Afhankelijk van de hoeveelheid ontsluiting. De ballon wordt zodanig opgeblazen dat er 3cm nodig is om hem eruit te laten vallen. Je wilt niet te snel vliezen breken en infuus starten, omdat de kans op succes van de inleiding groter is bij een rijpere baarmoedermond. Dus bij >3 cm kun je geen ballon meer inbrengen, maar bij 1cm is het verstandiger om eerst een ballonkatheter te gebruiken óf gel/veter/tabletten dan om voor de schijnbare snellere weg van vliezen breken te kiezen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:14 schreef Soempie het volgende:
Duidelijk Wup. Maar is die ballon dan nog nodig als een vk al heeft kunnen strippen?
ik lurk hier ook meequote:Op dinsdag 3 december 2013 19:28 schreef Purple010 het volgende:
O ennuh, helaas weet ik niet of ik al jullie wijzigingen kan verwerken...Dat laat ik dan ook graag over aan de blauwe mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lurk jijquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:20 schreef Kyara het volgende:
[..]
ik lurk hier ook meeals jij nou gaat bevallen, dan zorg ik wel voor de wijzigingen
Ik begrijp nog steeds niet waar Kyara de tijd/ energie vandaan haalt.quote:
Dat jaquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:28 schreef Soempie het volgende:
Hobbes, hopelijk morgen een mooie stuiterbal te zien.
[..]
Ik begrijp nog steeds niet waar Kyara de tijd/ energie vandaan haalt.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:33 schreef Kyara het volgende:
[..]
Dat moet![]()
dan hoef ik tenminste niet naar de kleuters en de pubers en zo
Oeh, spannend.quote:Op woensdag 4 december 2013 08:05 schreef angelatje het volgende:
Paars veel succes vandaag!!
Hier vanaf half 5 weeën. Best wel krachtig ook....oh en rugweeen zijn
Ohhhh!quote:Op woensdag 4 december 2013 08:05 schreef angelatje het volgende:
Spannend, zet m op!!quote:Op woensdag 4 december 2013 08:05 schreef angelatje het volgende:
En Flowerbox 35!quote:Op woensdag 4 december 2013 08:00 schreef Mabawa. het volgende:
Paars heel veel succes. Hopelijk gaat t vrij vlot allemaal!
Skips 39 weken! Nikki 25 en NZ 29![]()
![]()
![]()
Hobbes en Momo
De misselijkheid is praktisch weg. Alleen bij vlagen nogquote:Op woensdag 4 december 2013 08:19 schreef Kwisted het volgende:
Coco hoe is t nu met jouw klachten? Hoe voel je je?
Hormonen!quote:Op woensdag 4 december 2013 08:41 schreef NoBoNo het volgende:
Angela en Purple!![]()
Mmmmmm ben je een emotioneel wrak als je ogen volschieten als je 's ochtends bij Giel op 3FM kinderen heel lief "Doei Sinterklaas" tegen (de echte) Sint hoort zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |