Jup. En met tweelingen geldt het zelfs per kind, dus wij zouden allebei een jaar betaald thuis kunnen blijvenquote:
^^ datquote:Op woensdag 4 december 2013 15:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hoe zou het met purple en angelatje gaan
quote:Op woensdag 4 december 2013 10:12 schreef ProjSkippy het volgende:
We hebben een boze buikbaby. Ik word net ineens weer wakker. Plat op m'n buik.
En dit. Ik ga ook zes weken van tevoren en merk nu al hoe hard ik dat verlof nodig heb.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:14 schreef Burdie het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens![]()
Liever uitgerust en ontspannen je bevalling in dan direct uit kantoor doorrennen naar het ziekenhuis.
Welkom terug natuurlijk als eerste.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:57 schreef Aisly het volgende:
Het grootste probleem is controle.. Had wel verwacht tijdens de zwangerschap minder controle te hebben over van alles maar niet dat het zo was! Dus nu flink aan de slag om die controle los te leren laten![]()
Lastig uit te leggen ook inderdaad, zal het met voorbeelden proberenquote:Op woensdag 4 december 2013 16:09 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Welkom terug natuurlijk als eerste.![]()
Hoe bedoel je controle houden? En waarom kan je tijdens je zwangerschap geen controle houden en waarover dan niet? Ik probeer me zo voor te stellen wat het 'probleem' is maar ik kan me er niks bij voorstellen. (Dat staat er nu een beetje alsof ik niet geloof dat je echt ergens moeite mee hebt maar zo bedoel ik het niet hoor!)
Tnx, maar bloeden neemt alleen maar toe sinds 13:00, dus het gaat echt niet goedquote:Op woensdag 4 december 2013 16:05 schreef Linda2205 het volgende:
Zo...even verder gelezen.
TB, sterkte! Hopelijk gaat de tijd tot 18-12 snel voorbij en zie je een mooie knipper
Soemp, als het weer terugkomt is het misschien toch wel echt?![]()
Angela en Purple aan de gang! Ben benieuwd welke beeb er het eerst is! Succes dames!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
Wat een dom volk.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vandaag op het werk was er een vertegenwoordiger van iets en een vrouw die ik ook niet kende. Die zaten in de kantine een beetje te keuvelen en ze hadden het op een gegeven moment over zwangerschap. Toen zij de kantine uitging, zei ie iets hatelijks over haar uiterlijk en dat ze,daarom beter geen kinderen kon nemen. Ik stond perplex. Zijn er echt mensen zo gemeen om zoiets te zeggen? Alsof wat minder mooie meiden minder recht hebben op kinderen...
Bah!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:02 schreef Mabawa. het volgende:
Knuffel voor Momo, Skips en TBtje!
En nog een jompel voor Flowerbox.35 weken! Hoe kan ik jou nou vergeten??
![]()
Hier gaat het prima. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik vreselijk verliefd benZo lief, zo zacht, zo schattig en zo mooi
![]()
Hechtingen zijn verwijderd, wat een fijn gevoel zeg, ik word eindelijk niet meer kort gehouden
Wat een handsome hunkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hier gaat het prima. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik vreselijk verliefd benZo lief, zo zacht, zo schattig en zo mooi
![]()
Hechtingen zijn verwijderd, wat een fijn gevoel zeg, ik word eindelijk niet meer kort gehouden
Wat een lieffie zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat klink je verliefd![]()
Ja, echt wel.quote:
![]()
![]()
Wat een plaatje!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor de dames die het nodig hebben.
TB, niet leuk dit... sterkte!voor de mijlpalen
en![]()
![]()
voor de (bijna) bevallende mama's!
Hier alweer 13 weken! En ik vind het helemaal leuk, zwanger zijn.![]()
![]()
Oh wauw, hij is er! Van harte gefeliciteerd!quote:Op woensdag 4 december 2013 20:15 schreef angelatje het volgende:
Rond half 4 vanmiddag is onze zoon Kyann geboren. Specs volgen nog
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 4 december 2013 20:15 schreef angelatje het volgende:
Rond half 4 vanmiddag is onze zoon Kyann geboren. Specs volgen nog
Niet schrikken, komt goed. Wilde ik nog even snel zeggen. Kix is net thuis, dus ik overleef het wel.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:23 schreef flowerbox het volgende:
Proj, ik schrik wat van je laatste post. Sterkte en rustig aan he?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |