Dus dan klopt het niet. De clichematige stelling is toch echt dat elk biertje gelijk staat aan een broodje kaas, wat zou inhouden dat ik dit weekend toch zeker 20 broodjes kaas naar binnen heb gewerkt.quote:Op maandag 2 december 2013 18:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Niet omdat één biertje net zoveel kcal bevat als een broodje kaas maar wel omdat je lichaam dus niet toekomt aan de rest van je eten verbranden. Als je drinkt en niks zou eten dan zou je alleen aankomen wat je drinkt aan kcal.. en dat is indd geen broodje kaas
.
Ik ook.quote:Op maandag 2 december 2013 18:04 schreef Crack_ het volgende:
Aangeschoten zijn vind ik trouwens echt supah leuk en chill. En gezellig
Niks mis mee inderdaad.quote:Op maandag 2 december 2013 18:04 schreef Crack_ het volgende:
Denk dat ze naar de gemiddelde drinker hebben gekeken en wat ie eet.. Denk ik hoorquote:Op maandag 2 december 2013 18:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus dan klopt het niet. De clichematige stelling is toch echt dat elk biertje gelijk staat aan een broodje kaas, wat zou inhouden dat ik dit weekend toch zeker 20 broodjes kaas naar binnen heb gewerkt.
Op zich best een stoere gedachte.
quote:Op maandag 2 december 2013 18:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus dan klopt het niet. De clichematige stelling is toch echt dat elk biertje gelijk staat aan een broodje kaas, wat zou inhouden dat ik dit weekend toch zeker 20 broodjes kaas naar binnen heb gewerkt.
Op zich best een stoere gedachte.
Maar zo lekker.quote:Op maandag 2 december 2013 18:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kapsalon is sowieso best wel heavy.
Ik vind het niet zo leuk. Ik ben dan uitermate vervelendquote:Op maandag 2 december 2013 18:04 schreef Crack_ het volgende:
Ik denk dat dit gaat werken.quote:
Ja, hoezo dna?quote:Op maandag 2 december 2013 18:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Dronken ook wel trouwens, waarschijnlijk nog wat chiller.
Joa.quote:Op maandag 2 december 2013 18:04 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op maandag 2 december 2013 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar zo lekker.
[..]
Ik vind het niet zo leuk. Ik ben dan uitermate vervelend
quote:
Ik werd kotsmisselijk na 2 happenquote:Op maandag 2 december 2013 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar zo lekker.
[..]
Ik vind het niet zo leuk. Ik ben dan uitermate vervelend
Als ik dronken ben, ga ik om van alles lachenquote:Op maandag 2 december 2013 18:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Dronken ook wel trouwens, waarschijnlijk nog wat chiller.
quote:Op maandag 2 december 2013 18:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Een fles wodka is trouwens iets van 1400 kcal. Fuck.
Hoezo nietquote:Op maandag 2 december 2013 18:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, op die manier. Ook niet leuk eigenlijk.
Lekker 200 kg wegen #yoloquote:Op maandag 2 december 2013 18:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]Lekker met kapsalonnetje erbij, zit je op 3000
Hoi.quote:Op maandag 2 december 2013 18:06 schreef Seconde het volgende:
De zeurpiet van hoogvliet
[ afbeelding ]
Ik maak dan slechte grappen, ga mensen lopen irriteren door de hele tijd te doen alsof ik ze niet versta, ben ineens veel te eerlijk.quote:
Affreus gewoon.quote:
Nee ik vind het niet te eten.quote:Op maandag 2 december 2013 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik maak dan slechte grappen, ga mensen lopen irriteren door de hele tijd te doen alsof ik ze niet versta, ben ineens veel te eerlijk.
[..]
Affreus gewoon.
Zat er sperma in je saus?
alleen beckhamseksueelquote:Op maandag 2 december 2013 18:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet homoseksueel, Insomnia_.
JA GA MAAR WEER DUIDELIJK JEZELF IN HOKJES PLAATSENquote:Op maandag 2 december 2013 18:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet homoseksueel, Insomnia_.
Pff, dit klinkt best slecht jaquote:Op maandag 2 december 2013 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik maak dan slechte grappen, ga mensen lopen irriteren door de hele tijd te doen alsof ik ze niet versta, ben ineens veel te eerlijk.
[..]
Affreus gewoon.
Zat er sperma in je saus?
Nouja, als mijn vrienden iets niet van me weten, is er vaak een reden voor.quote:Op maandag 2 december 2013 18:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pff, dit klinkt best slecht ja. Los van dat eerlijk zijn, dat vind ik altijd juist fijn. Gewoon even lekker eerlijk met zn allen
.
ik dacht dat je een meisje was door je avaquote:Op maandag 2 december 2013 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, als mijn vrienden iets niet van me weten, is er vaak een reden voor.
Ik heb alleen wel het geluk dat ik heel moeilijk aangeschoten raak. Dus het gebeurt zelden.
Wut wut? Wat is er meisjesachtig aan? En waarom kan ik door die post geen meisje meer zijn?quote:Op maandag 2 december 2013 18:12 schreef Seconde het volgende:
[..]
ik dacht dat je een meisje was door je ava
omdat vrouwen niet moeilijk aangeschoten rakenquote:Op maandag 2 december 2013 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wut wut? Wat is er meisjesachtig aan? En waarom kan ik door die post geen meisje meer zijn?
True story.quote:Op maandag 2 december 2013 18:16 schreef Seconde het volgende:
[..]
omdat vrouwen niet moeilijk aangeschoten raken
gr gr
Hi Etsuquote:
Jawelquote:
Prima primaquote:
Swag.quote:
Lust geen koffie.quote:Op maandag 2 december 2013 18:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kom naarrrr StarbucksGaan we koffie drinken.
Bonuskaasquote:Op maandag 2 december 2013 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb zojuist een Turkse pizza gehaald en er blijkt kaas in te zitten. Wat een buitengewoon spannende gebeurtenis.
Hoelaat ben je daar?quote:Op maandag 2 december 2013 18:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat kan wel.
[..]
Omdat hij een zak is zeker.
Moneyyyquote:
Dankje Tchockquote:
Ik moet nog kijken, heb vrijdagavond een feestje en moet vanuit Groningen komen. Wordt vervolgd.quote:Op maandag 2 december 2013 18:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zaterdag ben ik vanaf een uur of 1 vrij.
quote:Op maandag 2 december 2013 18:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moet nog kijken, heb vrijdagavond een feestje en moet vanuit Groningen komen. Wordt vervolgd.
Omg weer jou huppelend zien
Jij en ik. Verder niemand anders.quote:Op maandag 2 december 2013 18:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
ZATERDAG STARBUCKS MEET, WIE KOMT?!!
Maar dit wordt niet de eerste keer dat je alleen met mij bentquote:
True story.quote:Op maandag 2 december 2013 18:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je wordt heus niet verkracht hoor, hij is homo.
Oke, dan heeft ze nu nog meer.quote:
nou enquote:Op maandag 2 december 2013 18:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
omgquote:Op maandag 2 december 2013 18:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar dit wordt niet de eerste keer dat je alleen met mij bent
lolquote:Op maandag 2 december 2013 18:54 schreef Ezell het volgende:
Maar uhm, ik weet niet of ik kan. Moet nog zien.
Niet haten!quote:Op maandag 2 december 2013 18:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
OPEENS BOEM GROEISPURT.
[..]
Erkisen.
kan je zaterdag?quote:
Waarom meteen zo doenquote:Op maandag 2 december 2013 18:54 schreef Ezell het volgende:
Maar uhm, ik weet niet of ik kan. Moet nog zien.
Zondequote:Op maandag 2 december 2013 18:55 schreef xcachet het volgende:
Ik lag te slapen. Had rijles
Niemand wist waar ik was maar lag gewoon in m'n bedje te feunen
Hallo Rodawaquote:
Oke, waar?quote:
Bedanktquote:
Is goed.quote:Op maandag 2 december 2013 18:57 schreef supersof het volgende:
Ik ga even eten, dan plannen we onze date straks verder oké ezell?
Ik ook, omg.quote:Op maandag 2 december 2013 18:58 schreef Muto het volgende:
Hé, ik ben zaterdag in Utrecht bij de Starbucks. Mocht één van jullie in de buurt zijn, laat even weten!
bij de starbucks hebben ze geen lekkere chocolademelkquote:Op maandag 2 december 2013 18:58 schreef Etsu het volgende:
ezell wat doe je ik wilde een liefdevolle meet met je en dan komen allemaal mensen erbij
Ik kom ook. Maar dan stiekemquote:Op maandag 2 december 2013 18:58 schreef Etsu het volgende:
ezell wat doe je ik wilde een liefdevolle meet met je en dan komen allemaal mensen erbij
Dan gaan we ergens heen waar ze wel lekkere chocolademelk hebben, godsammequote:Op maandag 2 december 2013 18:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
bij de starbucks hebben ze geen lekkere chocolademelk
Ik quote dit bericht.quote:Op maandag 2 december 2013 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben nog nooit bij een Starbucks geweest.
Einde bericht
Coffee Company? Is wel in de binnenstad.quote:Op maandag 2 december 2013 19:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan gaan we ergens heen waar ze wel lekkere chocolademelk hebben, godsamme
Nee. Ik blijf op UCS. Moet daarna verder.quote:Op maandag 2 december 2013 19:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Coffee Company? Is wel in de binnenstad.
Dit zal hem weinig uitmaken. Hij wil jou gewoon alleen maar betasten.quote:Op maandag 2 december 2013 19:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Coffee Company? Is wel in de binnenstad.
quote:Op maandag 2 december 2013 19:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dit zal hem weinig uitmaken. Hij wil jou gewoon betasten.
quote:Op maandag 2 december 2013 18:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Is voor mij makkelijker.quote:Op maandag 2 december 2013 19:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Ik blijf op UCS. Moet daarna verder.
ooh, kom we gaan een keer samenquote:Op maandag 2 december 2013 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben nog nooit bij een Starbucks geweest.
Einde bericht
Ik ben ook nog nooit bij een KFC geweest overigens. Wellicht kunnen we er een tour van maken. Vul jij het lijstje maar aan.quote:
uhh okéquote:Op maandag 2 december 2013 19:03 schreef Interv het volgende:
Ik word echt heeeeeeeeemaal gek ban mn fucking oorr zit zo verstopt en trekt helemaal naar mijj fuckin kaak door ;r wat een smerig kut gevoel
Bah, gestopt met lezen.quote:Op maandag 2 december 2013 19:03 schreef Interv het volgende:
Ik word echt heeeeeeeeemaal gek ban mn fucking oorr zit zo verstopt en trekt helemaal naar mijj fuckin kaak door ;r wat een smerig kut gevoel
Noem iets erotischer.quote:Op maandag 2 december 2013 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben ook nog nooit bij een KFC geweest overigens. Wellicht kunnen we er een tour van maken. Vul jij het lijstje maar aan.
Heb jij pech.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2013 19:05:04 ]
Ik ben ook nog nooit bij de KFC geweestquote:Op maandag 2 december 2013 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben ook nog nooit bij een KFC geweest overigens. Wellicht kunnen we er een tour van maken. Vul jij het lijstje maar aan.
Ik ben die jongen die met z'n verrekijker achter een lantaarnpaal staat. Dat je het ff weet.quote:Op maandag 2 december 2013 19:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
De Coffee Company bij de Vismarkt in Utrecht
ohquote:Op maandag 2 december 2013 19:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
De Coffee Company bij de Vismarkt in Utrecht
KFCquote:Op maandag 2 december 2013 19:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben ook nog nooit bij de KFC geweest
Oke dan maak ik een route.
quote:Op maandag 2 december 2013 19:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb jij pech.
Het is ondertussen 7 maanden geleden dat je me hebt gezien. En dat vind jij verschrikkelijk. Dus. As zaterdag om 13:00 op UCS.*Ik ben om 1 uur ergens klaar en dan pas heb ik 'vrije tijd'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bahquote:Op maandag 2 december 2013 19:05 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik ben die jongen die met z'n verrekijker achter een lantaarnpaal staat. Dat je het ff weet.staan ook bankenquote:![]()
Welke stad is de vraag natuurlijk. Als we in Rotterdam gaan kan ik direct langs de reclasseringsambtenaar.quote:Op maandag 2 december 2013 19:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben ook nog nooit bij de KFC geweest
Oke dan maak ik een route.
Ja dat kan best, ik had een big macquote:
Misselijk van een big mac?quote:Op maandag 2 december 2013 19:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja dat kan best, ik had een big mac
BahTrauma's.
Moest daarna nog het vliegtuig in, hele vlucht zowat misselijk geweest.
Zegt me niksquote:
Ik weet nergens de weg in Rotterdamquote:Op maandag 2 december 2013 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welke stad is de vraag natuurlijk. Als we in Rotterdam gaan kan ik direct langs de reclasseringsambtenaar.
Ik wel. Ik wil jullie graag gidsen.quote:Op maandag 2 december 2013 19:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zegt me niks
Weet de bijenkorf etc te vinden
[..]
Ik weet nergens de weg in Rotterdam
bby = bi-boyquote:
Leeft die ook nog danquote:Op maandag 2 december 2013 19:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nawwww.
Wil je de almachtige Etsu met z'n slaafje Jordy niet zien dan?
Waarom zaterdagquote:Op maandag 2 december 2013 19:09 schreef Rodawa het volgende:
Wie is er toevallig zaterdag in Utrecht bij Starbucks? Daar wip ik meestal eventjes langs.
Ik!quote:Op maandag 2 december 2013 19:09 schreef Rodawa het volgende:
Wie is er toevallig zaterdag in Utrecht bij Starbucks? Daar wip ik meestal eventjes langs.
richting de grachten? als je de oudegracht aflooptquote:Op maandag 2 december 2013 19:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zegt me niks
Weet de bijenkorf etc te vinden
ga nooit die kan opquote:Op maandag 2 december 2013 19:11 schreef Etsu het volgende:
Ezelltje, wanneer ga je weer eens richting Groningen?
jaaquote:Op maandag 2 december 2013 19:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
richting de grachten? als je de oudegracht afloopt
oquote:
Je lijkt net een wijfquote:Op maandag 2 december 2013 19:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
o
zat ik helemaal tegen jordy te vertellen dat jij daar bij minerva hebt gelopen en dat jullie nu connecties hebben omdat jullie nu op dezelfde plek hebben gelopen en dan dit
Toevallig! Zie je daar.quote:
Nee, ik stond stil voor mijn huis, toen ik de autodeur opengooide sprong mijn kat opeens naar binnen.quote:Op maandag 2 december 2013 19:10 schreef xcachet het volgende:
Rodawa, laat jij vaker je kad meerijden in de auto?![]()
wtfquote:Op maandag 2 december 2013 19:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
o
zat ik helemaal tegen jordy te vertellen dat jij daar bij minerva hebt gelopen en dat jullie nu connecties hebben omdat jullie nu op dezelfde plek hebben gelopen en dan dit
Neen, 13:00quote:
Dan trein ik gewoon verder.quote:Op maandag 2 december 2013 19:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik weet nietheb even geen fiets en wilde via de binnenstad naar huis
Nein.quote:
LOOOOOLquote:Op maandag 2 december 2013 19:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Toevallig! Zie je daar.
[..]
Nee, ik stond stil voor mijn huis, toen ik de autodeur opengooide sprong mijn kat opeens naar binnen.
Jaquote:
quote:Op maandag 2 december 2013 19:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jazulke warme begroetingen krijg ik niet vaak.
Als Aldo hier was zou hij zeggen dat ik een poesjesmagneet ben.Maar Aldo is weg.
ALDO KOM TERUG.
![]()
quote:Op maandag 2 december 2013 19:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als Aldo hier was zou hij zeggen dat ik een poesjesmagneet ben.Maar Aldo is weg.
ALDO KOM TERUG.
![]()
Maarten gaat toch ook studeren in Ierland/Schotland?quote:Op maandag 2 december 2013 19:18 schreef Ezell het volgende:
[..]Hij is nog niet eens weg en je mist hem nu al.
Ik mis Aldeau ook. Ik stel voor om tussen 19:30:00 en 19:31:00 niet te posten ter nagedachtenis aan Aldeau.quote:Op maandag 2 december 2013 19:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
ALDO KOM TERUG.
![]()
Ja, hij verlaat ons om zijn drugskartel in Mexico even van dichtbij te bekijken. De zaken in de gaten houden enzo.quote:
Ja, hij was altijd vet lief voor mij. Door hem kreeg ik vertrouwen en voelde ik mij mooi en tevreden over mijn lichaam. Waar moet ik nu mijn zelfvertrouwen uit putten?quote:Op maandag 2 december 2013 19:18 schreef Ezell het volgende:
[..]Hij is nog niet eens weg en je mist hem nu al.
Ik steun dit prachtige initiatief.quote:Op maandag 2 december 2013 19:21 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik mis Aldeau ook. Ik stel voor om tussen 19:30:00 en 19:31:00 niet te posten ter nagedachtenis aan Aldeau.
Uit de gesprekken met Muto. Jullie vervangen hem voor elkaar.quote:Op maandag 2 december 2013 19:23 schreef Rodawa het volgende:
Ja, hij was altijd vet lief voor mij. Door hem kreeg ik vertrouwen en voelde ik mij mooi en tevreden met mijn lichaam. Waar moet ik nu mijn zelfvertrouwen uit putten?
Niets ten nadele van Muto hoor, maar even tussen ons; hij en ik liggen niet echt op één lijn.quote:Op maandag 2 december 2013 19:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Uit de gesprekken met Muto. Jullie vervangen hem voor elkaar.
met wie welquote:Op maandag 2 december 2013 19:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Niets ten nadele van Muto hoor, maar even tussen ons; hij en ik liggen niet echt op één lijn.
Het is allemaal niet zo makkelijk. Ik heb best veel problemen gehad met Dawa, daar praatte ik veel met Aldeau over.quote:Op maandag 2 december 2013 19:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Uit de gesprekken met Muto. Jullie vervangen hem voor elkaar.
quote:Op maandag 2 december 2013 19:21 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik mis Aldeau ook. Ik stel voor om tussen 19:30:00 en 19:31:00 niet te posten ter nagedachtenis aan Aldeau.
Aldi zal dit gedrag niet tolererenquote:Op maandag 2 december 2013 19:31 schreef Muto het volgende:
Dus Ezell, Dawa en Supersof tonen geen respect en vinden Aldo dus onaardig.
Ja ik ben hier net.quote:
Dan maar voortaan naar de Lidl.quote:Op maandag 2 december 2013 19:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Aldi zal dit gedrag niet tolereren
Je bent zelf een respectloos volk.quote:Op maandag 2 december 2013 19:33 schreef Rodawa het volgende:
Dit toont maar weer eens aan wat voor respectloos volk wij met zijn allen zijn. Het is verdomme Aldo de neuking Apakee, onze broeder, en niemand hier kan het respect opbrengen om een minuutje stil te zijn. Ongelofelijk!!!!!!!!
Ryan is aan het fappen denk ik. Komt zo wel.quote:
quote:Op maandag 2 december 2013 19:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Je bent zelf een respectloos volk.
Ik snap de woordgrap in deze post.quote:Op maandag 2 december 2013 19:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Ryan is aan het fappen denk ik. Komt zo wel.
Ha, lekker voor je.quote:
quote:
Je vergeet manga boy en opa.quote:Op maandag 2 december 2013 19:36 schreef Muto het volgende:
Voor sherlock: Aldotheapache / Aldo / Aldeau / Kutaldo / Homo / Playertje
[ afbeelding ]
Vervolgens:
[ afbeelding ]
Dus Aldo, dat je weet wie je vrienden zijn
Lokquote:
[..]
Het gaat hier dan ook over Tjacka, Ryan mag in de wasmand blijven.quote:Op maandag 2 december 2013 19:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Ryan is aan het fappen denk ik. Komt zo wel.
Thanks.quote:
Blut.quote:Op maandag 2 december 2013 19:48 schreef Renesite het volgende:
Ga mij dan lekker centjes geven voor mijn keuken dushi.
Was er zondag nogquote:Op maandag 2 december 2013 19:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kom bedelen. Voor mijn huis. Ik wacht.
Lucas Andersen ook. Bij een professionele voetballer vind ik toch wel wat verrassender dan een schoonspringerquote:Op maandag 2 december 2013 20:02 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Is vandaag uit zeh kast gekomen
Die is sowieso ook <3quote:Op maandag 2 december 2013 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lucas Andersen ook. Bij een professionele voetballer vind ik toch wel wat verrassender dan een schoonspringer
[ afbeelding ]
Moet je niet zoveel pijpen.quote:Op maandag 2 december 2013 20:51 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb last van mijn keel, dat wou ik ook hier even melden.
quote:Op maandag 2 december 2013 20:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
WTF heeft Littlerabbit dat verhaal ook al aan jou verteld?
quote:Op maandag 2 december 2013 20:55 schreef Toto69 het volgende:
heb je die chick van 't café al geappt?
over negen maanden.quote:
quote:
We?quote:Op maandag 2 december 2013 21:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We hebben vanmiddag aardig wat gepraat tot ik moest werken, niks bijzonders. En aangezien ze elk weekend in de stad is loop ik haar wel tegen het lijf.
En laten we hier geen oversaturated treinmeisje verhaal van maken
Als dát geen neuken wordtquote:Op maandag 2 december 2013 21:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We hebben vanmiddag aardig wat gepraat tot ik moest werken, niks bijzonders. En aangezien ze elk weekend in de stad is loop ik haar wel tegen het lijf.
En laten we hier geen oversaturated treinmeisje verhaal van maken
quote:
Ping me bbyquote:Op maandag 2 december 2013 21:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laten we het er niet meer over hebben in de SC
Met haar Yolo-mutsquote:Op maandag 2 december 2013 21:12 schreef Toto69 het volgende:
(ik dacht dat vrouwen van 21 wel wat verstandiger waren dan 15-jarige banga's)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |