quote:Op woensdag 4 december 2013 20:02 schreef Mabawa. het volgende:
Knuffel voor Momo, Skips en TBtje!
En nog een jompel voor Flowerbox.35 weken! Hoe kan ik jou nou vergeten??
![]()
Hier gaat het prima. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik vreselijk verliefd benZo lief, zo zacht, zo schattig en zo mooi
![]()
Hechtingen zijn verwijderd, wat een fijn gevoel zeg, ik word eindelijk niet meer kort gehouden
Wat een handsome hunkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hier gaat het prima. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik vreselijk verliefd benZo lief, zo zacht, zo schattig en zo mooi
![]()
Hechtingen zijn verwijderd, wat een fijn gevoel zeg, ik word eindelijk niet meer kort gehouden
Wat een lieffie zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat klink je verliefd![]()
Ja, echt wel.quote:
![]()
![]()
Wat een plaatje!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor de dames die het nodig hebben.
TB, niet leuk dit... sterkte!voor de mijlpalen
en![]()
![]()
voor de (bijna) bevallende mama's!
Hier alweer 13 weken! En ik vind het helemaal leuk, zwanger zijn.![]()
![]()
Oh wauw, hij is er! Van harte gefeliciteerd!quote:Op woensdag 4 december 2013 20:15 schreef angelatje het volgende:
Rond half 4 vanmiddag is onze zoon Kyann geboren. Specs volgen nog
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 4 december 2013 20:15 schreef angelatje het volgende:
Rond half 4 vanmiddag is onze zoon Kyann geboren. Specs volgen nog
Niet schrikken, komt goed. Wilde ik nog even snel zeggen. Kix is net thuis, dus ik overleef het wel.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:23 schreef flowerbox het volgende:
Proj, ik schrik wat van je laatste post. Sterkte en rustig aan he?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |