Doe er maar 11 jaar bijquote:Op woensdag 4 december 2013 16:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een jaartje of euhm, 27 was.
Neequote:Op woensdag 4 december 2013 16:20 schreef Elan het volgende:
Al die modjes en admins hier kan dit topic niet gewoon achter de schermen voortaan?
Tjacka is daar mod geworden, na veel aandringen heeft hij die belangrijke functie gekregen. Hij is nu chef breinaald en zorgt dat mensen geen ruzie maken of elkaars kunstwerken al te negatief bejegenen.quote:
98% vrouwelijke users dusquote:Op woensdag 4 december 2013 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal het voorzeggen.
Knutselen en Creativiteit.
Tjacka zit op GCquote:Op woensdag 4 december 2013 16:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Tjacka is daar mod geworden, na veel aandringen heeft hij die belangrijke functie gekregen. Hij is nu chef breinaald en zorgt dat mensen geen ruzie maken of elkaars kunstwerken al te negatief bejegenen.
Tjacka is mod van GC gekkerd. Ik streef naar een buurt subforum, ONZ of ZOM dus.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Tjacka is daar mod geworden, na veel aandringen heeft hij die belangrijke functie gekregen. Hij is nu chef breinaald en zorgt dat mensen geen ruzie maken of elkaars kunstwerken al te negatief bejegenen.
Donja zit nu te blozen.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een jaartje of euhm, 27 was.
Intro:quote:Op woensdag 4 december 2013 16:22 schreef Karina het volgende:
Oh wacht, Comedy Capers was de verzamelnaam voor al die filmpjes.
Dat wil ik eik wel zienquote:
Ah ja vandaar dat ik dacht dat het alleen die agenten waren. Die kinderen vond ik trouwens vreselijk.quote:
Tjacka en ik zijn vrienden, doe niet zo jaloers even nu Stijn. Jij hebt ook zo je vrienden (ik noem een René of tong80)quote:Op woensdag 4 december 2013 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Elan' zijn Tjackagegeil begint wel eng te worden.
Nee vandaar dat we het willen zienquote:Op woensdag 4 december 2013 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dit een grap rond zijn huidskleur?
quote:Op woensdag 4 december 2013 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 4 december 2013 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Suggereer jij nu dat negers nooit blozen?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |