abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133884883
Zwangerschap & geboorte

27 november: Purple010 (jongetje)

05 december: Sethiwe
05 december: P8 (papa)
06 december: angelatje (jongetje)
***11 december: ProjSkippy & KixAss456***
***14 december: Soempie & Wiebelkont*** (meisje)

2014

03 januari: ikke_84 (jongetje)
07 januari: Vanyel (jongetje)
08 januari: Flowerbox (meisje)
14 januari: Oksel (papa)
30 januari: NoBoNo (heit)

03 februari: DJMomo (jongetje)
07 februari: WupWup (meisje)
09 februari: RunForrestRun (meisje)
10 februari: Axia (jongetje)
***16 februari: Burdie & WebSpider***
18 februari: Alixia (meisjestweeling)
19 februari: nummer_zoveel (jongetje)
Eind februari: gateway (papa)

05 maart: klaprooss (jongetje)
17 maart: Kimpossible (meisje)
18 maart: _NIKKI_ (tweeling, 2 jommetjes)
18 maart: Dot. (jongen)
25 maart: Theeleuter (jongen)
26 maart: Rijstebuiltje

04 april: Bolletje (jongen)
05 april: Mevr_Mus
06 april: Babbel1
07 april: Butterflower (meisje)
08 april: Aisly
11 april: Musique (meisjestweeling)
15 april: Tienervader (papa)
26 april: Poppejans (meisje)

06 mei: Cocotrimonium
13 mei: Ikina
13 mei: Fazzoletti
16 mei: StefanieV
18 mei: Kursor
18 mei: Take_A_Picture
23 mei: Thistleweed

01 juni: Soohr (papa)
04 juni: Enfermera
08 juni: Hobbesje
08 juni: Kwisted
10 juni: JaleesaJoia
11 juni: Cantare
***12 juni: Chanty & DirtyHarry***

2 juli: BlueEyes
11 juli: LaLouchi
16 juli: Sunshine1982
29 juli: Tennisballetje

3 augustus: Sugarsnap

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door debuurvrouw op 04-12-2013 16:01:10 ]
pi_133884899
Nieuw deeltje nieuwe kansen.
pi_133884943
O ennuh, helaas weet ik niet of ik al jullie wijzigingen kan verwerken...Dat laat ik dan ook graag over aan de blauwe mensen.
pi_133885169
Fijn TB dat het goed lijkt te gaan. Wat een zenuwachtige tijd is dat in het begin he, helemaal niet fijn!

Purple, bij jou nog alles rustig?

Ik ben nog steeds met vlagen flink misselijk, dacht dat dat na 12 weken over zou zijn :{

En ik kan alleen maar denken aan 17 dec, de geslachtsbepalende echo. Ik wil het nu al weten!!
pi_133886167
Kwisted, zie vorige deel. Morgen ziekenhuis dus spannend, voor nu gewoon een beetje gerommel wat ik al weken heb...

En 17 december, leuk!
pi_133886271
Verweking en verstrijking zijn twee verschillende dingen hè. Verweking is het zacht worden van de baarmoedermond, dat gebeurt aan het einde van de zwangerschap. Als je voor de eerste keer gaat bevallen, zorgen de weeën in eerste instantie voor verstrijking, dus het plat worden van de tuut die baarmoedermond heet. Daarna zorgen de weeën voor ontsluiting, opening. Maar ook zonder (merkbare) weeën kan er al enige verstrijking en ontsluiting plaatsvinden. Zodoende kun je vaak rond 41 weken gestript worden, daar is ontsluiting voor nodig.
Als je voor de tweede, derde, vierde keer bevalt, gaat de verstrijking en ontsluiting onder invloed van de weeën vaak tegelijk. Veel sneller dus ook. Ook hebben 'multen' vaak zonder weeën 1 of meer cm ontsluiting aan het einde van de zwangerschap.
pi_133886776
Duidelijk Wup. Maar is die ballon dan nog nodig als een vk al heeft kunnen strippen?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_133886974
Sluit me aan bij de vraag van soempie...
pi_133887604
TB wat fijn! Ik hoop dat het goed blijft gaan bij jou :)

Kwis spannend he .. o dat duurt altihd een eeuwigheid van echo naar echo toe leven. Balen van je misselijkheid. Hopelijk wordt het snel beter! Ik zie een beetje op tegen de vermoeidheid.. daar had ik bij Djen een paar weken echt flink last van. Kon dan mijn ogen echt niet open houden. Toen had ik wel heel andere werktijden. We zullen zien hoe het gaat
pi_133888072
Hier weer goedgekeurd bij de vk.
Wel waarschijnlijk weer een blaasontsteking |:(
  dinsdag 3 december 2013 @ 20:55:12 #11
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133888326
Martine wat een cutie... O+

Chanty ik was ook aardig wat aangekomen de eerste paar maanden bij mn dochter en uiteindelijk zat ik op 18 kg erbij. Na een week was er alweer 10 kg af. Nou ben ik ook licht van mezelf dus gaf het niet zo, maar echt, het geeft niet. Mn Vk heeft er ook nooit wat van gezegd.

Twinkle wat fijn!! :D *O* Heerlijk!
Oeh kerstkindje O+

Angelatje jeetje wat een fijne vk heb jij zeg -O- not... :N subtiliteit is ook een vak.
Oh, ik zie nu dat ze gewoon raar is. Lekker links laten liggen dat wijf :{w

Coco he bah wat vervelend zeg dat je je zo naar voelt! Fijn dat het iig geen embolie is idd..
Hihi :D ben benieuwd wat het eindelijk wordt meid, een ks of gewoon, maar het komt vast goed!

Cantare wat een mooie echo O+

Nikki vervelend die hoofdpijn :* Wat heerlijk dat je huis schoon en opgeruimd was!! O+

TB Fijn!! :* :*

Flowerbox fijn! Geen klachten verder dus behalve iets verhoogde bloeddruk? Ohjee, een dwarsligger..

Skips jij hebt lekker uitgeslapen! O+ :D
Fijn weer een sticker.

Klaprooss wat een megapost :D _O_
Geweldige foto's! O+

Blueeyes jij ook al hoofdpijn ;( :* :*

Purple spannend!! :o

Sunshine fijn dat je leidinggevenden zo reageerden!

Ohja. Geslachtsbepalingsecho. Ik ga 'm maar eens plannen :D XD Voordat alles vol is, whaha.
Ben nu pas 1 of 2 kg aangekomen denk ik. Morgen 14 weken. Maar weeg ongeveer evenveel als bij dochter toen ik zwanger was, want toen was ik wat lichter voor mn zwangerschap.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_133888447
De ballon zorgt voor 2 cm ontsluiting. Dit is het minimale wat nodig is om inleidbaar te zijn. Strippen kan al met minder opening.
pi_133889035
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 20:14 schreef Soempie het volgende:
Duidelijk Wup. Maar is die ballon dan nog nodig als een vk al heeft kunnen strippen?
Afhankelijk van de hoeveelheid ontsluiting. De ballon wordt zodanig opgeblazen dat er 3cm nodig is om hem eruit te laten vallen. Je wilt niet te snel vliezen breken en infuus starten, omdat de kans op succes van de inleiding groter is bij een rijpere baarmoedermond. Dus bij >3 cm kun je geen ballon meer inbrengen, maar bij 1cm is het verstandiger om eerst een ballonkatheter te gebruiken óf gel/veter/tabletten dan om voor de schijnbare snellere weg van vliezen breken te kiezen.
  dinsdag 3 december 2013 @ 21:19:44 #14
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133889269
Oh, en plopjes, check! Al kan ik het meer ploppen noemen, jeez. Ik gok dat dit net zo'n eigenwijsje wordt met een ijzersterk karakter net als zijn/haar zus :D :')
Oh geslachtsbepaling gepland O+
pi_133889307
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 december 2013 19:28 schreef Purple010 het volgende:
O ennuh, helaas weet ik niet of ik al jullie wijzigingen kan verwerken...Dat laat ik dan ook graag over aan de blauwe mensen.
ik lurk hier ook mee :@ als jij nou gaat bevallen, dan zorg ik wel voor de wijzigingen :*
pi_133889403
Ah zo, dankje voor de uitleg Wup. :Y
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 3 december 2013 @ 21:23:12 #17
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_133889413
Ik kom weer even uit de meeleesstand.

TB fijn dat je geen (oud) bloed meer ziet! Duim voor je dat het goed gaat.

Martine wat een mooi kindje!!!!

Jee Angelatje wat een horkenopmerking...!
Ik kom behoorlijk aan (18 kilo) en ben al zwaarder van mezelf helaas, maar de vorige 2 keer had ik er na 1 week nog maar 2 kilo extra aan zitten... Dus het zegt niets!
*niet dat die kilo's eraf willen.... net als de in totaal 9 kilo's van het hormoonspuiten, die willen ook niet*

Purple spannend! Succes, hoop dat het niet zo'n lang verhaal wordt en dat je morgenvroeg al wat meer ontsluiting hebt waar ze wat mee kunnen :* .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133889542
Hobbes :*
  dinsdag 3 december 2013 @ 21:27:07 #19
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133889551
Hobbesje :* :*

quote:
2s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:20 schreef Kyara het volgende:

[..]

ik lurk hier ook mee :@ als jij nou gaat bevallen, dan zorg ik wel voor de wijzigingen :*
Lurk jij :o
pi_133889607
Hobbes, hopelijk morgen een mooie stuiterbal te zien. :*

quote:
99s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:27 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ik begrijp nog steeds niet waar Kyara de tijd/ energie vandaan haalt. :D
pi_133889790
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:27 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Dat moet O-)
dan hoef ik tenminste niet naar de kleuters en de pubers en zo :P
  dinsdag 3 december 2013 @ 21:34:37 #22
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133889832
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:28 schreef Soempie het volgende:
Hobbes, hopelijk morgen een mooie stuiterbal te zien. :*

[..]

Ik begrijp nog steeds niet waar Kyara de tijd/ energie vandaan haalt. :D
Dat ja :D
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:33 schreef Kyara het volgende:

[..]

Dat moet O-)
dan hoef ik tenminste niet naar de kleuters en de pubers en zo :P
:D
Denial is a 6 letter word :+
pi_133890357
Hobbesje ik duim ervoor dat jullie een mooie echo krijgen met een stuiterende vlegel :D
pi_133890958
Purple wat spannend allemaal!
Zolang je blijft doen waar jullie je goed bij voelen komt het vast goed. :*

Hobbes, jij krijgt gewoon een mooie echo inclusief stuiterkindje te zien hoor! :*

Mijn hoofdpijn was vanmorgen gelukkig weer weg. En 25 weken vandaag. *O*
Soms heb ik zo'n 'reality kicks in' momentje als ik eraan denk dat dit echt mijn laatste zwangerschap is. ;( En het duurt nog maar maximaal 15 weken en ik vind zwanger zijn vanaf 20 weken eigenlijk helemaal leuk, afgezien van mijn onzekerheden dan. Maar maximaal 15 weken... OMG dat is zo voorbij en dan is mijn zwangere tijdperk echt voorbij. Ik kan er nu al een beetje verdrietig om worden. Kortom, ik ga komende weken nog even een tandje harder genieten. O+
pi_133895266
Enfermera jij hebt zelf ook altijd megaaaaaaposts, wow.

Hobbesje ik duim voor een goede echo.

Angelatje, jeetje wat vervelend dat je alweer een blaasontsteking hebt, is die wel weggeweest, want vorige week had je die ook toch?

Vandaag weer goedgekeurd bij de verloskundige.

Nikki heerlijk om je na de onzekerheid van het begin nu zo te zien genieten van de zwangerschap O+.

Purple heel veel succes in het ziekenhuis.
pi_133899134
Niemand wakker? -O-

Ik probeer te slapen maar lukt niet echt meer.

Sethiwe, fijn dat je weer bent goed gekeurd door vk.

Enferme, wat een megapost weer. Lief hoe je op iedereen reageert.

Ik probeer zelf ook zo attent te zijn maar lukt nu even niet. Misschien als mijn verlof is begonnen.

Vandaag trouwens 35 week

*O*
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  woensdag 4 december 2013 @ 07:02:21 #27
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133899274
Zal ik me dan vandaag maar weer eens vroeg melden? :P Hier lukt slapen ook al een tijdje niet meer. Kix is ook mega onrustig, dus iedere keer wanneer ik bijna sliep hield 'ie me weer wakker. :|W O+

--

Megablubber-post waar ik weer 2 uur mee bezig ben gepland voor later vandaag!

[ Bericht 2% gewijzigd door ProjSkippy op 04-12-2013 07:07:37 ]
  woensdag 4 december 2013 @ 07:03:17 #28
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133899277
Ohja! Jompels! *O*

39 weken vandaag! :o
pi_133899280
Skip 39!

Hobbes kus

Hier gaat t wat beter. Voelde me gisteren heel naar. Ben mijn bedje ingegaan om negen uur en nu pas wakker. Buik lijkt gekalmeerd. Even zien hoe we de werkdag doorkomen. Poes moet ook naar da terug, knapt niet op. -O-
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133899504
Hobbes :*

En een *O* voor alle wisseldagen, vandaag 29 weken, wat schiet het al op.

Verder geen idee of het een laatste zwangerschap zal zijn of niet, kijken hoe het bevalt, twee kinderen, en wie weet komt er nog wel een. Of niet.... Maar dat weet ik nu nog niet.
pi_133899508
Paars heel veel succes. Hopelijk gaat t vrij vlot allemaal!

Skips 39 weken! Nikki 25 en NZ 29 *O* *O* *O*

Hobbes en Momo :*
pi_133899542
Paars veel succes vandaag!!

Hier vanaf half 5 weeën. Best wel krachtig ook....oh en rugweeen zijn :X
pi_133899550
DJMomo: jij zal toch wel dicht tegen je verlof aan zitten of niet?
pi_133899553
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 08:05 schreef angelatje het volgende:

Oeh, spannend. *O*
pi_133899563
quote:

Ohhhh! O+

Succes & zet 'm op! *O*
pi_133899566
Purple, hopelijk mag het in het ziekenhuis vlot gaan zonder al teveel bemoeienis.

Angelatje! Rugweeen zijn inderdaad :X, maar....je kleintje komt *O*!
pi_133899575
quote:

Spannend, zet m op!! :% :% :%
Rugweeen zijn heel kut ja!
pi_133899627
Hier overigens ook vooral een meelezer. Momenteel gaat mijn tijd vooral op aan werk, kind, en secret santa :+ :D en dan nog een klein beetje sociaal leven :P

Dus, binnenkort ga ik vast een stukje actiever mee kunnen posten. Ik verwacht dat mijn werk dan wat minder van me vergt (het is zoooo druk atm), en over een week is het secret santa gebeuren ook afgelopen (ook wel jammer hoor).

Oh! Ik begin nu al licht last van mijn hormonen/nesteldrang te krijgen :') Alles moet opgeruimd en netjes zijn (dat heb ik normaal echt niet). Én ik moest laatst een überschattig dekentje kopen. Moest. Alleen weten we niet wat het wordt, dus ik heb maar een dekentje gekocht voor mijn 1-jarige dochtertje. Geen grijze en crèmekleurige dekentjes meer, maar nu een met bloemetjes enzo O+
pi_133899639
Angela spannend! duurt niet lang meer.

Paars heel veel succes en sterkte.

Dames go go go..... een datum tweeling
pi_133899655
Zet em op angelaa!! Jeuj!!

Purple veel succes vandaag in t ziekenhuis. Hoe laat ga je?

Nikki, ik kan me je gevoel helemaal voorstellen. Extra genieten hoor! Hier ook de laatste zwangerschap en ik ben nu met 13wkn al bang dat ik er niet genoeg bij stilsta!

Enf leuk ook een geslachtsbep.echo! Wanneer mag je? En wat zegt je gevoel? Ik heb vannacht weer gedroomd dat ik een jongen krijg :)
En ja ik voel het ook al echt! Gek is dat he zo vroeg.

Coco hoe is t nu met jouw klachten? Hoe voel je je?

Twinkle ja vermoeidheid kan heel zwaar zijn! Heb je daar nu nog geen last van? Hopelijk valt t dit keer wel mee.

Jompel voor alle mijlpalen :D (ik merk trouwens dat ik dat dit keer bij mezelf al veel miznder goed bij hou..)

Flowerbox nog kunnen slapen?

Momo zielig van de poes. Sterkte vandaag met de dag doorkomen!
  woensdag 4 december 2013 @ 08:23:55 #41
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133899708
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 08:00 schreef Mabawa. het volgende:
Paars heel veel succes. Hopelijk gaat t vrij vlot allemaal!

Skips 39 weken! Nikki 25 en NZ 29 *O* *O* *O*

Hobbes en Momo :*
En Flowerbox 35! *O*

En hoi Mabawa! Hoe gaat het?
pi_133899728
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 08:19 schreef Kwisted het volgende:
Coco hoe is t nu met jouw klachten? Hoe voel je je?
De misselijkheid is praktisch weg. Alleen bij vlagen nog :)

Alleen sinds afgelopen weekend enorm veel last van maagzuur. Komt niet omhoog, maar doet wel vies pijn, en ik ben er aardig benauwd/kortademig door. En de rugpijn begint ook z'n best te doen. Oh, en soms wat steken van onderen, genieten O+

Al met al gaat het lekker dus :) :D :+

Alleen sinds begin deze week ziek thuis. Deels door bovenstaande klachten, deels door een flinke verkoudheid/griepje o.i.d. Komt wel weer goed, Hoop morgen weer naar mn werk te kunnen, anders loop ik te veel lessen mis ook.

Hoe is het bij jou? :)
pi_133899803
Succes angela!!! En ook succes voor Purple!
Tralalalaaa
pi_133899824
Angela! *O*
Purple! *O*
Zet 'm op!
pi_133899833
Succes meiden!!!!
pi_133899844
Angela! en paars wellicht vandaag een datumtweeling!? :% :% (huuuuh, dat zou betekenen dat ik ineens in de top10 sta!) :X

NZ, officieel loopt mijn verlof van 6 jan tot ergens eind april. Dat is uitgaande van verlof met 36w, en op tijd/te vroeg bevallen. Maar ik heb nog "een paar" vakantie dagen :') , dus ik wilde eerst met kerst stoppen tot eind mei, maar heb gisteren bedacht dat ik de 2 dagen voor kerst ook laat zitten (er is toch niemand, en ik ben het zat). Dus dat wordt alsnog met 34w met verlof.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  woensdag 4 december 2013 @ 08:41:28 #47
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133899852
Angela en Purple! *O*

Mmmmmm ben je een emotioneel wrak als je ogen volschieten als je 's ochtends bij Giel op 3FM kinderen heel lief "Doei Sinterklaas" tegen (de echte) Sint hoort zeggen?
pi_133899866
Oh, ook even voor Purple. *O*
  woensdag 4 december 2013 @ 08:51:19 #49
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133899956
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 08:41 schreef NoBoNo het volgende:
Angela en Purple! *O*

Mmmmmm ben je een emotioneel wrak als je ogen volschieten als je 's ochtends bij Giel op 3FM kinderen heel lief "Doei Sinterklaas" tegen (de echte) Sint hoort zeggen?
Hormonen! O+

Nog gefeliciteerd met je verjaardag trouwens!

--

Sssssst Momo! Met je top 10. Ik knal naar 2 dan (P8 even niet meegerekend - die is niet echt actief met posten). :X

Maarrrrr: Angela en Purple! *O*
pi_133899960
Purple en angela zet hem op!!

Beterschap Coco!

Kwis nee nu nog weinig laat. Heb deze week late dienst en heb nog geen moeite met mijn ogen open houden. Kom sochtends wel wat trager op gang ... wordt nog wat als ik volgende week vroege heb :p. Elke dag om 4.30 mijn bedje uit. Eerste week van januari heb ik een weekje vakantie op de planning staan. Lijkt nog zo ver weg.. kijk daar echt naar uit :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')