serieus? /dobloquote:Op donderdag 5 december 2013 13:59 schreef Burdie het volgende:
Je hebt als zwangere recht op een uur extra pauze per dag he.
Absoluut!quote:
Ja, weet ikquote:Op donderdag 5 december 2013 13:59 schreef Burdie het volgende:
Je hebt als zwangere recht op een uur extra pauze per dag he. Lekker nemen als je lichaam het aangeeft.
Kan je er wel nog even de komende 2 weken flink gebruik van maken!quote:Op donderdag 5 december 2013 14:05 schreef DJMomo het volgende:
fokking hell. daar kom ik dan 2 weken voor mijn verlof ingaat achter!
aller achterstallige gemiste pauzeuurtjes in 1 keer opnemen?quote:Op donderdag 5 december 2013 14:12 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Kan je er wel nog even de komende 2 weken flink gebruik van maken!
Preciesquote:Op donderdag 5 december 2013 14:18 schreef DJMomo het volgende:
[..]
aller achterstallige gemiste pauzeuurtjes in 1 keer opnemen?
Gnirf! "Dan hadden jullie me dat maar moeten zeggen."quote:Op donderdag 5 december 2013 14:18 schreef DJMomo het volgende:
[..]
aller achterstallige gemiste pauzeuurtjes in 1 keer opnemen?
Er is geen mogelijkheid om UI's te zien op mobiel, of wel? Jij hebt een heel bekende username voor mij. Spelletje: zit (of zat) er oranje in je UI?quote:Op donderdag 5 december 2013 14:48 schreef OooLizaooO het volgende:
Hoi![]()
Mag ik er weer bij?
rond 07/07/14 verwachten wij ons 3de kindje
UI op mobiel: weet ik niet, maar ja, 2 meisjes met rood-oranje haarquote:Op donderdag 5 december 2013 14:55 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Er is geen mogelijkheid om UI's te zien op mobiel, of wel? Jij hebt een heel bekende username voor mij. Spelletje: zit (of zat) er oranje in je UI?![]()
En welkom!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |