Ik zit hier wel vaker ouwequote:Op woensdag 4 december 2013 16:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Eens. Eerst Tong, nu Yvonne en een shitload aan blauwen. volgens mij is dit weer zo een offensief waarbij ze pogen de SC te veranderen.
Op de barricades dus! De SC blijft de SC, dat valt niet te veranderen!
Jawel, dat lekkere ding.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij staat daar geen foto van hemzelf, tenzij hij op Ruud Gullit lijkt.
Oké manquote:Op woensdag 4 december 2013 16:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zei je moeder vannacht ook toen ze voor de derde keer in 10 minuten squirtend klaarkwam.
Je bent zelf een moeder.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zei je moeder vannacht ook toen ze voor de derde keer in 10 minuten squirtend klaarkwam.
Golddigger.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik zag het al. Jammer dat hij bezet is
quote:Op woensdag 4 december 2013 16:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Eens. Eerst Tong, nu Yvonne en een shitload aan blauwen. volgens mij is dit weer zo een offensief waarbij ze pogen de SC te veranderen.
allemaal vrijmetselaarsquote:Op woensdag 4 december 2013 16:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Die baan als tuinman kun je ook alweer vergeten.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij moet wel. Ik heb mij laten vertellen dat Ron anders niet bij de gaspedalen komt.
Niks mis met mannen in uniformquote:Op woensdag 4 december 2013 16:30 schreef Elan het volgende:
Als LR hier mod mocht worden moeten we allemaal salueren en baretten dragen zeker
Het is wel een eenheidsworst, dus past perfect in het team.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:30 schreef Elan het volgende:
Als LR hier mod mocht worden moeten we allemaal salueren en baretten dragen zeker
Zolang jullie maar in het gareel lopenquote:Op woensdag 4 december 2013 16:30 schreef Elan het volgende:
Babyzitter was het toch?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die baan als tuinman kun je ook alweer vergeten.
Het is LR he, dan mogen we alleen nog maar in roze glitterletters posten en broeken met open kruis dragen...quote:Op woensdag 4 december 2013 16:30 schreef Elan het volgende:
Je bent zelf een worst.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het is wel een eenheidsworst, dus past perfect in het team.
Krijg ik dan geen ban?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij eerst. Mag in het topic van Tjacka.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |