Ik kan me van de meeste hier wel een voorstelling maken, maar bij Don heb ik geen beeld.quote:
Oh wees maar blij dan dat je niet 12 wordt geschat, schatquote:Op woensdag 4 december 2013 16:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, want het is niet op basis van uiterlijk...maar op basis van mijn (post)gedrag...
quote:Op woensdag 4 december 2013 16:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
NeeIk doe niet aan grappen over huidskleuren
Het gaat al bijna een uur niet over drank dus je heb gelijk.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:25 schreef Saind het volgende:
[..]
En dat wil wat zeggen, dat het niveau naar beneden kon
Yep.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kan me van de meeste hier wel een voorstelling maken, maar bij Don heb ik geen beeld.
Straks staatie gewoon in het fobo zeker?
quote:Op woensdag 4 december 2013 16:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kan me van de meeste hier wel een voorstelling maken, maar bij Don heb ik geen beeld.
Nee, dat doet gewoon pijn aan m'n ogen.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maak je hier ook geen grappen over?
Volgens mij staat daar geen foto van hemzelf, tenzij hij op Ruud Gullit lijkt.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Yvonne heeft mijn rug. Kom maar opquote:Op woensdag 4 december 2013 16:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Moet ik weer dode konijnen of konijnrecepten gaan posten?
Het is niet dat ik je aanwezigheid niet op prijs stel maar moet je niet gaan eten of zo?quote:
Heb je al een andere auto?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Moet ik weer dode konijnen of konijnrecepten gaan posten?
Staat er wel 1, van mijn vakantie in Cuba.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij staat daar geen foto van hemzelf, tenzij hij op Ruud Gullit lijkt.
Ben jij dat lekkere ding?quote:
nou, iedereen naar foboquote:
Oh ik zie van alles daar, nog een keertje kijken dan.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Staat er wel 1, van mijn vakantie in Cuba.
Eens. Eerst Tong, nu Yvonne en een shitload aan blauwen. volgens mij is dit weer zo een offensief waarbij ze pogen de SC te veranderen.quote:
Godver, gaat snel manquote:Op woensdag 4 december 2013 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog 27 dagen en dan is het alweer 2014
Leuke schoenen Donquote:
Oh shit dat ben je echt.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Staat er wel 1, van mijn vakantie in Cuba.
Ik zit hier wel vaker ouwequote:Op woensdag 4 december 2013 16:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Eens. Eerst Tong, nu Yvonne en een shitload aan blauwen. volgens mij is dit weer zo een offensief waarbij ze pogen de SC te veranderen.
Op de barricades dus! De SC blijft de SC, dat valt niet te veranderen!
Jawel, dat lekkere ding.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij staat daar geen foto van hemzelf, tenzij hij op Ruud Gullit lijkt.
Oké manquote:Op woensdag 4 december 2013 16:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zei je moeder vannacht ook toen ze voor de derde keer in 10 minuten squirtend klaarkwam.
Je bent zelf een moeder.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zei je moeder vannacht ook toen ze voor de derde keer in 10 minuten squirtend klaarkwam.
Golddigger.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik zag het al. Jammer dat hij bezet is
quote:Op woensdag 4 december 2013 16:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Eens. Eerst Tong, nu Yvonne en een shitload aan blauwen. volgens mij is dit weer zo een offensief waarbij ze pogen de SC te veranderen.
allemaal vrijmetselaarsquote:Op woensdag 4 december 2013 16:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Die baan als tuinman kun je ook alweer vergeten.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij moet wel. Ik heb mij laten vertellen dat Ron anders niet bij de gaspedalen komt.
Niks mis met mannen in uniformquote:Op woensdag 4 december 2013 16:30 schreef Elan het volgende:
Als LR hier mod mocht worden moeten we allemaal salueren en baretten dragen zeker
Het is wel een eenheidsworst, dus past perfect in het team.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:30 schreef Elan het volgende:
Als LR hier mod mocht worden moeten we allemaal salueren en baretten dragen zeker
Zolang jullie maar in het gareel lopenquote:Op woensdag 4 december 2013 16:30 schreef Elan het volgende:
Babyzitter was het toch?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die baan als tuinman kun je ook alweer vergeten.
Het is LR he, dan mogen we alleen nog maar in roze glitterletters posten en broeken met open kruis dragen...quote:Op woensdag 4 december 2013 16:30 schreef Elan het volgende:
Je bent zelf een worst.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het is wel een eenheidsworst, dus past perfect in het team.
Krijg ik dan geen ban?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij eerst. Mag in het topic van Tjacka.
Natuurlijk ben jij voor...quote:
Dat kan op zich nog wel gunstig uitpakken voor sommige users.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is LR he, dan mogen we alleen nog maar in roze glitterletters posten en broeken met open kruis dragen...
Dit klopt deels. Al ben ik wel lekkerquote:Op woensdag 4 december 2013 16:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het is wel een eenheidsworst, dus past perfect in het team.
Oh daar heb ik geen toegang, moet niet hebben dat bekenden mijn username googlen en zien dat ik toegang vraag.quote:
Alsof ik voor troepen van LR ga werkenquote:Op woensdag 4 december 2013 16:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat kan op zich nog wel gunstig uitpakken voor sommige users.
Echter Stijn zijn ouders gaan het nooit goed vinden dat LR hem als kindsoldaat inzet.
Watje. Zeg gewoon dat het voor de verhalen is.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Oh daar heb ik geen toegang, moet niet hebben dat bekenden mijn username googlen en zien dat ik toegang vraag.
Kan jij nu niet gewoon toegang gegeven dan.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Watje. Zeg gewoon dat het voor de verhalen is.
Dat kan ik niet. Misschien als je Yvonne lief aankijkt. Je bent toch wel boven de 18 he?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Kan jij nu niet gewoon toegang gegeven dan.
23 en 23 als je snapt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat kan ik niet. Misschien als je Yvonne lief aankijkt. Je bent toch wel boven de 18 he?
Voor de foto's moet je er niet komen inderdaad.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Watje. Zeg gewoon dat het voor de verhalen is.
Hoe kan je je aanmelden?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat kan ik niet. Misschien als je Yvonne lief aankijkt. Je bent toch wel boven de 18 he?
Ben je 46quote:Op woensdag 4 december 2013 16:36 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
23 en 23 als je snapt wat ik bedoel.
quote:Op woensdag 4 december 2013 16:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Kan jij nu niet gewoon toegang gegeven dan.
Ik trek mij al ruim 3 jaar suf in KPD.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zou ook graag toegang krijgen, geboren in 1990
Een mede SCer had laatst een goed linkje, beeg.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik trek mij al ruim 3 jaar suf in KPD.
Thnx, ik ben benieuwdquote:Op woensdag 4 december 2013 16:37 schreef Karina het volgende:
[..]
FB / Aanmeldtopic KPD editie #7/2013
Weet je nog dat je je heel erg verheugde op het moment dat je een half uurtje langer mocht opblijven? En hoe teleurstellend het was dat je in dat half uurtje alleen maar het journaal kon zien? Dit gaat net zo'n ervaring worden.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Thnx, ik ben benieuwd
Het schijnt alleen wel lang te duren voordat de toegang is verleend...
Zeggen dat je naar bed ging, en wanneer je jouw ouders de woonkamer uit hoorde gaan stiekem achter de bank gaan zitten en opblijven tot 00:00.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Weet je nog dat je je heel erg verheugde op het moment dat je een half uurtje langer mocht opblijven? En hoe teleurstellend het was dat je in dat half uurtje alleen maar het journaal kon zien? Dit gaat net zo'n ervaring worden.
Als je dat als belediging zag, dan zit er dus schijnbaar een kern van waarheid in.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Twente beledigde mij. Ik ga mij weer helemaal op GC richten.
Als je per ongeluk langs een plaatje van Knetterkrankjorum scrollt, en die kans is vrij groot, dan kan het zelfs een uiterst traumatische aangelegenheid gaan worden.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Weet je nog dat je je heel erg verheugde op het moment dat je een half uurtje langer mocht opblijven? En hoe teleurstellend het was dat je in dat half uurtje alleen maar het journaal kon zien? Dit gaat net zo'n ervaring worden.
Aha. In dat geval heb jij een zeer kleine penis en zal je voor eeuwig maagd zijn.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Als je dat als belediging zag, dan zit er dus schijnbaar een kern van waarheid in.
quote:Op woensdag 4 december 2013 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aha. In dat geval heb jij een zeer kleine penis en zal je voor eeuwig maagd zijn.
haha heb ik hem even goed te pakken xD
Het moment dat ik ook de tweede helft van de CL wedstrijden mocht kijkenquote:Op woensdag 4 december 2013 16:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 december 2013 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Twente beledigde mij. Ik ga mij weer helemaal op GC richten.
Alleen eerste helft mogen kijken is gewoon pure kindermishandeling.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het moment dat ik ook de tweede helft van de CL wedstrijden mocht kijken
Ok leg uit. Jouw ouders gaan de woonkamer uit, dus ik neem aan dat ze de tv uitdoen. Wat de neuk doe jij dan tot 00:00 achter de bank in je eentje?...quote:Op woensdag 4 december 2013 16:42 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zeggen dat je naar bed ging, en wanneer je jouw ouders de woonkamer uit hoorde gaan stiekem achter de bank gaan zitten en opblijven tot 00:00.
quote:Op woensdag 4 december 2013 16:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok leg uit. Jouw ouders gaan de woonkamer uit, dus ik neem aan dat ze de tv uitdoen. Wat de neuk doe jij dan tot 00:00 achter de bank in je eentje?...
TV staat gewoon aan, wij hebben meerdere deuren richting de woonkamer, en ze pakten nadat ik naar bed ging altijd koffie en lekker vreten dat ze niet wilden eten wanneer wij wakker waren.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok leg uit. Jouw ouders gaan de woonkamer uit, dus ik neem aan dat ze de tv uitdoen. Wat de neuk doe jij dan tot 00:00 achter de bank in je eentje?...
Coolquote:Op woensdag 4 december 2013 16:47 schreef TwenteFC het volgende:
Ik zal morgen wanneer het licht is wel een foto rapportage maken voor je Raja.
'quote:Op woensdag 4 december 2013 16:47 schreef TwenteFC het volgende:
Ik zal morgen wanneer het licht is wel een foto rapportage maken voor je Raja.
faya mattie elke chickie die je mee neemt bij je ouders aan de ontbijtquote:
Waarom zouden ze blijven slapen...quote:Op woensdag 4 december 2013 16:50 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
faya mattie elke chickie die je mee neemt bij je ouders aan de ontbijt
De chicks niet voor het ontbijt de deur uit schoppenquote:Op woensdag 4 december 2013 16:50 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 december 2013 16:50 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Mag papa ook nog een keertje...quote:Op woensdag 4 december 2013 16:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom zouden ze blijven slapen...
faka met jou smokey?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:50 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
lekker toch eten make voor mijquote:Op woensdag 4 december 2013 16:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom zouden ze blijven slapen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |