Je eigen studententijd weggooienquote:Op woensdag 4 december 2013 16:51 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik ga nog naar school, lekker 400 euro per maand betalen voor een hok van 5x5 en zelf je voer en alles betalen of gewoon thuis zitten.
Snel beslist.
Denken dat je een kot van 5x5 kunt betalenquote:Op woensdag 4 december 2013 16:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je eigen studententijd weggooien
Voor 400 waarschijnlijk nog wel.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Denken dat je een kot van 5x5 kunt betalen
quote:Op woensdag 4 december 2013 16:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je eigen studententijd weggooien
Ligt eraan waar. In utrecht heb je voor 400 14/15 m2quote:Op woensdag 4 december 2013 16:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor 400 waarschijnlijk nog wel.
als ik niet op fok vakantie gestuurd word dan welquote:Op woensdag 4 december 2013 16:53 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
aii mattie rustug mt jou dan? zit je nog vaak in deze chat dan?
Da's ook maar saaiquote:Op woensdag 4 december 2013 16:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Zo zie ik het niet, heb een perfecte school/werk combinatie. Heb ik liever dan elke keer moeten nadenken over wat ik koop voor mijn tijdelijk krotje.
Straks klaar met school, fulltimebaan garantie heb ik al en dan kan ik na 1/2 jaar een eigen huis kopen.
Loonslaaf.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Zo zie ik het niet, heb een perfecte school/werk combinatie. Heb ik liever dan elke keer moeten nadenken over wat ik koop voor mijn tijdelijk krotje.
Straks klaar met school, fulltimebaan garantie heb ik al en dan kan ik na 1/2 jaar een eigen huis kopen.
Dat is niet het punt van het studentenlevenquote:Op woensdag 4 december 2013 16:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Het hele dagen zuipen mis ik niks aan, dan ga ik wel in een keetje zitten
Dat is ook niet meer zo hoor.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Ligt eraan waar. In utrecht heb je voor 400 14/15 m2
Het is een godswonder dat er nog kinderen geboren worden in de regio Twente...quote:Op woensdag 4 december 2013 16:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Het hele dagen zuipen mis ik niks aan, dan ga ik wel in een keetje zitten
Wat is de "essentie" van het studentenleven dan.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat is niet het punt van het studentenleven
Sex.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:59 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wat is de "essentie" van het studentenleven dan.
Corpsmeisjesquote:Op woensdag 4 december 2013 17:00 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hoeveel makkelijker dan boer'n deerntjes wil je het hebben dan?
Vee telt niet.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:00 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hoeveel makkelijker dan boer'n deerntjes wil je het hebben dan?
Overigens is mijn ervaring met corpsmeisjes ook niet echt geweldig. Mooi, ja. Makkelijk, ja. Maar ranzig als een mofo...quote:Op woensdag 4 december 2013 17:01 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Wist dat deze zou komen, je stelt me niet teleur.
True ben ook geen fan.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Overigens is mijn ervaring met corpsmeisjes ook niet echt geweldig. Mooi, ja. Makkelijk, ja. Maar ranzig als een mofo...
Dit beeld van corpsemeisjes klopt dus?quote:Op woensdag 4 december 2013 17:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Overigens is mijn ervaring met corpsmeisjes ook niet echt geweldig. Mooi, ja. Makkelijk, ja. Maar ranzig als een mofo...
Ik doe stoer, maar ik heb ook gewoon thuis gewoond hoor.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:03 schreef Saind het volgende:
[..]
True ben ook geen fan.
Maar is ook niet alleen neuken toch, leuke van studentenleven is zonder geld een beetje aankloten, doen en laten waar je zin in hebt. Romantische gedachten over vrijheid
Geen spijt van?quote:Op woensdag 4 december 2013 17:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik doe stoer, maar ik heb ook gewoon thuis gewoond hoor.
Altijd wel iemand om biertje mee te doen in de keukenquote:Op woensdag 4 december 2013 17:03 schreef Saind het volgende:
[..]
True ben ook geen fan.
Maar is ook niet alleen neuken toch, leuke van studentenleven is zonder geld een beetje aankloten, doen en laten waar je zin in hebt. Romantische gedachten over vrijheid
Ik smijt nog steeds met m'n poenquote:Op woensdag 4 december 2013 17:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Altijd wel iemand om biertje mee te doen in de keukenEindelijk verlost van je ouders
Zelf bepalen wat, wanneer je met wie eet.
Echt beste tijd ooit.
Ik denk ook dat je nooit normaal met geld leert omgaan als je niet op kamers hebt gewoond.
quote:Op woensdag 4 december 2013 17:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk ook dat je nooit normaal met geld leert omgaan als je niet op kamers hebt gewoond.
Nope, heb genoeg kunnen genieten van het studentenleven en had toch altijd een schoon bed en een bord eten.quote:
Een bord eten heb ik ook iedere avond.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope, heb genoeg kunnen genieten van het studentenleven en had toch altijd een schoon bed en een bord eten.
Misschien had jij gewoon rare ouders Knut...quote:Op woensdag 4 december 2013 17:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Altijd wel iemand om biertje mee te doen in de keukenEindelijk verlost van je ouders
Zelf bepalen wat, wanneer je met wie eet.
Echt beste tijd ooit.
Lekker eten.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Een bord eten heb ik ook iedere avond.
Misschien ben jij gewoon zo'n kasplantje die het niet zonder ons pap en ons man kon.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Misschien had jij gewoon rare ouders Knut...
Ik begon met dat fokke en sukke gaan op kamers kookboekquote:Op woensdag 4 december 2013 17:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb goed leren koken sinds ik op kamers zit
Ik had the best of both worlds. Volledige vrijheid en geen verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien ben jij gewoon zo'n kasplantje die het niet zonder ons pap en ons man kon.
Die heeft een huisgenoot vamme ook van z'n ouders gehad toen hij wegging, klassiekertje datquote:Op woensdag 4 december 2013 17:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik begon met dat fokke en sukke gaan op kamers kookboek
Dit dusquote:Op woensdag 4 december 2013 17:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had the best of both worlds. Volledige vrijheid en geen verantwoordelijkheid.
Onzin, heb je nooit als je niet eigen baas bent.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had the best of both worlds. Volledige vrijheid en geen verantwoordelijkheid.
Welke vrijheid heb jij wel dan, die ik niet heb?quote:Op woensdag 4 december 2013 17:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Onzin, heb je nooit als je niet eigen baas bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |