quote:Op woensdag 4 december 2013 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aha. In dat geval heb jij een zeer kleine penis en zal je voor eeuwig maagd zijn.
haha heb ik hem even goed te pakken xD
Het moment dat ik ook de tweede helft van de CL wedstrijden mocht kijkenquote:Op woensdag 4 december 2013 16:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Weet je nog dat je je heel erg verheugde op het moment dat je een half uurtje langer mocht opblijven? En hoe teleurstellend het was dat je in dat half uurtje alleen maar het journaal kon zien? Dit gaat net zo'n ervaring worden.
quote:Op woensdag 4 december 2013 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Twente beledigde mij. Ik ga mij weer helemaal op GC richten.
Alleen eerste helft mogen kijken is gewoon pure kindermishandeling.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het moment dat ik ook de tweede helft van de CL wedstrijden mocht kijken
Ok leg uit. Jouw ouders gaan de woonkamer uit, dus ik neem aan dat ze de tv uitdoen. Wat de neuk doe jij dan tot 00:00 achter de bank in je eentje?...quote:Op woensdag 4 december 2013 16:42 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zeggen dat je naar bed ging, en wanneer je jouw ouders de woonkamer uit hoorde gaan stiekem achter de bank gaan zitten en opblijven tot 00:00.
quote:Op woensdag 4 december 2013 16:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok leg uit. Jouw ouders gaan de woonkamer uit, dus ik neem aan dat ze de tv uitdoen. Wat de neuk doe jij dan tot 00:00 achter de bank in je eentje?...
TV staat gewoon aan, wij hebben meerdere deuren richting de woonkamer, en ze pakten nadat ik naar bed ging altijd koffie en lekker vreten dat ze niet wilden eten wanneer wij wakker waren.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok leg uit. Jouw ouders gaan de woonkamer uit, dus ik neem aan dat ze de tv uitdoen. Wat de neuk doe jij dan tot 00:00 achter de bank in je eentje?...
Coolquote:Op woensdag 4 december 2013 16:47 schreef TwenteFC het volgende:
Ik zal morgen wanneer het licht is wel een foto rapportage maken voor je Raja.
'quote:Op woensdag 4 december 2013 16:47 schreef TwenteFC het volgende:
Ik zal morgen wanneer het licht is wel een foto rapportage maken voor je Raja.
faya mattie elke chickie die je mee neemt bij je ouders aan de ontbijtquote:
Waarom zouden ze blijven slapen...quote:Op woensdag 4 december 2013 16:50 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
faya mattie elke chickie die je mee neemt bij je ouders aan de ontbijt
De chicks niet voor het ontbijt de deur uit schoppenquote:Op woensdag 4 december 2013 16:50 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 december 2013 16:50 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Mag papa ook nog een keertje...quote:Op woensdag 4 december 2013 16:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom zouden ze blijven slapen...
faka met jou smokey?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:50 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
lekker toch eten make voor mijquote:Op woensdag 4 december 2013 16:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom zouden ze blijven slapen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |