abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133845675
Ja dat is precies zoals ze het zei....en op het moment zelf kwam het niet echt bij me binnen, maar later dus wel.
Dus volgende dag had ik een vriendin aan de telefoon en die werd toch pissig :+
  maandag 2 december 2013 @ 16:30:36 #152
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_133845745
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 16:16 schreef angelatje het volgende:
Aankomen tijdens de zwangerschap...praat me er niet over zeg.. :X
Ik was al niet zo slank voor de zwangerschap en zit nu op 100+
Maar vk loopt ook erg over mijn gewicht te zeuren vind ik.
Vorige keer vroeg ze naar mijn gewicht dus ik noemde mijn gewicht...en dat de diëtiste dat heel netjes vond.
Zegt de vk : nou ik ben blij dat ik het niet weeg :'(

Nu voel ik me heel dik }:|
Jezus sorry hoor, maar zo'n opmerking voegt ook echt niks toe :{ Wat een... :X
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_133845954
quote:
Vorige keer vroeg ze naar mijn gewicht dus ik noemde mijn gewicht...en dat de diëtiste dat heel netjes vond.

Nou zeg, wat een trut.
pi_133846000
quote:

Niet :o Wát een opmerking, dat kan echt niet!
pi_133846043
Nee idd...ze heeft wel vaker aparte opmerkingen, maar deze vond ik echt :'(

Ik vond het meteen al een vreemde vrouw en ik vond het in het begin ook een beetje gek...een lesbische vk. Maargoed als ze haar werk maar goed doet maakt het me niet uit.

Maar zulke opmerkingen vind ik gewoon niet kunnen eigenlijk. Dus heb ik besloten om bij een volgende zwangerschap een andere vk te zoeken. Maar dat zal nog lastig worden omdat ze de enige is die hier zorg biedt...
pi_133846095
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 16:37 schreef angelatje het volgende:

Ik vond het meteen al een vreemde vrouw en ik vond het in het begin ook een beetje gek...een lesbische vk. Maargoed als ze haar werk maar goed doet maakt het me niet uit.

Maar zulke opmerkingen vind ik gewoon niet kunnen eigenlijk. Dus heb ik besloten om bij een volgende zwangerschap een andere vk te zoeken. Maar dat zal nog lastig worden omdat ze de enige is die hier zorg biedt...
Oh, dat lijkt me niet fijn, als je je niet op je gemak voelt bij je vk. Zij is straks waarschijnlijk toch bij je bevalling en dan is een goede verstandshouding wel zo prettig.
Maarre... Wat maakt haar geaardheid uit? :)
pi_133846136
Martine, wat een lekker ding! O+

Ik ben net terug van de gyn. Die pijn/druk/benauwdheid die ik voel (en vandaag erg joh! Icm andere klachten heb ik me zelfs ziek moeten melden vandaag :{ ), zal inderdaad maagzuur zijn. Een embolie o.i.d. is praktisch onmogelijk volgens de gyn, dat was wel fijn om te horen :)

Ben tot nu toe 100 gram aangekomen (morgen ben ik 18 weken zwanger). Eens kijken waar ik dit keer op uit ga komen, tijdens de zwangerschap van Saar was het uiteindelijk 16 kilo ofzo. Maar toen ben ik de eerste weken ook echt al een aantal kilo's aangekomen.
pi_133846173
Oh, en een (geplande) keizersnede behoort zeker tot de mogelijkheden, aldus mijn gyn. Al gaat hij z'n best doen om me ervan te overtuigen dat het toch beter is om voor de natuurlijk optie te gaan. Ben benieuwd :)
pi_133846514
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:39 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Oh, dat lijkt me niet fijn, als je je niet op je gemak voelt bij je vk. Zij is straks waarschijnlijk toch bij je bevalling en dan is een goede verstandshouding wel zo prettig.
Maarre... Wat maakt haar geaardheid uit? :)
Ja dat maakt ook niet uit, heb zelf een aantal vrienden die homo/lesbisch zijn dus heb er geen problemen mee. maar dat vond ik gewoon ff gek.
Van de week lag ik daar op de tafel en was ze ondertussen mijn armen aan het strelen. Je had het gezicht van mijn vriend moeten zien :D ik lag helemaal in een deuk :D
  maandag 2 december 2013 @ 17:00:37 #160
149959 SQ
snelle trees
pi_133846779
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 16:52 schreef angelatje het volgende:

[..]

Ja dat maakt ook niet uit, heb zelf een aantal vrienden die homo/lesbisch zijn dus heb er geen problemen mee. maar dat vond ik gewoon ff gek.
Van de week lag ik daar op de tafel en was ze ondertussen mijn armen aan het strelen. Je had het gezicht van mijn vriend moeten zien :D ik lag helemaal in een deuk :D
Oh, dus èigenlijk vindt ze je helemaal niet te zwaar, maar gewoon een lekker hapje :D :9 O+
disclaimer
pi_133846827
Zeg zit mijn soort hier eens niet zo te bejegenen SQ!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 2 december 2013 @ 17:03:00 #162
149959 SQ
snelle trees
pi_133846848
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:02 schreef Vanyel het volgende:
Zeg zit mijn soort hier eens niet zo te bejegenen SQ!
Sorry mevrouw :@
disclaimer
pi_133846849
^O^

Er stond eerst fattie, maar dat staat hier misschien wat typisch
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_133846861
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 16:52 schreef angelatje het volgende:

[..]

Je armen strelen? :?

Dat gaat toch gewoon veel te ver? Bedoel, als het een vent was geweest was het waarschijnlijk helemaal niet grappig geweest.
pi_133846888
Angelatje, wat een vreselijke opmerking..!

Coco, is de kans op herhaling van je vorige bevalling groot, dat een ks een optie is?

Ik was vandaag ook bij de gyn omdat ik een GUO krijg vanwege een hartafwijking in de familie. Ook even besproken hoe hij tegen de bevalling aankijkt. In het kort: de kans is > 80% dat een vaginale bevalling lukt. Mits de bevalling spontaan begint en ik een kind van normaal formaat bak (< 9 pond). Maar goed, dat weten we voorlopig nog niet. Voor nu vond ik het wel fijn te horen dat de kans op een gewone bevalling groot is.

Ohja, en ik had een mooie echo vrijdag! De uitslag van de combinatietest is nog niet binnen maar de nekplooi was 1, 5 mm. Die hebben we vast weer binnen!
Nub was duidelijk in beeld dus we hebben een vermoeden van het geslacht. :o Gek hoor.
En een fotootje natuurlijk:

O+

Oja, ik moet weer nuchter glucose laten prikken. Maar mijn niet-nuchtere waarde was 6.3... da's toch helemaal niet zo hoog? :?
  maandag 2 december 2013 @ 17:05:23 #166
149959 SQ
snelle trees
pi_133846906
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:03 schreef Vanyel het volgende:
^O^

Er stond eerst fattie, maar dat staat hier misschien wat typisch
Och, of je het nou hier of daar doet, iedereen voelt zich toch wel aangesproken _O-
/topickaap

quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 17:04 schreef Cantare het volgende:
Angelatje, wat een vreselijke opmerking..!

Coco, is de kans op herhaling van je vorige bevalling groot, dat een ks een optie is?

Ik was vandaag ook bij de gym omdat ik een GUO krijg vanwege een hartafwijking in de familie. Ook even besproken hoe hij tegen de bevalling aankijkt. In het kort: de kans is > 80% dat een vaginale bevalling lukt. Mits de bevalling spontaan begint en ik een kind van normaal formaat bak (9 pond of groter). Maar goed, dat weten we voorlopig nog niet. Voor nu vond ik het wel fijn te horen dat de kans op een gewone bevalling groot is.

Ohja, en ik had een mooie echo vrijdag! De uitslag van de combinatietest is nog niet binnen maar de nekplooi was 1, 5 mm. Die hebben we vast weer binnen!
Nub was duidelijk in beeld dus we hebben een vermoeden van het geslacht. :o Gek hoor.
En een fotootje natuurlijk:
[ afbeelding ]

O+
Noh O+
disclaimer
  maandag 2 december 2013 @ 17:10:13 #167
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_133847053
/lurker: wow angelatje ben benieuwd welke vk je hebt! Wat een rare vogel! Jij komt toch ook uit hoorn? Dan weet ik nl. welke vk ik moet ontwijken :+
pi_133847184
Angela ik weet precies welke vk je hebt. Een apart mens. Ze was ook de vk van mn vriendin en ook daar was ze erg op het gewicht gefixeerd. Dit is niet fijn zeker niet als je erg je best doet. Maar je kunt de controles best door een andere vk laten doen alleen de bevalling zal dan in het ziekenhuis moeten plaatsvinden. Gewoon ff navraag doen bij een volgende keer.

Blaasontsteking lijkt trouwens weg maar moet het nog wel even laten dubbel checken.
pi_133848011
Verloskundige vond alles goed. Maar omdat ik zelf aangaf het toch echt wel zat te zijn morgen een onderzoek in het ziekenhuis. Dat is een soort van intake voor een mogelijke inleiding...

Voor nu heeft ze me gestript (was wel pijnlijk) en had ik 1 cm ontsluiting en een deels verweekte baarmoederhals.

Nu net patat op (waar ik nu al spijt van heb) en ben maar ff op de bank gaan liggen, want au.
pi_133848350
Jezus zon opmerking maak je toch niet :X

Ik zag een mooie echo voorbij komen!

Chanty ik herken me in jouw verhaal. Echt, het komt goed! Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap niet veel anders gegeten dan anders. Maar bij iedereen pakt het ansers uit. Als je het maar niet als vrijbrief gaat zien om jezelf vol te proppen zal het wel mee vallen :). Maar ook ik voelde me soms een dikke koe.

Maar met 36 / 37 weken ben ik nog wel trots gaan paraderen met mijn dikke buik in het zwembad :+

Kan dat zwemmen trouwens iedereen aanraden met de laatste loodjes. Heerlink even gewichtloos:)
  maandag 2 december 2013 @ 18:16:55 #171
30252 Soempie
Procreating
pi_133848899
Cantare, mooie echo. O+ Ik weet niks over de nub, dus daar kan ik ook niets van maken.

Purple, weet je zelf al of/ wanneer je een inleiding zou willen? Hopelijk doet het strippen toch wat.

Coco, fijn dat je in elk geval de keus hebt. Dat lijkt me veel rust geven. Vorige zwangerschap duurde erg lang, had ik begrepen? En je reageerde wel heel erg heftig op de weeënopwekkers, toch? Hebben ze daar een oorzaak voor gevonden? Lag Saar uiteindelijk niet goed?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_133849481
Inleiding vind ik lastig, omdat er ook risico's aan vast zitten. Maar ben er wel echt aan toe!

Eerst even onderzoek en resultaat strippen afwachten...
pi_133849630
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:13 schreef martine1984 het volgende:
Angela ik weet precies welke vk je hebt. Een apart mens. Ze was ook de vk van mn vriendin en ook daar was ze erg op het gewicht gefixeerd. Dit is niet fijn zeker niet als je erg je best doet. Maar je kunt de controles best door een andere vk laten doen alleen de bevalling zal dan in het ziekenhuis moeten plaatsvinden. Gewoon ff navraag doen bij een volgende keer.

Blaasontsteking lijkt trouwens weg maar moet het nog wel even laten dubbel checken.
Haha ja ze staat er een beetje om bekend geloof ik. Alleen kwam ik daar te laat achter. Bekkentherapeut had er ook al eea over gehoord. Maar bedankt voor de info :)
Fijn dat de blaasontsteking weg is, of dat je er iig minder last van hebt ^O^
pi_133851880
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 16:37 schreef angelatje het volgende:

Ik vind het juist opvallend hoeveel lesbische verloskundigen er zijn :D
Waarschijnlijk meer dan je nu zou denken. En ik gok ook meer dan 'gemiddeld'.

Ik ben het wel met coco eens, zulk soort aanrakingen gaan wel ver. Als het een mannelijke verloskundige of gynaecoloog was geweest was het mogelijk ook niet okay geweest. En die opmerking noooooh! ONBESKOFT!!

:)
pi_133852007
Cantare, volgens mij had de gyn het over 50% kans oid. Ik ga het nog eens uitgebreid bespreken, het is nu nog vroeg natuurlijk. Maar ik was nieuwsgierig of ik de keus had of niet, en dat blijkbaar wel.

Wat een mooie echofoto trouwens O+ En goede nekplooi!

Soemp, ja, >50 uur en bleek overgevoelig voor de opwekkers. Vandaar dat ik ergens zoiets heb van, doe maar gewoon een ks. Saar was overigens sterrenkijker, en ze kon überhaupt mn bekken niet in (dat kán ook aan mn bekken hebben gelegen, is niet duidelijk).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')