SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, maar mijnesse jankt dus ook hoor... tranen met tuiten bij het uitzoeken van geboortegedichtjes, zielige films etc.. Dus wie weet snottert de jouwe over een paar weken gewoon met je mee.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:12 schreef BlueEyes het volgende:
Hobbes wat een opluchting zal dit zijn, en mooie plaatjes!
NIKKIdit voorspelt voor hier niet veel goeds ben ik bang als ik je verhaal zo lees. Vriend deelt al mee in m'n eetbuien, en dan ben ik pas 10 weken opweg
(En lacht me uit als ik weer eens loop te snifsnotteren om niks, das wel weer jammer)
quote:Op woensdag 4 december 2013 22:15 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Oh, maar mijnesse jankt dus ook hoor... tranen met tuiten bij het uitzoeken van geboortegedichtjes, zielige films etc.. Dus wie weet snottert de jouwe over een paar weken gewoon met je mee.
Omgquote:Op woensdag 4 december 2013 22:02 schreef _NIKKI_ het volgende:
Natuurlijk heb ik ook een paar blokjes kaas gepikt.
En vorige keer heb ik echt enorm veel aan hem gehad met de bevalling. En zijn schoonmaak en opruimwoede is ook niet verkeerd.![]()
Alleen het zenuwachtige gedoe dat hij vorige keer vanaf een week of 37 had mag achterwege blijven. Ik heb toen zelfs tegen mijn vk gezegd toen ik 40 weken zwanger was: "ik wil nog wel een paar weken zwanger zijn, maar voor mijn man hoop ik dat het snel gebeurd, want hij trekt het bijna niet meer." Arme man. Gelukkig waren zijn zenuwen bij de bevalling helemaal weg en hebben we het grootste gedeelte van de bevalling samen gedaan.![]()
Ik heb ditkeer ook weer expres voor haptonomie lessen gekozen, zodat het voor hem ook weer goed duidelijk is wat er ook alweer allemaal gebeurd bij een zwangerschap en bevalling en hij hopelijk niet weer zo de zenuwen krijgt.
Thx!quote:Op woensdag 4 december 2013 22:25 schreef Twinkle20 het volgende:
Hobbesje mooie plaatjes!
Enf beterschap *
Ik ben slechts een lurker, dus je kent me niet (Ik jullie "wel"), maar:quote:
Jij ook nog. (mooi ventje!!), en alle mama's die het afgelopen (ongeveer) half jaar mama zijn geworden!quote:
Wow, jij ook alquote:Op woensdag 4 december 2013 20:17 schreef Mereltje het volgende:
Mag ik ook weer in het lijstje?? 7 augustus uitgerekend van ons derde kindje. Weet nog niet of ik actief ga meeposten, maar zal proberen alles bij te houden...
Ik hoop het ook voor je.quote:Op donderdag 5 december 2013 04:51 schreef Soempie het volgende:
En ik zit een potje te janken hier vanwege de gebroken nachten. Zo moe en niet kunnen slapen.Later vandaag weer naar de vk. Misschien geeft dat nieuwe energie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |