Ik kan me van de meeste hier wel een voorstelling maken, maar bij Don heb ik geen beeld.quote:
Oh wees maar blij dan dat je niet 12 wordt geschat, schatquote:Op woensdag 4 december 2013 16:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, want het is niet op basis van uiterlijk...maar op basis van mijn (post)gedrag...
quote:Op woensdag 4 december 2013 16:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
NeeIk doe niet aan grappen over huidskleuren
Het gaat al bijna een uur niet over drank dus je heb gelijk.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:25 schreef Saind het volgende:
[..]
En dat wil wat zeggen, dat het niveau naar beneden kon
Yep.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kan me van de meeste hier wel een voorstelling maken, maar bij Don heb ik geen beeld.
Straks staatie gewoon in het fobo zeker?
quote:Op woensdag 4 december 2013 16:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kan me van de meeste hier wel een voorstelling maken, maar bij Don heb ik geen beeld.
Nee, dat doet gewoon pijn aan m'n ogen.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maak je hier ook geen grappen over?
Volgens mij staat daar geen foto van hemzelf, tenzij hij op Ruud Gullit lijkt.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Yvonne heeft mijn rug. Kom maar opquote:Op woensdag 4 december 2013 16:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Moet ik weer dode konijnen of konijnrecepten gaan posten?
Het is niet dat ik je aanwezigheid niet op prijs stel maar moet je niet gaan eten of zo?quote:
Heb je al een andere auto?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Moet ik weer dode konijnen of konijnrecepten gaan posten?
Staat er wel 1, van mijn vakantie in Cuba.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij staat daar geen foto van hemzelf, tenzij hij op Ruud Gullit lijkt.
Ben jij dat lekkere ding?quote:
nou, iedereen naar foboquote:
Oh ik zie van alles daar, nog een keertje kijken dan.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Staat er wel 1, van mijn vakantie in Cuba.
Eens. Eerst Tong, nu Yvonne en een shitload aan blauwen. volgens mij is dit weer zo een offensief waarbij ze pogen de SC te veranderen.quote:
Godver, gaat snel manquote:Op woensdag 4 december 2013 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog 27 dagen en dan is het alweer 2014
Leuke schoenen Donquote:
Oh shit dat ben je echt.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Staat er wel 1, van mijn vakantie in Cuba.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |