Oke, waar?quote:
Bedanktquote:
Is goed.quote:Op maandag 2 december 2013 18:57 schreef supersof het volgende:
Ik ga even eten, dan plannen we onze date straks verder oké ezell?
Ik ook, omg.quote:Op maandag 2 december 2013 18:58 schreef Muto het volgende:
Hé, ik ben zaterdag in Utrecht bij de Starbucks. Mocht één van jullie in de buurt zijn, laat even weten!
bij de starbucks hebben ze geen lekkere chocolademelkquote:Op maandag 2 december 2013 18:58 schreef Etsu het volgende:
ezell wat doe je ik wilde een liefdevolle meet met je en dan komen allemaal mensen erbij
Ik kom ook. Maar dan stiekemquote:Op maandag 2 december 2013 18:58 schreef Etsu het volgende:
ezell wat doe je ik wilde een liefdevolle meet met je en dan komen allemaal mensen erbij
Dan gaan we ergens heen waar ze wel lekkere chocolademelk hebben, godsammequote:Op maandag 2 december 2013 18:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
bij de starbucks hebben ze geen lekkere chocolademelk
Ik quote dit bericht.quote:Op maandag 2 december 2013 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben nog nooit bij een Starbucks geweest.
Einde bericht
Coffee Company? Is wel in de binnenstad.quote:Op maandag 2 december 2013 19:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan gaan we ergens heen waar ze wel lekkere chocolademelk hebben, godsamme
Nee. Ik blijf op UCS. Moet daarna verder.quote:Op maandag 2 december 2013 19:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Coffee Company? Is wel in de binnenstad.
Dit zal hem weinig uitmaken. Hij wil jou gewoon alleen maar betasten.quote:Op maandag 2 december 2013 19:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Coffee Company? Is wel in de binnenstad.
quote:Op maandag 2 december 2013 19:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dit zal hem weinig uitmaken. Hij wil jou gewoon betasten.
quote:Op maandag 2 december 2013 18:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je wordt heus niet verkracht hoor, hij is homo.
Is voor mij makkelijker.quote:Op maandag 2 december 2013 19:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Ik blijf op UCS. Moet daarna verder.
ooh, kom we gaan een keer samenquote:Op maandag 2 december 2013 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben nog nooit bij een Starbucks geweest.
Einde bericht
Ik ben ook nog nooit bij een KFC geweest overigens. Wellicht kunnen we er een tour van maken. Vul jij het lijstje maar aan.quote:
uhh okéquote:Op maandag 2 december 2013 19:03 schreef Interv het volgende:
Ik word echt heeeeeeeeemaal gek ban mn fucking oorr zit zo verstopt en trekt helemaal naar mijj fuckin kaak door ;r wat een smerig kut gevoel
Bah, gestopt met lezen.quote:Op maandag 2 december 2013 19:03 schreef Interv het volgende:
Ik word echt heeeeeeeeemaal gek ban mn fucking oorr zit zo verstopt en trekt helemaal naar mijj fuckin kaak door ;r wat een smerig kut gevoel
Noem iets erotischer.quote:Op maandag 2 december 2013 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben ook nog nooit bij een KFC geweest overigens. Wellicht kunnen we er een tour van maken. Vul jij het lijstje maar aan.
Heb jij pech.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2013 19:05:04 ]
Ik ben ook nog nooit bij de KFC geweestquote:Op maandag 2 december 2013 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben ook nog nooit bij een KFC geweest overigens. Wellicht kunnen we er een tour van maken. Vul jij het lijstje maar aan.
Ik ben die jongen die met z'n verrekijker achter een lantaarnpaal staat. Dat je het ff weet.quote:Op maandag 2 december 2013 19:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
De Coffee Company bij de Vismarkt in Utrecht
ohquote:Op maandag 2 december 2013 19:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
De Coffee Company bij de Vismarkt in Utrecht
KFCquote:Op maandag 2 december 2013 19:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben ook nog nooit bij de KFC geweest
Oke dan maak ik een route.
quote:Op maandag 2 december 2013 19:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb jij pech.
Het is ondertussen 7 maanden geleden dat je me hebt gezien. En dat vind jij verschrikkelijk. Dus. As zaterdag om 13:00 op UCS.*Ik ben om 1 uur ergens klaar en dan pas heb ik 'vrije tijd'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bahquote:Op maandag 2 december 2013 19:05 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik ben die jongen die met z'n verrekijker achter een lantaarnpaal staat. Dat je het ff weet.staan ook bankenquote:![]()
Welke stad is de vraag natuurlijk. Als we in Rotterdam gaan kan ik direct langs de reclasseringsambtenaar.quote:Op maandag 2 december 2013 19:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben ook nog nooit bij de KFC geweest
Oke dan maak ik een route.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |