Dus dan klopt het niet. De clichematige stelling is toch echt dat elk biertje gelijk staat aan een broodje kaas, wat zou inhouden dat ik dit weekend toch zeker 20 broodjes kaas naar binnen heb gewerkt.quote:Op maandag 2 december 2013 18:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Niet omdat één biertje net zoveel kcal bevat als een broodje kaas maar wel omdat je lichaam dus niet toekomt aan de rest van je eten verbranden. Als je drinkt en niks zou eten dan zou je alleen aankomen wat je drinkt aan kcal.. en dat is indd geen broodje kaas
.
Ik ook.quote:Op maandag 2 december 2013 18:04 schreef Crack_ het volgende:
Aangeschoten zijn vind ik trouwens echt supah leuk en chill. En gezellig
Niks mis mee inderdaad.quote:Op maandag 2 december 2013 18:04 schreef Crack_ het volgende:
Denk dat ze naar de gemiddelde drinker hebben gekeken en wat ie eet.. Denk ik hoorquote:Op maandag 2 december 2013 18:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus dan klopt het niet. De clichematige stelling is toch echt dat elk biertje gelijk staat aan een broodje kaas, wat zou inhouden dat ik dit weekend toch zeker 20 broodjes kaas naar binnen heb gewerkt.
Op zich best een stoere gedachte.
quote:Op maandag 2 december 2013 18:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus dan klopt het niet. De clichematige stelling is toch echt dat elk biertje gelijk staat aan een broodje kaas, wat zou inhouden dat ik dit weekend toch zeker 20 broodjes kaas naar binnen heb gewerkt.
Op zich best een stoere gedachte.
Maar zo lekker.quote:Op maandag 2 december 2013 18:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kapsalon is sowieso best wel heavy.
Ik vind het niet zo leuk. Ik ben dan uitermate vervelendquote:Op maandag 2 december 2013 18:04 schreef Crack_ het volgende:
Ik denk dat dit gaat werken.quote:
Ja, hoezo dna?quote:Op maandag 2 december 2013 18:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Dronken ook wel trouwens, waarschijnlijk nog wat chiller.
Joa.quote:Op maandag 2 december 2013 18:04 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op maandag 2 december 2013 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar zo lekker.
[..]
Ik vind het niet zo leuk. Ik ben dan uitermate vervelend
quote:
Ik werd kotsmisselijk na 2 happenquote:Op maandag 2 december 2013 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar zo lekker.
[..]
Ik vind het niet zo leuk. Ik ben dan uitermate vervelend
Als ik dronken ben, ga ik om van alles lachenquote:Op maandag 2 december 2013 18:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Dronken ook wel trouwens, waarschijnlijk nog wat chiller.
quote:Op maandag 2 december 2013 18:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Een fles wodka is trouwens iets van 1400 kcal. Fuck.
Hoezo nietquote:Op maandag 2 december 2013 18:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, op die manier. Ook niet leuk eigenlijk.
Lekker 200 kg wegen #yoloquote:Op maandag 2 december 2013 18:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]Lekker met kapsalonnetje erbij, zit je op 3000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |