OK in zwart wit ook?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met de silent film app op de iphone een filmpje gemaakt waarin we een winkelwagentje testen.
Ver? Het was slechts een idee die zelfs nu nog een uitdaging is.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Grappig dat ze aan de ene kant al zo ver waren, maar dat tegelijkertijd Japan de Amerikanen nog met ballonnen aanviel.
[ afbeelding ]
Ja, echt zoals een stomme film van vroeger met pianomuziekje en teksten tussendoor.quote:
Oh dat klinkt wel leuk. Comedy Capers in een winkelwagen.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, echt zoals een stomme film van vroeger met pianomuziekje en teksen tussendoor.
Hquote:
Ik gun het die Albert wel, eng mannetje, die Hoes trouwens ook, net zo lelijk als zijn zusquote:Op woensdag 4 december 2013 16:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze vinden het daar heel erg om de privacy van iemand te schenden![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 december 2013 16:13 schreef eight het volgende:
[..]
100 metre
[..]
Ver? Het was slechts een idee die zelfs nu nog een uitdaging is.
Als iemand het kon waren het de duitsers wel, ze liepen mijlenver voor met het hele raketgebeuren.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:13 schreef eight het volgende:
[..]
100 metre
[..]
Ver? Het was slechts een idee die zelfs nu nog een uitdaging is.
Daarom gun ik Albert deze ellende wel. Hij heeft zelf ook genoeg kapot gestookt.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze vinden het daar heel erg om de privacy van iemand te schenden![]()
![]()
Dat kennen alleen, jij, ik en Tong, in dit topic danquote:Op woensdag 4 december 2013 16:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel leuk. Comedy Capers in een winkelwagen.
Don vast ook wel denk ik hoorquote:Op woensdag 4 december 2013 16:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat kennen alleen, jij, ik en Tong, in dit topic dan
Ik had verwacht dat jij inmiddels wel een katheter gebruiktquote:
*word.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Overigens hebben Yv en ik al besproken dat ik nieuwe VBL-mod wordt, of eventueel R&P.
Zien jullie dat ik haar al Yv mag noemen?
quote:Op woensdag 4 december 2013 16:17 schreef eight het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat jij inmiddels wel een katheter gebruikt
Uh ik ook joh, nou ja niet zo klein als jij. Was vroeger op zondag altijd op tv.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Comedy capers? Toen was ik wel nog klein hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |