zeker op kamers gegaan.
Hmm. Zo'n reistijd vind ik toch wel pittig hoor.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Maar dat is wat anders, ik moet naar Arnhem en dat is met de trein op en neer 2 uur.
Straks komt je geliefde ADO weer in actie, prognose?quote:Op woensdag 4 december 2013 17:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Zo'n reistijd vind ik toch wel pittig hoor.
Ok, tweede verschil. Ik kom uit een andere cultuur.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Toen mijn vader ging studeren, jaar of 40 geleden, werd hij uit huis gekicked
Ik denk dat de keeper over een lage bal heen gaat duikenquote:Op woensdag 4 december 2013 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Straks komt je geliefde ADO weer in actie, prognose?
2 uur is toch ook al veel te veel man. Al is Arnhem natuurlijk niet echt een stad waar je eens fijn het studentenleven induikt.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hopelijk mist Finbogasson zijn scherpte en heeft Ado de echte wil om zich te revancheren.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Straks komt je geliefde ADO weer in actie, prognose?
Dat zal wel schelen ja, bij jullie is familie closer of niet?quote:Op woensdag 4 december 2013 17:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, tweede verschil. Ik kom uit een andere cultuur.
kun je beter nijmegen gaan wonenquote:Op woensdag 4 december 2013 17:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
2 uur is toch ook al veel te veel man. Al is Arnhem natuurlijk niet echt een stad waar je eens fijn het studentenleven induikt.
zou nimma gaan wonen danquote:Op woensdag 4 december 2013 17:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
2 uur is toch ook al veel te veel man. Al is Arnhem natuurlijk niet echt een stad waar je eens fijn het studentenleven induikt.
Zonder Beugelsdijk en Kramer hé.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hopelijk mist Finbogasson zijn scherpte en heeft Ado de echte wil om zich te revancheren.
2-1
Dikzak.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Broodje kroket is best lekker na een lange schooldag.
Zou jij in Arnhem willen wonen?quote:
Dikke zeugquote:Op woensdag 4 december 2013 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Broodje kroket is best lekker na een lange schooldag.
quote:Op woensdag 4 december 2013 17:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hopelijk mist Finbogasson zijn scherpte en heeft Ado de echte wil om zich te revancheren.
2-1
8 uur op de trein stappen, 9 uur in het lokaal zitten. Valt mee hoor.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Zo'n reistijd vind ik toch wel pittig hoor.
Ik kan niet voor alle Surinamers spreken, maar degenen die ik ken wel ja.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat zal wel schelen ja, bij jullie is familie closer of niet?
Dus kan Van Duinen weer alleen in de spitsquote:Op woensdag 4 december 2013 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zonder Beugelsdijk en Kramer hé.
En homofiel.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij zit op korfbal, die zijn allemaal dik
harde diss ditquote:Op woensdag 4 december 2013 17:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij zit op korfbal, die zijn allemaal dik
Surinamers kennen elkaar allemaal toch?quote:Op woensdag 4 december 2013 17:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan niet voor alle Surinamers spreken, maar degenen die ik ken wel ja.
Oh Beugelsdijk doet niet mee? Dan wil ik mijn vorige statement herzien.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zonder Beugelsdijk en Kramer hé.
Wormgoor in de verdediging.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus kan Van Duinen weer alleen in de spits
Die is geschorst.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh Beugelsdijk doet niet mee? Dan wil ik mijn vorige statement herzien.
ben je 1,30 of gwn skinny als een junkie?quote:Op woensdag 4 december 2013 17:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja nog 50 kg eraf en mijn gewicht staat op 0.
En jij woont naast het treinstation en het station naast de school?quote:Op woensdag 4 december 2013 17:37 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
8 uur op de trein stappen, 9 uur in het lokaal zitten. Valt mee hoor.
Behalve hun vader dan xDquote:Op woensdag 4 december 2013 17:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Surinamers kennen elkaar allemaal toch?
Ik ben 1.75quote:Op woensdag 4 december 2013 17:39 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
ben je 1,30 of gwn skinny als een junkie?
Naar het station rijden is 10 minuten, en vanaf het station naar school lopen is ook ongeveer 10 minuten.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En jij woont naast het treinstation en het station naast de school?
Maar nee, dat zou ik teveel vinden.
Nee, maar als er Nederlanders bij zijn, doen we wel alsof dat zo is.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Surinamers kennen elkaar allemaal toch?
Nog niet. 31 december gewoonquote:Op woensdag 4 december 2013 17:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Anyway, alleen Saind en ik kunnen er een oordeel over vellen omdat wij zowel thuis als op kamers hebben gewoond. Wij trekken de conclusie dat op kamers > thuis wonen en hiermee sluit ik deze discussie af.
We gaan nu verder met:
Is het al tijd om oliebollen te gaan eten ja of te nee?
Ik fietste vandaag langs een oliebollenkraam en heb er sindsdien kanjerveel zin aanquote:Op woensdag 4 december 2013 17:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Anyway, alleen Saind en ik kunnen er een oordeel over vellen omdat wij zowel thuis als op kamers hebben gewoond. Wij trekken de conclusie dat op kamers > thuis wonen en hiermee sluit ik deze discussie af.
We gaan nu verder met:
Nee, tijd voor pepernotenquote:Op woensdag 4 december 2013 17:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
We gaan nu verder met:
quote:Op woensdag 4 december 2013 17:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
We gaan nu verder met:
Ik heb een jaar thuis gewoondquote:Op woensdag 4 december 2013 17:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Dat is helemaal niet zo, het gaat erom of je tijdens je studententijd nog in huis woont en jij maakt dat niet mee omdat je op kamers woont.
En het is altijd tijd om oliebollen te eten.
chocoladeletterquote:Op woensdag 4 december 2013 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
chocoladeletter >>> pepernoten
die taaitai ofzo is t bestequote:Op woensdag 4 december 2013 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Witte chocolade, wat eigenlijk geen chocolade is, maar wel lekker.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je bent zelf pauper.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
chocoladeletter
pauper chocola eten en daar te veel voor betalen![]()
Idd, GGMM is een baas..quote:Op woensdag 4 december 2013 17:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, die GGMM kan er ook wel wat van.
Waarom wil je de poedelprijs?quote:Op woensdag 4 december 2013 17:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Idd, GGMM is een baas..
Hopelijk stemt ie op me voor PSVer van het jaar..
GGMM jij bent een topper
Achja het zal voor iedereen wel anders zijn, ieder zijn eigen situatie.quote:
Dat zei mijn vrouw ook al, hoezo is witte chocolade geen chocolade?quote:Op woensdag 4 december 2013 17:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Witte chocolade, wat eigenlijk geen chocolade is, maar wel lekker.
Oh, we zijn al aan het lobbyen.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Idd, GGMM is een baas..
Hopelijk stemt ie op me voor PSVer van het jaat..
GGMM jij bent een topper
% cacaoquote:Op woensdag 4 december 2013 17:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat zei mijn vrouw ook al, hoezo is witte chocolade geen chocolade?
quote:Op woensdag 4 december 2013 17:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat zei mijn vrouw ook al, hoezo is witte chocolade geen chocolade?
De Jessica Alba award gaat aan je neus voorbij.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Daar doe ik dit jaar niet meer aan.
Okéquote:Op woensdag 4 december 2013 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
De Jessica Alba award gaat aan je neus voorbij.
Je bent zelf een neus.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
De Jessica Alba award gaat aan je neus voorbij.
Ik vind dat juist heel lekker.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
% cacao
Tevens is witte chocolade smerig zoet.
De bekkenstoot awardquote:Op woensdag 4 december 2013 17:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik krijg ook een award. Kan ik eindelijk stoppen met FOK!
Hoeveel voor Cocu award?quote:Op woensdag 4 december 2013 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga mij niet denigrerend over VBL/awards uitlaten al snap ik de gedachtegang erachter niet echt.
Zo. Tevens is mijn stem koopbaar.
Zit cacaoboter in.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar... waarom noemen ze het wel chocolade dan?
Als je niet op mij stemt noem ik je vanaf nu Dazzler!quote:Op woensdag 4 december 2013 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga mij niet denigrerend over VBL/awards uitlaten al snap ik de gedachtegang erachter niet echt.
Nooit gezien.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Je bent benieuwd hoe dat er uit ziet?
Hoeveel vraag je?quote:Op woensdag 4 december 2013 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
En het moet om echt chocola te mogen heten cacoapoeder hebben? Zonder is het geen chocola, tenzij er cacaoboter inzit?quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 17:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En het moet om echt chocola te mogen heten cacoapoeder hebben? Zonder is het geen chocola, tenzij er cacaoboter inzit?
Nee hoor, je staat op dat gebied op eenzame hoogte.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm heb ik wel veel concurrentie voor hoor.
Zo laag bij de grond zal hij vast niet zijn.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoop dat Tjacka zich niet gaat verlagen tot het beledigen van Nicki Minaj.
Hij is mod van GC dus...quote:Op woensdag 4 december 2013 17:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zo laag bij de grond zal hij vast niet zijn.
Over laag bij de grond gesproken: Robert Maaskant is vandaag weer eens ontslagen.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zo laag bij de grond zal hij vast niet zijn.
Wel een machtig persoon dus.quote:
Hoogtepunt*quote:Op woensdag 4 december 2013 17:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee hoor, je staat op dat gebied op eenzame hoogte.
quote:Op woensdag 4 december 2013 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Over laag bij de grond gesproken: Robert Maaskant is vandaag weer eens ontslagen.
Ok sorry, ik ga wel googlen.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:49 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Nu ga je moeilijke vragen stellen, ik heb geen idee hoe het allemaal precies zit.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom deed ik dit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |