Ik ben 1.75quote:Op woensdag 4 december 2013 17:39 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
ben je 1,30 of gwn skinny als een junkie?
Naar het station rijden is 10 minuten, en vanaf het station naar school lopen is ook ongeveer 10 minuten.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En jij woont naast het treinstation en het station naast de school?
Maar nee, dat zou ik teveel vinden.
Nee, maar als er Nederlanders bij zijn, doen we wel alsof dat zo is.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Surinamers kennen elkaar allemaal toch?
Nog niet. 31 december gewoonquote:Op woensdag 4 december 2013 17:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Anyway, alleen Saind en ik kunnen er een oordeel over vellen omdat wij zowel thuis als op kamers hebben gewoond. Wij trekken de conclusie dat op kamers > thuis wonen en hiermee sluit ik deze discussie af.
We gaan nu verder met:
Is het al tijd om oliebollen te gaan eten ja of te nee?
Ik fietste vandaag langs een oliebollenkraam en heb er sindsdien kanjerveel zin aanquote:Op woensdag 4 december 2013 17:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Anyway, alleen Saind en ik kunnen er een oordeel over vellen omdat wij zowel thuis als op kamers hebben gewoond. Wij trekken de conclusie dat op kamers > thuis wonen en hiermee sluit ik deze discussie af.
We gaan nu verder met:
Nee, tijd voor pepernotenquote:Op woensdag 4 december 2013 17:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
We gaan nu verder met:
quote:Op woensdag 4 december 2013 17:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
We gaan nu verder met:
Ik heb een jaar thuis gewoondquote:Op woensdag 4 december 2013 17:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Dat is helemaal niet zo, het gaat erom of je tijdens je studententijd nog in huis woont en jij maakt dat niet mee omdat je op kamers woont.
En het is altijd tijd om oliebollen te eten.
chocoladeletterquote:Op woensdag 4 december 2013 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
chocoladeletter >>> pepernoten
die taaitai ofzo is t bestequote:Op woensdag 4 december 2013 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Witte chocolade, wat eigenlijk geen chocolade is, maar wel lekker.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je bent zelf pauper.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
chocoladeletter
pauper chocola eten en daar te veel voor betalen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |