Idd, GGMM is een baas..quote:Op woensdag 4 december 2013 17:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, die GGMM kan er ook wel wat van.
Waarom wil je de poedelprijs?quote:Op woensdag 4 december 2013 17:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Idd, GGMM is een baas..
Hopelijk stemt ie op me voor PSVer van het jaar..
GGMM jij bent een topper
Achja het zal voor iedereen wel anders zijn, ieder zijn eigen situatie.quote:
Dat zei mijn vrouw ook al, hoezo is witte chocolade geen chocolade?quote:Op woensdag 4 december 2013 17:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Witte chocolade, wat eigenlijk geen chocolade is, maar wel lekker.
Oh, we zijn al aan het lobbyen.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Idd, GGMM is een baas..
Hopelijk stemt ie op me voor PSVer van het jaat..
GGMM jij bent een topper
% cacaoquote:Op woensdag 4 december 2013 17:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat zei mijn vrouw ook al, hoezo is witte chocolade geen chocolade?
quote:Op woensdag 4 december 2013 17:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat zei mijn vrouw ook al, hoezo is witte chocolade geen chocolade?
De Jessica Alba award gaat aan je neus voorbij.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Daar doe ik dit jaar niet meer aan.
Okéquote:Op woensdag 4 december 2013 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
De Jessica Alba award gaat aan je neus voorbij.
Je bent zelf een neus.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
De Jessica Alba award gaat aan je neus voorbij.
Ik vind dat juist heel lekker.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
% cacao
Tevens is witte chocolade smerig zoet.
De bekkenstoot awardquote:Op woensdag 4 december 2013 17:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik krijg ook een award. Kan ik eindelijk stoppen met FOK!
Hoeveel voor Cocu award?quote:Op woensdag 4 december 2013 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga mij niet denigrerend over VBL/awards uitlaten al snap ik de gedachtegang erachter niet echt.
Zo. Tevens is mijn stem koopbaar.
Zit cacaoboter in.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar... waarom noemen ze het wel chocolade dan?
Als je niet op mij stemt noem ik je vanaf nu Dazzler!quote:Op woensdag 4 december 2013 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga mij niet denigrerend over VBL/awards uitlaten al snap ik de gedachtegang erachter niet echt.
Nooit gezien.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Je bent benieuwd hoe dat er uit ziet?
Hoeveel vraag je?quote:Op woensdag 4 december 2013 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
En het moet om echt chocola te mogen heten cacoapoeder hebben? Zonder is het geen chocola, tenzij er cacaoboter inzit?quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 17:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En het moet om echt chocola te mogen heten cacoapoeder hebben? Zonder is het geen chocola, tenzij er cacaoboter inzit?
Nee hoor, je staat op dat gebied op eenzame hoogte.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm heb ik wel veel concurrentie voor hoor.
Zo laag bij de grond zal hij vast niet zijn.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoop dat Tjacka zich niet gaat verlagen tot het beledigen van Nicki Minaj.
Hij is mod van GC dus...quote:Op woensdag 4 december 2013 17:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zo laag bij de grond zal hij vast niet zijn.
Over laag bij de grond gesproken: Robert Maaskant is vandaag weer eens ontslagen.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zo laag bij de grond zal hij vast niet zijn.
Wel een machtig persoon dus.quote:
Hoogtepunt*quote:Op woensdag 4 december 2013 17:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee hoor, je staat op dat gebied op eenzame hoogte.
quote:Op woensdag 4 december 2013 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Over laag bij de grond gesproken: Robert Maaskant is vandaag weer eens ontslagen.
Ok sorry, ik ga wel googlen.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:49 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Nu ga je moeilijke vragen stellen, ik heb geen idee hoe het allemaal precies zit.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom deed ik dit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |