Afhankelijk van de hoeveelheid ontsluiting. De ballon wordt zodanig opgeblazen dat er 3cm nodig is om hem eruit te laten vallen. Je wilt niet te snel vliezen breken en infuus starten, omdat de kans op succes van de inleiding groter is bij een rijpere baarmoedermond. Dus bij >3 cm kun je geen ballon meer inbrengen, maar bij 1cm is het verstandiger om eerst een ballonkatheter te gebruiken óf gel/veter/tabletten dan om voor de schijnbare snellere weg van vliezen breken te kiezen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:14 schreef Soempie het volgende:
Duidelijk Wup. Maar is die ballon dan nog nodig als een vk al heeft kunnen strippen?
ik lurk hier ook meequote:Op dinsdag 3 december 2013 19:28 schreef Purple010 het volgende:
O ennuh, helaas weet ik niet of ik al jullie wijzigingen kan verwerken...Dat laat ik dan ook graag over aan de blauwe mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lurk jijquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:20 schreef Kyara het volgende:
[..]
ik lurk hier ook meeals jij nou gaat bevallen, dan zorg ik wel voor de wijzigingen
Ik begrijp nog steeds niet waar Kyara de tijd/ energie vandaan haalt.quote:
Dat jaquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:28 schreef Soempie het volgende:
Hobbes, hopelijk morgen een mooie stuiterbal te zien.
[..]
Ik begrijp nog steeds niet waar Kyara de tijd/ energie vandaan haalt.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:33 schreef Kyara het volgende:
[..]
Dat moet![]()
dan hoef ik tenminste niet naar de kleuters en de pubers en zo
Oeh, spannend.quote:Op woensdag 4 december 2013 08:05 schreef angelatje het volgende:
Paars veel succes vandaag!!
Hier vanaf half 5 weeën. Best wel krachtig ook....oh en rugweeen zijn
Ohhhh!quote:Op woensdag 4 december 2013 08:05 schreef angelatje het volgende:
Spannend, zet m op!!quote:Op woensdag 4 december 2013 08:05 schreef angelatje het volgende:
En Flowerbox 35!quote:Op woensdag 4 december 2013 08:00 schreef Mabawa. het volgende:
Paars heel veel succes. Hopelijk gaat t vrij vlot allemaal!
Skips 39 weken! Nikki 25 en NZ 29![]()
![]()
![]()
Hobbes en Momo
De misselijkheid is praktisch weg. Alleen bij vlagen nogquote:Op woensdag 4 december 2013 08:19 schreef Kwisted het volgende:
Coco hoe is t nu met jouw klachten? Hoe voel je je?
Hormonen!quote:Op woensdag 4 december 2013 08:41 schreef NoBoNo het volgende:
Angela en Purple!![]()
Mmmmmm ben je een emotioneel wrak als je ogen volschieten als je 's ochtends bij Giel op 3FM kinderen heel lief "Doei Sinterklaas" tegen (de echte) Sint hoort zeggen?
Ik schiet al vol als ik dit zo lees, dus het lijkt me meevallenquote:Op woensdag 4 december 2013 08:41 schreef NoBoNo het volgende:
Angela en Purple!![]()
Mmmmmm ben je een emotioneel wrak als je ogen volschieten als je 's ochtends bij Giel op 3FM kinderen heel lief "Doei Sinterklaas" tegen (de echte) Sint hoort zeggen?
klinkt allemaal niet al te fijn coco. Maagzuur sucks! Veel beterschap ook. Grappig wel van je hormoondekentje!!quote:Op woensdag 4 december 2013 08:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
De misselijkheid is praktisch weg. Alleen bij vlagen nog
Alleen sinds afgelopen weekend enorm veel last van maagzuur. Komt niet omhoog, maar doet wel vies pijn, en ik ben er aardig benauwd/kortademig door. En de rugpijn begint ook z'n best te doen. Oh, en soms wat steken van onderen, genieten![]()
Al met al gaat het lekker dus![]()
![]()
Alleen sinds begin deze jweek ziek thuis. Deels door bovenstaande klachten, deels door een flinke verkoudheid/griepje o.i.d. Komt wel weer goed, Hoop morgen weer naar mn werk te kunnen, anders loop ik te veel lessen mis ook.
Hoe is het bij jou?
Ik schrok gisteren ook al toen ik er achter kwam dat de lijst na mij langer is dan de lijst boven mijquote:Op woensdag 4 december 2013 08:40 schreef DJMomo het volgende:
Angela! en paars wellicht vandaag een datumtweeling!?![]()
(huuuuh, dat zou betekenen dat ik ineens in de top10 sta!)
![]()
hoe krijg je het voor elkaar?quote:Op woensdag 4 december 2013 10:12 schreef ProjSkippy het volgende:
We hebben een boze buikbaby. Ik word net ineens weer wakker. Plat op m'n buik.
Ok, de lijst boven mij is nog steeds flink langer dan die onder mij, maar ik vind het ook wat schrikwekkend hoe snel ik op aan het klimmen benquote:Op woensdag 4 december 2013 10:14 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Ik schrok gisteren ook al toen ik er achter kwam dat de lijst na mij langer is dan de lijst boven mij
Gaat snel he, ik schrik er ook elke keer vanquote:Op woensdag 4 december 2013 10:14 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Ik schrok gisteren ook al toen ik er achter kwam dat de lijst na mij langer is dan de lijst boven mij
Ik wist niet dat het nog kon (doet het ook niet). Het arme kind! Geplet. En maar duwen en schoppen.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:14 schreef Tennisballetje het volgende:
[..]
hoe krijg je het voor elkaar?
Krijg je nu trappen?
Vl heeft zwangerschapssuiker, die babies worden vaak met 38wk al gehaald, dat is al over 6 weken!quote:Op woensdag 4 december 2013 10:25 schreef Burdie het volgende:
Ik zei gisteren tegen mijn man dat ik het niet bijzonder erg zou vinden als baby zich met 37 weken al zou aankondigen. Die woorden nam ik meteen terug toen ik door had dat datvolgende maand
al is....
Had je dat al eens verteld? Dat lijkt me echt heel irritant, zwangerschapssuikerquote:Op woensdag 4 december 2013 10:27 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Vl heeft zwangerschapssuiker, die babies worden vaak met 38wk al gehaald, dat is al over 6 weken!
hahaha, ik moest hardop lachen, dank jequote:Op woensdag 4 december 2013 10:25 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het nog kon (doet het ook niet). Het arme kind! Geplet. En maar duwen en schoppen.
Maar het schopt en duwt nu nog steeds dus ik heb het niet kapot gemaakt.![]()
Misschien vond mijn slaap-ik het onbewust tijd om mini wat extra richting de uitgang te duwen. En alvast plat te maken zodat het makkelijker bevalt.
Maar!
Dan zal ik hier maar geen printscreen neergooien van wat Kix net zegtquote:Op woensdag 4 december 2013 10:42 schreef Tennisballetje het volgende:
[..]
hahaha, ik moest hardop lachen, dank je
quote:Skip. 10.07 uur:
We hebben een heel boos kind. Ik werd net plat op m'n buik wakker.![]()
Kix. 10.49 uur:
Haha!
Moet hij/zij er maar uit komen.
Skip. 10.50 uur:
Nohhh!
Jij bent ook al ontaard!
Kix. 10.50 uur:
Hoezo?
Skip. 10.51 uur:
Omdat je het grappig vindt! Arm kind! Helemaal geplet!
Kix. 10.51 uur:
Je weet toch dat ik mopshonden leuk vind?
mopshondenquote:Op woensdag 4 december 2013 11:00 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Dan zal ik hier maar geen printscreen neergooien van wat Kix net zegt. Momentje.
Edit: printscreen kon niet, want het geslacht stond er in. Even zo dus:
[..]en
maar toch ook
.
Want iedere zwangere vrouw propt zich vol in haar verlof? Die snap ik niet helemaal...quote:Op woensdag 4 december 2013 10:57 schreef NoBoNo het volgende:
Het prikken en bijhouden is voor haar misschien een beetje vervelend.
Maar ik denk dat het eigenlijk wel goed is, ook straks tijdens haar verlof. Dan zal ze waarschijnlijk niet zo groeien als menig ander zwangere vrouw doet.
En we kunnen beide wel veel minder gebruiken dan dat we nu hebben zeg maar.
quote:Op woensdag 4 december 2013 10:25 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het nog kon (doet het ook niet). Het arme kind! Geplet. En maar duwen en schoppen.
Misschien vond mijn slaap-ik het onbewust tijd om mini wat extra richting de uitgang te duwen. En alvast plat te maken zodat het makkelijker bevalt.
Maar!
Vadsige zwijnen zijn wequote:Op woensdag 4 december 2013 11:21 schreef Dot. het volgende:
Want iedere zwangere vrouw propt zich vol in haar verlof? Die snap ik niet helemaal...
quote:Op woensdag 4 december 2013 10:25 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Maar!
Hij is wel wat rustig, maar ik heb hem al wel gevoeld, dus hij doet het nogquote:Op woensdag 4 december 2013 11:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Vadsige zwijnen zijn we.
Hoe is het met Arie vandaag? Alweer wat drukker?
Neeeee niet iedere vrouw (er staat menig) en ik heb het ook niet over volproppen ik heb het over meer groeien omdat men nu eenmaal thuis zit.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:21 schreef Dot. het volgende:
[..]
Want iedere zwangere vrouw propt zich vol in haar verlof? Die snap ik niet helemaal...
Ah, ik hoor een expert?quote:Op woensdag 4 december 2013 11:33 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Neeeee niet iedere vrouw (er staat menig) en ik heb het ook niet over volproppen ik heb het over meer groeien omdat men nu eenmaal thuis zit.
*meeveren*
Oh, mijn opmerking had niks met hormonen te maken hoorquote:Op woensdag 4 december 2013 11:33 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Neeeee niet iedere vrouw (er staat menig) en ik heb het ook niet over volproppen ik heb het over meer groeien omdat men nu eenmaal thuis zit.
*meeveren*
Hell yuh. Ik heb de taarten, bonbons en ijstaarten alvast besteld voor tijdens mijn zwangerschapsverlof. Gaat wel pas in april in, maar je kunt maar beter goed voorbereid zijnquote:
Jouw verlof ook al geregeld? Mijnes gaat in op 8 april, en dan begin ik 8 september weerquote:Op woensdag 4 december 2013 11:45 schreef Take_A_Picture het volgende:
OMG verlof.............. nog 4 maanden en een peu werken
Ik moet de kerstvakantie overleven en dan zijn het nog maar 3,5 week!quote:Op woensdag 4 december 2013 11:45 schreef Take_A_Picture het volgende:
OMG verlof.............. nog 4 maanden en een peu werken
Nee, heb gisteren pas m'n zwangerschapsverklaring bij m'n manager ingeleverdquote:Op woensdag 4 december 2013 11:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Jouw verlof ook al geregeld? Mijnes gaat in op 8 april, en dan begin ik 8 september weer
nee, niet elke keer, sorry, ik heb het wel al een paar keer voorbij zien komen.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:49 schreef Take_A_Picture het volgende:
Elke keer? Dat valt toch wel mee? Of ik lees er elke keer overheenMaar hij bedoelt het vast niet zo.
Ik had juist in het begin dat ik steeds wilde eten want honger maar ook misselijk maar misschien juist misselijk vanwege honger omgwtfbbqkuthormonen en aan het einde van m'n vorige zwangerschap heb ik daar juist helemaal geen last van gehad, heb tijdens m'n verlof nou niet bepaald de behoefte gehad mezelf vol te proppen.
Maar je hoort weleens van die verhalen. Maar of dat het gros is? Geen idee, ken niet alle zwangere vrouwen op de wereld eigenlijk.
Ik zit al 9 weken thuis en ben alleen nog maar afgevallen, klopt niet helemaal je theoriequote:Op woensdag 4 december 2013 11:33 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
*meeveren*
Mag dat, in België? Dat lijkt me echt niet chillquote:Op woensdag 4 december 2013 11:56 schreef StefanieV het volgende:
Oja verlof, mijne gaat pas in op 9 mei, 1 week voor UD, tenzij gyn mij vroeger thuis zet, maar dan verlies ik die weken na de bevalling dus liever niet.. Liever 9 mei in verlof, 1 week prenataal en dan 14 weken na bevalling, als ik op 16 mei beval natuurlijk..
Nee is niet leukquote:Op woensdag 4 december 2013 11:57 schreef Tennisballetje het volgende:
[..]
Mag dat, in België? Dat lijkt me echt niet chill
Pardon?quote:Op woensdag 4 december 2013 11:45 schreef Tennisballetje het volgende:
ik vind het gewoon enigszins opmerkelijk dat iemand die al meerdere malen door heeft laten schemeren zelf last te hebben van (flink?) overgewicht er elke keer op terug komt dat zwangere vrouwen zich maar een beetje vol gaan zitten proppen thuis op de bank als ze met verlof zijn.
Maar je kan toch niet doorwerken tot 39 weken?quote:Op woensdag 4 december 2013 12:00 schreef StefanieV het volgende:
[..]
Nee is niet leukje hebt 15 weken in het totaal, die beginnen te lopen ten vroegste 6 weken voor UD, ten laatste 1 week voor UD. Beval je meer dan een week te vroeg en was je dus nog aan het werk, danverlies je de eerste week, je hebt sowieso max 14 weken na bevalling.. Dus als de gyn mij bv thuis zou laten tot aan bevalling, betekent dit dat ik laar 9 weken heb met baby
![]()
Gelukkig bestaat er ouderschapsverlof, dan krijg je een uitkering van het werkloosheidsbureau maar dat hou ik liever voor later zodat ik het deeltijds kan opnemen..
Dat is in Nederland niet veel anders hoor, daar heb je 16 weken die ingaan 6-4 weken voor je UD.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:00 schreef StefanieV het volgende:
Nee is niet leukje hebt 15 weken in het totaal, die beginnen te lopen ten vroegste 6 weken voor UD, ten laatste 1 week voor UD. Beval je meer dan een week te vroeg en was je dus nog aan het werk, danverlies je de eerste week, je hebt sowieso max 14 weken na bevalling.. Dus als de gyn mij bv thuis zou laten tot aan bevalling, betekent dit dat ik laar 9 weken heb met baby
![]()
Ik dacht dat het in NL al magertjes geregeld was met verlof enzo betreffende zwangere vrouwen maar dit vind ik echt te gek voor woorden. Idioot gewoon.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:04 schreef StefanieV het volgende:
In België moet je wel.. Veel vrouwen werken door tot aan 39 weken, ik hoop dat ook te kunnen doen als k opnieuw mag gaan werken..
moet toch niet? Je mag toch gewoon vier weken van te voren stoppen?quote:Op woensdag 4 december 2013 12:04 schreef StefanieV het volgende:
In België moet je wel.. Veel vrouwen werken door tot aan 39 weken, ik hoop dat ook te kunnen doen als k opnieuw mag gaan werken..
In Duitsland toch ook?quote:Op woensdag 4 december 2013 12:07 schreef Burdie het volgende:
Yep
Voor een goede verlofregeling kan je het beste in Scandinavië gaan wonen, daar krijg je een heel jaar!!!
Hier moest ik om grinniken. Dit was 7 weken geleden:quote:Op maandag 2 december 2013 22:30 schreef Chanty het volgende:
100 gram![]()
hoe doe je dat? Maar wel al een buikje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is er in ieder geval niet minder op geworden![]()
Jaja je kan vroeger stoppen, maar dan ben je je weken na de bevalling kwijt, dan heb je maar 11 weken na de bevalling, liever zoveel mogelijk met baby dan zonder baby. Maar blijkbaar is dat bij jullie ook zo geregeldquote:Op woensdag 4 december 2013 12:08 schreef Tennisballetje het volgende:
[..]
moet toch niet? Je mag toch gewoon vier weken van te voren stoppen?
Daar ben ik het niet mee eensquote:Op woensdag 4 december 2013 12:13 schreef StefanieV het volgende:
[..]
Jaja je kan vroeger stoppen, maar dan ben je je weken na de bevalling kwijt, dan heb je maar 11 weken na de bevalling, liever zoveel mogelijk met baby dan zonder baby. Maar blijkbaar is dat bij jullie ook zo geregeld
quote:Op woensdag 4 december 2013 12:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hier moest ik om grinniken. Dit was 7 weken geleden:Ik ga mezelf vast herhalen maar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is er in ieder geval niet minder op geworden![]()
hoe doe je dat?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Ja dat is ook waarquote:Op woensdag 4 december 2013 12:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens![]()
Liever uitgerust en ontspannen je bevalling in dan direct uit kantoor doorrennen naar het ziekenhuis.
Dit dus, ik ben ergens wel blij dat wij vier weken van te voren mòeten stoppen.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
Liever uitgerust en ontspannen je bevalling in dan direct uit kantoor doorrennen naar het ziekenhuis.
Ja, dat klopt, de bescherming is daar echt veel minder.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
In de VS kun je je verzekeren als je zwanger bent om verlof op te nemen.
Dat kan toch ook helemaal niet, een kind krijgen en dan meteen weer beginnen met werken. Hoewel ik denk dat je dan ook snel ontslagen wordt. Werkgevers hebben daar veel meer rechten dan de werknemer. Dan lig je er vast zo uit.
quote:Op woensdag 4 december 2013 12:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hier moest ik om grinniken. Dit was 7 weken geleden:ik had dit even gemist, maar halleluja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is er in ieder geval niet minder op geworden![]()
quote:Op woensdag 4 december 2013 13:04 schreef Tennisballetje het volgende:
Shit, weer bloeden dit is niet oud
Klopt, maar als er een hartje is, is dat toch hoopvol. Hoe zit het met krampen? Toen ik de MK had waren de krampen echt behoorlijk heftig.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:15 schreef Tennisballetje het volgende:
Als het mis gaat, gaat het mis. Doet een echo niks tegen
Verstandigquote:Op woensdag 4 december 2013 14:02 schreef Tennisballetje het volgende:
ik ben naar huis gegaan, iemand anders neemt de meeting over. Telefonisch spreekuur van de verloskundige is van 2 tot 3, dus ik bel zo maar even, al is het maar dat ze op de hoogte zijn....
Jup. En met tweelingen geldt het zelfs per kind, dus wij zouden allebei een jaar betaald thuis kunnen blijvenquote:
^^ datquote:Op woensdag 4 december 2013 15:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hoe zou het met purple en angelatje gaan
quote:Op woensdag 4 december 2013 10:12 schreef ProjSkippy het volgende:
We hebben een boze buikbaby. Ik word net ineens weer wakker. Plat op m'n buik.
En dit. Ik ga ook zes weken van tevoren en merk nu al hoe hard ik dat verlof nodig heb.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:14 schreef Burdie het volgende:
Welkom terug natuurlijk als eerste.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:57 schreef Aisly het volgende:
Het grootste probleem is controle.. Had wel verwacht tijdens de zwangerschap minder controle te hebben over van alles maar niet dat het zo was! Dus nu flink aan de slag om die controle los te leren laten![]()
Lastig uit te leggen ook inderdaad, zal het met voorbeelden proberenquote:Op woensdag 4 december 2013 16:09 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Welkom terug natuurlijk als eerste.![]()
Hoe bedoel je controle houden? En waarom kan je tijdens je zwangerschap geen controle houden en waarover dan niet? Ik probeer me zo voor te stellen wat het 'probleem' is maar ik kan me er niks bij voorstellen. (Dat staat er nu een beetje alsof ik niet geloof dat je echt ergens moeite mee hebt maar zo bedoel ik het niet hoor!)
Tnx, maar bloeden neemt alleen maar toe sinds 13:00, dus het gaat echt niet goedquote:Op woensdag 4 december 2013 16:05 schreef Linda2205 het volgende:
Zo...even verder gelezen.
TB, sterkte! Hopelijk gaat de tijd tot 18-12 snel voorbij en zie je een mooie knipper
Soemp, als het weer terugkomt is het misschien toch wel echt?![]()
Angela en Purple aan de gang! Ben benieuwd welke beeb er het eerst is! Succes dames!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
Wat een dom volk.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vandaag op het werk was er een vertegenwoordiger van iets en een vrouw die ik ook niet kende. Die zaten in de kantine een beetje te keuvelen en ze hadden het op een gegeven moment over zwangerschap. Toen zij de kantine uitging, zei ie iets hatelijks over haar uiterlijk en dat ze,daarom beter geen kinderen kon nemen. Ik stond perplex. Zijn er echt mensen zo gemeen om zoiets te zeggen? Alsof wat minder mooie meiden minder recht hebben op kinderen...
Bah!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:02 schreef Mabawa. het volgende:
Knuffel voor Momo, Skips en TBtje!
En nog een jompel voor Flowerbox.35 weken! Hoe kan ik jou nou vergeten??
![]()
Hier gaat het prima. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik vreselijk verliefd benZo lief, zo zacht, zo schattig en zo mooi
![]()
Hechtingen zijn verwijderd, wat een fijn gevoel zeg, ik word eindelijk niet meer kort gehouden
Wat een handsome hunkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hier gaat het prima. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik vreselijk verliefd benZo lief, zo zacht, zo schattig en zo mooi
![]()
Hechtingen zijn verwijderd, wat een fijn gevoel zeg, ik word eindelijk niet meer kort gehouden
Wat een lieffie zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat klink je verliefd![]()
Ja, echt wel.quote:
![]()
![]()
Wat een plaatje!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor de dames die het nodig hebben.
TB, niet leuk dit... sterkte!voor de mijlpalen
en![]()
![]()
voor de (bijna) bevallende mama's!
Hier alweer 13 weken! En ik vind het helemaal leuk, zwanger zijn.![]()
![]()
Oh wauw, hij is er! Van harte gefeliciteerd!quote:Op woensdag 4 december 2013 20:15 schreef angelatje het volgende:
Rond half 4 vanmiddag is onze zoon Kyann geboren. Specs volgen nog
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 4 december 2013 20:15 schreef angelatje het volgende:
Rond half 4 vanmiddag is onze zoon Kyann geboren. Specs volgen nog
Niet schrikken, komt goed. Wilde ik nog even snel zeggen. Kix is net thuis, dus ik overleef het wel.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:23 schreef flowerbox het volgende:
Proj, ik schrik wat van je laatste post. Sterkte en rustig aan he?![]()
Oh, maar mijnesse jankt dus ook hoor... tranen met tuiten bij het uitzoeken van geboortegedichtjes, zielige films etc.. Dus wie weet snottert de jouwe over een paar weken gewoon met je mee.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:12 schreef BlueEyes het volgende:
Hobbes wat een opluchting zal dit zijn, en mooie plaatjes!
NIKKIdit voorspelt voor hier niet veel goeds ben ik bang als ik je verhaal zo lees. Vriend deelt al mee in m'n eetbuien, en dan ben ik pas 10 weken opweg
(En lacht me uit als ik weer eens loop te snifsnotteren om niks, das wel weer jammer)
quote:Op woensdag 4 december 2013 22:15 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Oh, maar mijnesse jankt dus ook hoor... tranen met tuiten bij het uitzoeken van geboortegedichtjes, zielige films etc.. Dus wie weet snottert de jouwe over een paar weken gewoon met je mee.
Omgquote:Op woensdag 4 december 2013 22:02 schreef _NIKKI_ het volgende:
Natuurlijk heb ik ook een paar blokjes kaas gepikt.
En vorige keer heb ik echt enorm veel aan hem gehad met de bevalling. En zijn schoonmaak en opruimwoede is ook niet verkeerd.![]()
Alleen het zenuwachtige gedoe dat hij vorige keer vanaf een week of 37 had mag achterwege blijven. Ik heb toen zelfs tegen mijn vk gezegd toen ik 40 weken zwanger was: "ik wil nog wel een paar weken zwanger zijn, maar voor mijn man hoop ik dat het snel gebeurd, want hij trekt het bijna niet meer." Arme man. Gelukkig waren zijn zenuwen bij de bevalling helemaal weg en hebben we het grootste gedeelte van de bevalling samen gedaan.![]()
Ik heb ditkeer ook weer expres voor haptonomie lessen gekozen, zodat het voor hem ook weer goed duidelijk is wat er ook alweer allemaal gebeurd bij een zwangerschap en bevalling en hij hopelijk niet weer zo de zenuwen krijgt.
Thx!quote:Op woensdag 4 december 2013 22:25 schreef Twinkle20 het volgende:
Hobbesje mooie plaatjes!
Enf beterschap *
Ik ben slechts een lurker, dus je kent me niet (Ik jullie "wel"), maar:quote:
Jij ook nog. (mooi ventje!!), en alle mama's die het afgelopen (ongeveer) half jaar mama zijn geworden!quote:
Wow, jij ook alquote:Op woensdag 4 december 2013 20:17 schreef Mereltje het volgende:
Mag ik ook weer in het lijstje?? 7 augustus uitgerekend van ons derde kindje. Weet nog niet of ik actief ga meeposten, maar zal proberen alles bij te houden...
Ik hoop het ook voor je.quote:Op donderdag 5 december 2013 04:51 schreef Soempie het volgende:
En ik zit een potje te janken hier vanwege de gebroken nachten. Zo moe en niet kunnen slapen.Later vandaag weer naar de vk. Misschien geeft dat nieuwe energie.
Maar jij stond toch achter......oh damn sta al meteen 9e!quote:Op donderdag 5 december 2013 06:49 schreef DJMomo het volgende:
Hoera! Van harte paars!
* DJMomo knalt de top tien in! Waaaah
Hoe gaat het nu met jou?quote:
Awquote:Op donderdag 5 december 2013 09:52 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met jou?Las dat het gisteren erger werd
Echt naarquote:Op donderdag 5 december 2013 09:56 schreef Tennisballetje het volgende:
[..]
Aw
Ja, eerlijk is eerlijk, best kloten. Ik zal tzt het hele verhaal wel een keer doen in het daarvoor bestemde topic, als ik er klaar voor ben. Het hakt er door m'n voorgeschiedenis nog ff wat harder in dan misschien "normaal" is.
Maar we komen er wel weer bovenop. Ik hoop alleen heeeel erg dat het snel doorzet
ik vind het lief dat jij/jullie duimen maar ik weet in mijn hart dat het voorbij is.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:07 schreef Chanty het volgende:
[..]
Echt naarHoewel het niet positief klinkt duim ik toch nog even door dat het een totaal andere oorzaak heeft. iig sterkte
Dan duim ik dat je heel snel terug komt.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:15 schreef Tennisballetje het volgende:
[..]
ik vind het lief dat jij/jullie duimen maar ik weet in mijn hart dat het voorbij is.
Ik vond al die voorgevoel-praat altijd zo'n BS, maar ik snap het nu precies. Maar mijn voorgevoel zegt ook wel dat het *uiteindelijk* wel goed komt, dus daar bouw ik op.
Ik ga 't topic verlaten, hou vol allemaal
quote:Op donderdag 5 december 2013 09:20 schreef Mevr_Mus het volgende:
![]()
Twee jongetjes erbij!
![]()
Ik lees hier dagelijks mee, maar kom er niet toe te reageren. Fysiek gaat het niet lekker hier, jongetje doet het super, maar ik voel me er hondsberoerd bij![]()
Gelukkig over de helft inmiddels
![]()
serieus? /dobloquote:Op donderdag 5 december 2013 13:59 schreef Burdie het volgende:
Je hebt als zwangere recht op een uur extra pauze per dag he.
Absoluut!quote:
Ja, weet ikquote:Op donderdag 5 december 2013 13:59 schreef Burdie het volgende:
Je hebt als zwangere recht op een uur extra pauze per dag he. Lekker nemen als je lichaam het aangeeft.
Kan je er wel nog even de komende 2 weken flink gebruik van maken!quote:Op donderdag 5 december 2013 14:05 schreef DJMomo het volgende:
fokking hell. daar kom ik dan 2 weken voor mijn verlof ingaat achter!
aller achterstallige gemiste pauzeuurtjes in 1 keer opnemen?quote:Op donderdag 5 december 2013 14:12 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Kan je er wel nog even de komende 2 weken flink gebruik van maken!
Preciesquote:Op donderdag 5 december 2013 14:18 schreef DJMomo het volgende:
[..]
aller achterstallige gemiste pauzeuurtjes in 1 keer opnemen?
Gnirf! "Dan hadden jullie me dat maar moeten zeggen."quote:Op donderdag 5 december 2013 14:18 schreef DJMomo het volgende:
[..]
aller achterstallige gemiste pauzeuurtjes in 1 keer opnemen?
Er is geen mogelijkheid om UI's te zien op mobiel, of wel? Jij hebt een heel bekende username voor mij. Spelletje: zit (of zat) er oranje in je UI?quote:Op donderdag 5 december 2013 14:48 schreef OooLizaooO het volgende:
Hoi![]()
Mag ik er weer bij?
rond 07/07/14 verwachten wij ons 3de kindje
UI op mobiel: weet ik niet, maar ja, 2 meisjes met rood-oranje haarquote:Op donderdag 5 december 2013 14:55 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Er is geen mogelijkheid om UI's te zien op mobiel, of wel? Jij hebt een heel bekende username voor mij. Spelletje: zit (of zat) er oranje in je UI?![]()
En welkom!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |