abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 december 2013 @ 15:57:16 #151
390026 Aisly
A flower a day..
pi_133911299
:W
Na een aantal weken (maanden zelfs volgensmij.. :@ ) afwezigheid op het forum kom ik me hier weer even melden.
Lichamelijk gaat alles super, maar in m'n hoofd ging het allemaal niet zo lekker. Ik (en vriend) zijn nu druk bezig om dat allemaal weer goed te krijgen zodat ik een beetje kan gaan genieten van alles. Het grootste probleem is controle.. Had wel verwacht tijdens de zwangerschap minder controle te hebben over van alles maar niet dat het zo was! Dus nu flink aan de slag om die controle los te leren laten :)

Ow, trouwens inmiddels 22+1 alweer, en mijn UD is ook verzet van 11 april naar 8 april :D (kan dat aangepast worden?)

Verder zal ik proberen hier weer goed mee te lezen en te reageren. Ondertussen alvast een
:* voor TB
en :% voor purple en angelatje
pi_133911383
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 12:08 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

In Duitsland toch ook?
Jup. En met tweelingen geldt het zelfs per kind, dus wij zouden allebei een jaar betaald thuis kunnen blijven *) Je hebt na het betaalde jaar ook nog recht op 2 jaar onbetaald

[ Bericht 4% gewijzigd door Linda2205 op 04-12-2013 16:05:41 ]
Lotte!
Noah!
pi_133911411
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 15:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hoe zou het met purple en angelatje gaan :%
^^ dat

Grappig al die control freaks. Hier ook een, opvallend genoeg tijdens de bevalling van Sjaak helemaal geen hinder van ondervonden. Toen zat ik echt compleet in de "ik laat het gebeuren zoals het komt" flow.. Wellicht dat dat mij geholpen heeft bij de (super)snelle bevalling.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133911570
Zo...even verder gelezen.

TB, sterkte! Hopelijk gaat de tijd tot 18-12 snel voorbij en zie je een mooie knipper :*

Soemp, als het weer terugkomt is het misschien toch wel echt? :o

Angela en Purple aan de gang! Ben benieuwd welke beeb er het eerst is! Succes dames! :%
Lotte!
Noah!
pi_133911696
Heb ik nou weer een half topic gemist :@

Hup Angela! *O*

Hup Purple! *O*

Jompels voor alle wisseldagen *O*

quote:
11s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:12 schreef ProjSkippy het volgende:
We hebben een boze buikbaby. Ik word net ineens weer wakker. Plat op m'n buik. :o
:D Dat jij überhaupt nog enigszins op je buik kan liggen!

Oeoeoeh verlof! Ik moet na deze week nog drie weken en dan lekker vrij *O* .
Lijkt me wel héél gek om zo lang thuis te zijn. Ik heb nog nooit niet gewerkt sinds ik op mijn 13e begon met een krantenwijk. En dan gewoon 16 weken :o .

En Stefanie, als ik dit zo lees ben ik toch blij dat ik in Nederland woon. Doorwerken tot 39 weken is toch waanzin!
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 12:14 schreef Burdie het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens ;)
Liever uitgerust en ontspannen je bevalling in dan direct uit kantoor doorrennen naar het ziekenhuis.
En dit. Ik ga ook zes weken van tevoren en merk nu al hoe hard ik dat verlof nodig heb.

TB :*

quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 15:57 schreef Aisly het volgende:
Het grootste probleem is controle.. Had wel verwacht tijdens de zwangerschap minder controle te hebben over van alles maar niet dat het zo was! Dus nu flink aan de slag om die controle los te leren laten :)
Welkom terug natuurlijk als eerste. :)
Hoe bedoel je controle houden? En waarom kan je tijdens je zwangerschap geen controle houden en waarover dan niet? Ik probeer me zo voor te stellen wat het 'probleem' is maar ik kan me er niks bij voorstellen. (Dat staat er nu een beetje alsof ik niet geloof dat je echt ergens moeite mee hebt maar zo bedoel ik het niet hoor!)
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_133911853
Soempie je gaat toch niet al bevallen, straks blijven skips en ik alleen over van de decemberdames en de maand is pas net begonnen. (En skips probeert de baby met haar plat op de buikligtechniek er al uit te drukken :P )
Maar ik hoop ook niet dat die voorweeen aanhouden voor je, want dat vreet energie lijkt me, dan kan het maar beter doorzetten.

Aisly welkom terug en hopelijk kan je de rust vinden in je hoofd.

Ik ben ook een controlfreak, maar ik hoop dat ik het straks net als momo los kan laten, gaat me tot nog toe wel redelijk af (vind ik zelf), maar of ik dat tijdens de bevalling kan??

Ben wel heel benieuwd hoe het met purple en Angelatje gaat.
  woensdag 4 december 2013 @ 16:15:38 #157
390026 Aisly
A flower a day..
pi_133911916
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 16:09 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]

Welkom terug natuurlijk als eerste. :)
Hoe bedoel je controle houden? En waarom kan je tijdens je zwangerschap geen controle houden en waarover dan niet? Ik probeer me zo voor te stellen wat het 'probleem' is maar ik kan me er niks bij voorstellen. (Dat staat er nu een beetje alsof ik niet geloof dat je echt ergens moeite mee hebt maar zo bedoel ik het niet hoor!)
Lastig uit te leggen ook inderdaad, zal het met voorbeelden proberen :)
Ik ben nogal een controlfreak en veranderingen zijn bij mij ook altijd lastig. Vroeger ook al, bijvoorbeeld tijdens deze sinterklaastijd was ik niet te genieten aangezien voor mijn idee het ineens anders was dan normaal.
En nu o.a. met het huishouden, normaal deed ik 1x per week op zaterdag overal stofzuigen, op zondag strijken, etc etc En doordat ik nu meer moe ben dan normaal lukt het allemaal niet meer volgens "mijn schema". Ook op het werk is het concentreren gewoon wat minder en dat trek ik ook niet. Het is dus vooral dat ik het mezelf moeilijk maak en de lat veeel te hoog leg. Al eerder tegenaan gelopen en nu dus weer.
Beetje uit balans ofzo zegmaar :)
  woensdag 4 december 2013 @ 16:17:32 #158
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_133911978
Welkom terug Aisly. Ik heb je datum aangepast. En veel succes met het in 't reine komen met je schema. Je kan er maar vast aan wennen. ;)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_133912318
ego: poes moet voor vervolgonderzoek vrijdag... een echo. ze denken nu toch aan een tumor :'(
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  woensdag 4 december 2013 @ 16:37:54 #160
390026 Aisly
A flower a day..
pi_133912768
Bedankt debuurvrouw, en dat is ook precies wat de VK en bedrijfsarts zeiden haha

Momo, hopelijk is het geen tumor maar iets wat ze snel kunnen verhelpen
pi_133912775
TB :*

En DJMomo, hopelijk valt het mee met je poes.
  woensdag 4 december 2013 @ 16:47:26 #162
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133913087
Huuuuuu, wat een hoop rot dingen hier!

Knuffel voor TB! Ik hoop dat alles toch goed is..

Momo. ;( Kus!

En dan kom ik er ook nog even bij met iets zonder uitleg: die mega-blubberpost moeten jullie nog even op wachten. Ik heb nog al kutnieuws gehad zo straks dus ik ben nog al van de kaart. Maar ik hoop jullie morgen weer lastig te vallen.

En dat van dat op m'n buik liggen en 'dat dat nog kan', dat kan dus ook helemaal niet. Ik moet steeds al via m'n rug draaien in bed omdat de andere kant op echt onmogelijk is omdat m'n buik dan in de weg zit. :') Hoe ik dit vanmorgen voor elkaar gekregen heb weet ik dus echt niet.

* Skippy kruipt onder steen.
pi_133913133
kusje voor skip. rustig aan he?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133913279
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 16:05 schreef Linda2205 het volgende:
Zo...even verder gelezen.

TB, sterkte! Hopelijk gaat de tijd tot 18-12 snel voorbij en zie je een mooie knipper :*

Soemp, als het weer terugkomt is het misschien toch wel echt? :o

Angela en Purple aan de gang! Ben benieuwd welke beeb er het eerst is! Succes dames! :%
Tnx, maar bloeden neemt alleen maar toe sinds 13:00, dus het gaat echt niet goed :N ;(

Skips :*

En de poes van Momo ;( :*

Ik ga onder een steen... valt me erg zwaar dit. Bedankt voor alle lieve woorden!
pi_133913603
wat een k*tdag vandaag.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133913745
Vandaag op het werk was er een vertegenwoordiger van iets en een vrouw die ik ook niet kende. Die zaten in de kantine een beetje te keuvelen en ze hadden het op een gegeven moment over zwangerschap. Toen zij de kantine uitging, zei ie iets hatelijks over haar uiterlijk en dat ze,daarom beter geen kinderen kon nemen. Ik stond perplex. Zijn er echt mensen zo gemeen om zoiets te zeggen? Alsof wat minder mooie meiden minder recht hebben op kinderen...

Bah!
pi_133914413
TB :* ik ga toch nog even duimen..

Mo :* sterkte met poes, hoop dat ze er door komt.. Sterkte ook met achterneefje! Zo'n dagen zijn nooit leuk, ik ben altijd blij dat zo'n dagen van mijn pa (verjaardag en dag van overlijden) snel voorbij zijn..

Sunshine dat zeg je idd toch niet? Dat is zoals dat artikel dat hier (?) laatst langs kwam van die man die zijn vrouw aanklaagde omdat ze lelijke kinderen hadden. Dat doe je toch niet..

Skips :* doe maar rustig aan, we lezen het wel als je tijd en rust hebt gevonden om hier opnieuw te lezen.

Kim hoe gaat het nog met jou?

Ben benieuwd naar Purple en angela! Ik hoop dat ze nu goed aan het babyknuffelen zijn!

RFR ja velen doen het hier tot 39 weken, we zien wel hoelang ik het volhou, eerst zorgen dat ik uberhaupt opnieuw aan het werk mag. Mijn hoop is gevestigd op 26/12!
pi_133914466
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 17:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vandaag op het werk was er een vertegenwoordiger van iets en een vrouw die ik ook niet kende. Die zaten in de kantine een beetje te keuvelen en ze hadden het op een gegeven moment over zwangerschap. Toen zij de kantine uitging, zei ie iets hatelijks over haar uiterlijk en dat ze,daarom beter geen kinderen kon nemen. Ik stond perplex. Zijn er echt mensen zo gemeen om zoiets te zeggen? Alsof wat minder mooie meiden minder recht hebben op kinderen...

Bah!
Wat een dom volk.
pi_133914515
Wat een rotnieuws hier vanmiddag.

Skips :*, sterkte.

Momo sterkte, hopelijk valt het mee met je poes.

Tennisballetje, nogmaals heel veel sterkte.

Sunshine wat een rare opmerking.
  woensdag 4 december 2013 @ 17:58:03 #170
30252 Soempie
Procreating
pi_133915471
Skips :*

En Momo ook sterkte. Hopelijk is het iets goedaardigs. :*

Sunshine, wat een stomme opmerking. :{ En was er serieus iemand die z'n vrouw heeft aangeklaagd? :')

Hier echt alleen maar voorwerk. Hopelijk doet het wat aan verweking. :9
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_133915614
:* voor Momo, skip en Tennisbal..
  woensdag 4 december 2013 @ 19:27:39 #172
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133918280
Aisly welkom terug! :*

Soempie oh fijn dat voorwerk }:| vervelend he, weet je gewoon niet waar je aan toe bent.

Momo wat stom van je poes :( Sterkte!

Skips dikke knuffel, dat is niet leuk, naar nieuws!

Tb bahhhh ik had nog zo duimen gedraaid voor je ;( ;( Sterkte..

Sunshine jeutje bijzondere opmerking. :{ ja, er zijn zulke mensen helaas die zo hard zijn. Ik zeg dan altijd maar; karma.

Ik dacht dat ik beter was van mn griep maar nou blijkt er ergens nog wat hoest en slijm verstopt te zitten }:| niet heel leuk. Of ie even snel mag weggaan, ja.
I never look back, darling. It distracts from the now.
  woensdag 4 december 2013 @ 19:47:05 #173
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133919039
Momo :*.
Skips :*.
KuikenGuppy
pi_133919785
Knuffel voor Momo, Skips en TBtje! :*

En nog een jompel voor Flowerbox. *O* 35 weken! Hoe kan ik jou nou vergeten?? :o

Hier gaat het prima. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik vreselijk verliefd ben O+ Zo lief, zo zacht, zo schattig en zo mooi O+
Hechtingen zijn verwijderd, wat een fijn gevoel zeg, ik word eindelijk niet meer kort gehouden :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133919889
Ach maba!

Tb, hoe is het nu?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  woensdag 4 december 2013 @ 20:09:03 #176
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_133920132
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 20:02 schreef Mabawa. het volgende:

En nog een jompel voor Flowerbox. *O* 35 weken! Hoe kan ik jou nou vergeten?? :o

Hier gaat het prima. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik vreselijk verliefd ben O+ Zo lief, zo zacht, zo schattig en zo mooi O+
Hechtingen zijn verwijderd, wat een fijn gevoel zeg, ik word eindelijk niet meer kort gehouden :')

SPOILER
Wat een handsome hunk :o
  woensdag 4 december 2013 @ 20:12:49 #177
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133920316
quote:

SPOILER
Wat een lieffie zeg O+
En wat klink je verliefd :D
KuikenGuppy
pi_133920463
Rond half 4 vanmiddag is onze zoon Kyann geboren. Specs volgen nog :)
  woensdag 4 december 2013 @ 20:16:28 #179
30252 Soempie
Procreating
pi_133920522
Angelatje *O*! Gefeliciteerd en wat een gave naam! Ben ook benieuwd naar je verhaal t.z.t.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  woensdag 4 december 2013 @ 20:17:39 #180
30252 Soempie
Procreating
pi_133920580
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 20:09 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Wat een handsome hunk :o
Ja, echt wel. O+
pi_133920582
Mag ik ook weer in het lijstje?? 7 augustus uitgerekend van ons derde kindje. Weet nog niet of ik actief ga meeposten, maar zal proberen alles bij te houden...
pi_133920793
Angelatje gefeliciteerd met jullie zoon!! *O*

Mabawa wat een schatje! O+

Mereltje gefeliciteerd! Wat leuk! :)
pi_133920832
*O* angelatje *O* Gefeliciteerd!

Tennis, wat ontzettend rot. Dikke knuffel :*

Momo, sorry ik moest eerst heel erg lachen om al die posts met 'sterkte met je poes'.
Maar voor je huisdier natuurlijk niet leuk als er echt iets ernstigs aan de hand is.

Proj, ik schrik wat van je laatste post. Sterkte en rustig aan he? :*

Mabawa, jouw fotos van je zoon! Wat een popje. Hij ziet er zo tevreden uit! Hihi, en je bent weer vrij.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_133921372
Tennisbal, zoveel sterkte!

Welkom Mereltje!
pi_133921465
Van harte angela!

Welkom mereltje!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133921522
quote:

SPOILER
Wat een plaatje!! O+

:* voor de dames die het nodig hebben.

TB, niet leuk dit... sterkte!

*O* voor de mijlpalen

en :% :% :% voor de (bijna) bevallende mama's!

Hier alweer 13 weken! En ik vind het helemaal leuk, zwanger zijn. :D *O*
pi_133921552
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 20:15 schreef angelatje het volgende:
Oh wauw, hij is er! Van harte gefeliciteerd! *O*

En nog een mama-van-drie in spé! Wat gaaf Mereltje, geliciteerd!
pi_133921862
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 20:15 schreef angelatje het volgende:
Gefeliciteerd!!
pi_133922072
Angelatje hij is er!! *O* *O* gefeliciteerd!!
pi_133922101
TB sterkte!

Ja, ja Cantare, jij ook al van de derde zwanger, leuk :)

Angelatje, gefeliciteerd!

Ik ga maar weer eens vroeg naar bed... Ben blij als ik straks lekker twee weekjes vrij ben... Pfff
pi_133922327
Angela, gefeliciteerd! *O*

Hoe zou het met Purple zijn?
Home is where the O+ is...
  woensdag 4 december 2013 @ 20:59:37 #192
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133922381
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 20:23 schreef flowerbox het volgende:

Proj, ik schrik wat van je laatste post. Sterkte en rustig aan he? :*
Niet schrikken, komt goed. Wilde ik nog even snel zeggen. Kix is net thuis, dus ik overleef het wel.

En thanks all. Jullie zijn zo lief!

--

Angela! Gefeliciteerd! :D

--

Tot morgen mensen. :W
pi_133922609
Angela *O* gefeliciteerd en genietze!
pi_133922615
:* voor skip!

Angela, gefeliciteerd!! *O* *O*
Tralalalaaa
pi_133922758
Trusten skip. Morgen weer een dag! Hopelijk een leukere. :*
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133922895
Angela gefeliciteerd met je zoon, leuke naam! Lekker genieten!

Mawaba wat een prachtige bink hebben jullie gemaakt!
pi_133923220
Skip en Momo allebei rotdagen. :*

TB wat een onzekerheid, ik hoop voor je dat het allmaal loos alarm is en je half december gewoon een mooie echo hebt.

Mijn man is net naar de supermarkt geweest, hij gaf als reden: "ik heb last van vreetbuien."En nu zit hij een pak koekjes leeg te eten. :') Ik denk dat hij echt weer last van z'n hormoontjes aan het krijgen is. O+

Oh, en wij kregen vandaag een brief van de postcodeloterij. De kanjer is op onze postcode gevallen. Vrijdag komt Gaston naar het marktplein bij ons in 't durp om de winnende letters van de straat die gewonnen heeft bekend te maken. Maar anyway, we hebben in ieder geval een klein bedragje gewonnen. *O*
Misschien dat ik dan toch de dekentjes voor de babies ga kopen die ik eigenlijk te duur vond. O+
En misschien wil ik ook nog wel een pretecho maken die ik ook eigenlijk te duur vind.
pi_133923939
Angelatje hij is er, van harte gefeliciteerd, lekker genieten van je 2 mannen.

Mereltje gefeliciteerd en welkom.

Mabawa wat een prachtig mannetje.

Nikki wat leuk dat jullie wat gewonnen hebben en spannend, misschien wel heel veel. Wie weet krijgen jullie vrijdag een verlaat sintcadeau.

Net geknuffeld met een baby van een paar dagen oud, nu mag de kleine er wel uitrammelen O+ O+
  woensdag 4 december 2013 @ 21:39:02 #199
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133924173
Mabawa wat een poepje zeg!! *smelt* O+

Angelatje gefeliciteerd met jullie zoon!! :* Geniet! *O*

Cantare 13 weken O+ *G*

Mereltje gefeliciteerd en welkom!

Nikki omg :D Heb je hem besmet met je hormonen? :+ Whehe. Omgggg whahaha lol van die loterij :') Gezellig? XD
Leuk! Ja precies! O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_133924209
Thanks dames O+

Skips lekker slapen maar!

Welkom Mereltje, gefeliciteerd!

Sethiwe wie weet doet t wel wat. Leuk he die ukkies, nog even en dan heb je je eigen uk vast O+

Nikki wat spannend. Misschien kun je strals wel allebei ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')