Dikke pech zeg, dat wij er pas 1 zijn tegengekomen in 2 praktijken dan.quote:Op maandag 2 december 2013 19:36 schreef mignonne het volgende:
Ik vind het juist opvallend hoeveel lesbische verloskundigen er zijn![]()
Waarschijnlijk meer dan je nu zou denken. En ik gok ook meer dan 'gemiddeld'.
Ja ik denk ook dat er meer lesbische vk's zijn dan je denkt. Is ook helemaal niet erg hoor, ik had het alleen niet verwacht.quote:Op maandag 2 december 2013 19:36 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik vind het juist opvallend hoeveel lesbische verloskundigen er zijn![]()
Waarschijnlijk meer dan je nu zou denken. En ik gok ook meer dan 'gemiddeld'.
Ik ben het wel met coco eens, zulk soort aanrakingen gaan wel ver. Als het een mannelijke verloskundige of gynaecoloog was geweest was het mogelijk ook niet okay geweest. En die opmerking noooooh! ONBESKOFT!!
[ afbeelding ]
100 gramquote:Op maandag 2 december 2013 16:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
Martine, wat een lekker ding!
Ik ben net terug van de gyn. Die pijn/druk/benauwdheid die ik voel (en vandaag erg joh! Icm andere klachten heb ik me zelfs ziek moeten melden vandaag), zal inderdaad maagzuur zijn. Een embolie o.i.d. is praktisch onmogelijk volgens de gyn, dat was wel fijn om te horen
Ben tot nu toe 100 gram aangekomen (morgen ben ik 18 weken zwanger). Eens kijken waar ik dit keer op uit ga komen, tijdens de zwangerschap van Saar was het uiteindelijk 16 kilo ofzo. Maar toen ben ik de eerste weken ook echt al een aantal kilo's aangekomen.
Die staat hier ook niet op.quote:Op maandag 2 december 2013 18:16 schreef Soempie het volgende:
Cantare, mooie echo.Ik weet niks over de nub, dus daar kan ik ook niets van maken.
Laaaaaaate quote... Zijn wij dezelfde mensch? Ik ook +23 en nu nog +10 (- de zin om er iets aan te doenquote:Op maandag 2 december 2013 16:04 schreef GotC het volgende:
[..]
Maar dan wil ik er nog wel aan toevoegen dat ik nog 10kg moet afvallen om terug op m'n gewicht te zijn. Bedoel, 213kg afvallen in 7 weken is best indrukwekkend toch?
quote:Op maandag 2 december 2013 23:27 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Laaaaaaate quote... Zijn wij dezelfde mensch? Ik ook +23 en nu nog +10 (- de zin om er iets aan te doen)
ik zag dat je gepost had en ik dacht gelijk die is aan de gangquote:Op dinsdag 3 december 2013 06:13 schreef Purple010 het volgende:
Slijmprop verloren, maar verder rustig aan het front.
En krijgen jullie een sophietje?quote:Op maandag 2 december 2013 17:04 schreef Cantare het volgende:
Angelatje, wat een vreselijke opmerking..!
Coco, is de kans op herhaling van je vorige bevalling groot, dat een ks een optie is?
Ik was vandaag ook bij de gyn omdat ik een GUO krijg vanwege een hartafwijking in de familie. Ook even besproken hoe hij tegen de bevalling aankijkt. In het kort: de kans is > 80% dat een vaginale bevalling lukt. Mits de bevalling spontaan begint en ik een kind van normaal formaat bak (< 9 pond). Maar goed, dat weten we voorlopig nog niet. Voor nu vond ik het wel fijn te horen dat de kans op een gewone bevalling groot is.
Ohja, en ik had een mooie echo vrijdag! De uitslag van de combinatietest is nog niet binnen maar de nekplooi was 1, 5 mm. Die hebben we vast weer binnen!
Nub was duidelijk in beeld dus we hebben een vermoeden van het geslacht.Gek hoor.
En een fotootje natuurlijk:
[ afbeelding ]
Oja, ik moet weer nuchter glucose laten prikken. Maar mijn niet-nuchtere waarde was 6.3... da's toch helemaal niet zo hoog?![]()
Zal ze de surfplanken/kraamverbanden in dat broekie hebben dubbelgevouwen ofzo?quote:Op maandag 2 december 2013 23:54 schreef Burdie het volgende:
Knipper voor Twinkle
Cantare, mooie echo.
Skips, hoe was het bij de vk?
Ik zou niet eens weten wat de geaardheid van de vk's hier is, en het kan me ook niets schelen. Als ze hun werk maar goed doen.
Qua aankomen, ik zit op +13 intussen. Dat ik veel slaap en veel eet, helpt niet erg mee. Maat ik houd me vast aan het idee dat dit er allemaal vanzelf af gaat door de bv
. Dat ik ook 4 dagen na de bevalling dit soort selfies kan posten: http://instagram.com/p/hQc3DjAsc7/
Baby is trouwens weer heerlijk druk, en lijkt ineens een stuk harder te schoppen dan vorige week. Misschien was 'ie wat rustiger door een groeispurtje ofzo.
Vanavond heb ik het ledikant helemaal uitgesopt, en heb daarna op de bank liggen zwijmelen omdat ik mijn man zo leuk vind en straks gewoon een kindje met hem heb! Wat een heerlijk besef.
Ohhhhh!!! Goed nieuws!quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:22 schreef Tennisballetje het volgende:
Klinkt veelbelovend, purple en Angela!
Cantare, wat een beauty van een echo
Ik blijf toch nog maar even hangenna dat hele lichte streepje van gisterochtend deed ik gistermiddag nog een dubbelcheck. Die test sloeg vrijwel direct heel duidelijk uit met teststreep donkerder dan controlestreep. Ik denk dus dat die hele lichte een dud was.
Maar de ongelukkige samenkomst met de buikpijn en het bloed deden me de hoop wel verliezen
Buikpijn is sinds vanmorgen weg, misschien waren het de darmen? God knows. Maar hemel. Ik weet niet hoe ik al dit soort stress ga handelen de komende maanden
Ik ga met je mee hardlopen! Je mag toch inmiddels ook weer tillen? Dat is wel nodig na een km of.... 1/2quote:Op dinsdag 3 december 2013 05:39 schreef GotC het volgende:
[..]![]()
! Ik wil er wel wat aan doen, maar mag pas sinds een week..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |