Hoe is GGMM dan mod geworden?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
*word.
Je werkwoordspelling moet nog op de schop voor je officieel mod wordt.
quote:Op woensdag 4 december 2013 16:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe is GGMM dan mod geworden?
Of wacht, wil ik dit weten?
Alleen maar omdat hij zwart is zou hij van kip houden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel gemener dan René kan je niet zijn dus ik zeg doen!quote:Op woensdag 4 december 2013 16:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Als ik jou daarmee een ban kan aannaaien, waarom niet?
Ik dacht dat jij een jaartje of euhm, 27 was.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Comedy capers? Toen was ik wel nog klein hoor...
2x zelfsquote:Op woensdag 4 december 2013 16:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe is GGMM dan mod geworden?
Of wacht, wil ik dit weten?
Hij is nu niet aan het werk, maar op vakantie in Nederland. Iets anders te doen dan fokken dus.quote:
MEN vind ik ook wel jouw dingetjequote:Op woensdag 4 december 2013 16:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Overigens hebben Yv en ik al besproken dat ik nieuwe VBL-mod wordt, of eventueel R&P.
Zien jullie dat ik haar al Yv mag noemen?
Hij was zondag toch in Nederland voor Feyenoord? Maar na zondag is hij spoorloos.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bulgaarse politiek is zijn nieuwe streven geworden.
Waren dat van die homevideos, of bananasplit-achtige sketches?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh ik ook joh, nou ja niet zo klein als jij. Was vroeger op zondag altijd op tv.
Ah als hij hier is heeft hij een levenquote:Op woensdag 4 december 2013 16:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij is nu niet aan het werk, maar op vakantie in Nederland. Iets anders te doen dan fokken dus.
Wat is Cre, waarde vriend?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:19 schreef Elan het volgende:
Voor je het weet ben je modje in CRE Happel.
Happelquote:Op woensdag 4 december 2013 16:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Haai?
Hoezee?
Hoer?
Homo?
Hetero?
Wat wil je zeggen?
Nee hoor gewoon filmpjes van vroeger, twintiger jaren. Comedy capers waren gekke politieagenten.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waren dat van die homevideos, of bananasplit-achtige sketches?
Het was voor mij bedoeld, dus: Heldquote:Op woensdag 4 december 2013 16:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Haai?
Hoezee?
Hoer?
Homo?
Hetero?
Wat wil je zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |