kun je beter nijmegen gaan wonenquote:Op woensdag 4 december 2013 17:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
2 uur is toch ook al veel te veel man. Al is Arnhem natuurlijk niet echt een stad waar je eens fijn het studentenleven induikt.
zou nimma gaan wonen danquote:Op woensdag 4 december 2013 17:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
2 uur is toch ook al veel te veel man. Al is Arnhem natuurlijk niet echt een stad waar je eens fijn het studentenleven induikt.
Zonder Beugelsdijk en Kramer hé.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hopelijk mist Finbogasson zijn scherpte en heeft Ado de echte wil om zich te revancheren.
2-1
Dikzak.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Broodje kroket is best lekker na een lange schooldag.
Zou jij in Arnhem willen wonen?quote:
Dikke zeugquote:Op woensdag 4 december 2013 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Broodje kroket is best lekker na een lange schooldag.
quote:Op woensdag 4 december 2013 17:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hopelijk mist Finbogasson zijn scherpte en heeft Ado de echte wil om zich te revancheren.
2-1
8 uur op de trein stappen, 9 uur in het lokaal zitten. Valt mee hoor.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Zo'n reistijd vind ik toch wel pittig hoor.
Ik kan niet voor alle Surinamers spreken, maar degenen die ik ken wel ja.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat zal wel schelen ja, bij jullie is familie closer of niet?
Dus kan Van Duinen weer alleen in de spitsquote:Op woensdag 4 december 2013 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zonder Beugelsdijk en Kramer hé.
En homofiel.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij zit op korfbal, die zijn allemaal dik
harde diss ditquote:Op woensdag 4 december 2013 17:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij zit op korfbal, die zijn allemaal dik
Surinamers kennen elkaar allemaal toch?quote:Op woensdag 4 december 2013 17:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan niet voor alle Surinamers spreken, maar degenen die ik ken wel ja.
Oh Beugelsdijk doet niet mee? Dan wil ik mijn vorige statement herzien.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zonder Beugelsdijk en Kramer hé.
Wormgoor in de verdediging.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus kan Van Duinen weer alleen in de spits
Die is geschorst.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh Beugelsdijk doet niet mee? Dan wil ik mijn vorige statement herzien.
ben je 1,30 of gwn skinny als een junkie?quote:Op woensdag 4 december 2013 17:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja nog 50 kg eraf en mijn gewicht staat op 0.
En jij woont naast het treinstation en het station naast de school?quote:Op woensdag 4 december 2013 17:37 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
8 uur op de trein stappen, 9 uur in het lokaal zitten. Valt mee hoor.
Behalve hun vader dan xDquote:Op woensdag 4 december 2013 17:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Surinamers kennen elkaar allemaal toch?
Ik ben 1.75quote:Op woensdag 4 december 2013 17:39 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
ben je 1,30 of gwn skinny als een junkie?
Naar het station rijden is 10 minuten, en vanaf het station naar school lopen is ook ongeveer 10 minuten.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En jij woont naast het treinstation en het station naast de school?
Maar nee, dat zou ik teveel vinden.
Nee, maar als er Nederlanders bij zijn, doen we wel alsof dat zo is.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Surinamers kennen elkaar allemaal toch?
Nog niet. 31 december gewoonquote:Op woensdag 4 december 2013 17:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Anyway, alleen Saind en ik kunnen er een oordeel over vellen omdat wij zowel thuis als op kamers hebben gewoond. Wij trekken de conclusie dat op kamers > thuis wonen en hiermee sluit ik deze discussie af.
We gaan nu verder met:
Is het al tijd om oliebollen te gaan eten ja of te nee?
Ik fietste vandaag langs een oliebollenkraam en heb er sindsdien kanjerveel zin aanquote:Op woensdag 4 december 2013 17:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Anyway, alleen Saind en ik kunnen er een oordeel over vellen omdat wij zowel thuis als op kamers hebben gewoond. Wij trekken de conclusie dat op kamers > thuis wonen en hiermee sluit ik deze discussie af.
We gaan nu verder met:
Nee, tijd voor pepernotenquote:Op woensdag 4 december 2013 17:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
We gaan nu verder met:
quote:Op woensdag 4 december 2013 17:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
We gaan nu verder met:
Ik heb een jaar thuis gewoondquote:Op woensdag 4 december 2013 17:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Dat is helemaal niet zo, het gaat erom of je tijdens je studententijd nog in huis woont en jij maakt dat niet mee omdat je op kamers woont.
En het is altijd tijd om oliebollen te eten.
chocoladeletterquote:Op woensdag 4 december 2013 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
chocoladeletter >>> pepernoten
die taaitai ofzo is t bestequote:Op woensdag 4 december 2013 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Witte chocolade, wat eigenlijk geen chocolade is, maar wel lekker.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je bent zelf pauper.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
chocoladeletter
pauper chocola eten en daar te veel voor betalen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |