kun je beter nijmegen gaan wonenquote:Op woensdag 4 december 2013 17:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
2 uur is toch ook al veel te veel man. Al is Arnhem natuurlijk niet echt een stad waar je eens fijn het studentenleven induikt.
zou nimma gaan wonen danquote:Op woensdag 4 december 2013 17:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
2 uur is toch ook al veel te veel man. Al is Arnhem natuurlijk niet echt een stad waar je eens fijn het studentenleven induikt.
Zonder Beugelsdijk en Kramer hé.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hopelijk mist Finbogasson zijn scherpte en heeft Ado de echte wil om zich te revancheren.
2-1
Dikzak.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Broodje kroket is best lekker na een lange schooldag.
Zou jij in Arnhem willen wonen?quote:
Dikke zeugquote:Op woensdag 4 december 2013 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Broodje kroket is best lekker na een lange schooldag.
quote:Op woensdag 4 december 2013 17:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hopelijk mist Finbogasson zijn scherpte en heeft Ado de echte wil om zich te revancheren.
2-1
8 uur op de trein stappen, 9 uur in het lokaal zitten. Valt mee hoor.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Zo'n reistijd vind ik toch wel pittig hoor.
Ik kan niet voor alle Surinamers spreken, maar degenen die ik ken wel ja.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat zal wel schelen ja, bij jullie is familie closer of niet?
Dus kan Van Duinen weer alleen in de spitsquote:Op woensdag 4 december 2013 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zonder Beugelsdijk en Kramer hé.
En homofiel.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij zit op korfbal, die zijn allemaal dik
harde diss ditquote:Op woensdag 4 december 2013 17:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij zit op korfbal, die zijn allemaal dik
Surinamers kennen elkaar allemaal toch?quote:Op woensdag 4 december 2013 17:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan niet voor alle Surinamers spreken, maar degenen die ik ken wel ja.
Oh Beugelsdijk doet niet mee? Dan wil ik mijn vorige statement herzien.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zonder Beugelsdijk en Kramer hé.
Wormgoor in de verdediging.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus kan Van Duinen weer alleen in de spits
Die is geschorst.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh Beugelsdijk doet niet mee? Dan wil ik mijn vorige statement herzien.
ben je 1,30 of gwn skinny als een junkie?quote:Op woensdag 4 december 2013 17:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja nog 50 kg eraf en mijn gewicht staat op 0.
En jij woont naast het treinstation en het station naast de school?quote:Op woensdag 4 december 2013 17:37 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
8 uur op de trein stappen, 9 uur in het lokaal zitten. Valt mee hoor.
Behalve hun vader dan xDquote:Op woensdag 4 december 2013 17:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Surinamers kennen elkaar allemaal toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |