Maar jij stond toch achter......oh damn sta al meteen 9e!quote:Op donderdag 5 december 2013 06:49 schreef DJMomo het volgende:
Hoera! Van harte paars!
* DJMomo knalt de top tien in! Waaaah
Hoe gaat het nu met jou?quote:
Awquote:Op donderdag 5 december 2013 09:52 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met jou?Las dat het gisteren erger werd
Echt naarquote:Op donderdag 5 december 2013 09:56 schreef Tennisballetje het volgende:
[..]
Aw
Ja, eerlijk is eerlijk, best kloten. Ik zal tzt het hele verhaal wel een keer doen in het daarvoor bestemde topic, als ik er klaar voor ben. Het hakt er door m'n voorgeschiedenis nog ff wat harder in dan misschien "normaal" is.
Maar we komen er wel weer bovenop. Ik hoop alleen heeeel erg dat het snel doorzet
ik vind het lief dat jij/jullie duimen maar ik weet in mijn hart dat het voorbij is.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:07 schreef Chanty het volgende:
[..]
Echt naarHoewel het niet positief klinkt duim ik toch nog even door dat het een totaal andere oorzaak heeft. iig sterkte
Dan duim ik dat je heel snel terug komt.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:15 schreef Tennisballetje het volgende:
[..]
ik vind het lief dat jij/jullie duimen maar ik weet in mijn hart dat het voorbij is.
Ik vond al die voorgevoel-praat altijd zo'n BS, maar ik snap het nu precies. Maar mijn voorgevoel zegt ook wel dat het *uiteindelijk* wel goed komt, dus daar bouw ik op.
Ik ga 't topic verlaten, hou vol allemaal
quote:Op donderdag 5 december 2013 09:20 schreef Mevr_Mus het volgende:
![]()
Twee jongetjes erbij!
![]()
Ik lees hier dagelijks mee, maar kom er niet toe te reageren. Fysiek gaat het niet lekker hier, jongetje doet het super, maar ik voel me er hondsberoerd bij![]()
Gelukkig over de helft inmiddels
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |