Waar heb je wel motivatie voor dan.quote:Op maandag 2 december 2013 17:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon echt 0 motivatie meer voorWeet ook niet waarom
Niet veel.quote:Op maandag 2 december 2013 17:46 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waar heb je wel motivatie voor dan.
Rennen blijft serieus wel altijd kut, dat wordt nooit fijnquote:Op maandag 2 december 2013 17:47 schreef Crack_ het volgende:
Fokkie, ik denk altijd.. als ik nu ga sporten kan ik vanavond meer eten. En rennen dat ik dan doe, sjonge.
quote:Op maandag 2 december 2013 17:47 schreef Crack_ het volgende:
Fokkie, ik denk altijd.. als ik nu ga sporten kan ik vanavond meer eten. En rennen dat ik dan doe, sjonge.
Meningen verschillen. Ik vind het echt een leuke sportquote:Op maandag 2 december 2013 17:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rennen blijft serieus wel altijd kut, dat wordt nooit fijn
Jammer, ik dacht misschien was dit een goede motivatie.quote:Op maandag 2 december 2013 17:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]Het gaat niet om het eten bij mij hoor
Nee ik weet niet, ik moet misschien maar wat anders verzinnen
Ja, volgens mij is hardlopen echt zo'n sport van je vind het leuk of je háát het.quote:Op maandag 2 december 2013 17:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb ook nooit runners high ervaren.
klop denk ik welquote:Op maandag 2 december 2013 17:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is hardlopen echt zo'n sport van je vind het leuk of je háát het.
voetbal, rugby en gewoon beetje gewichten pompen.quote:Op maandag 2 december 2013 17:48 schreef Crack_ het volgende:
Meningen verschillen. Ik vind het echt een leuke sport.
Wat vind jij leuk van sport dan?
Ja, nou ja, het komt wel weer, dat welquote:Op maandag 2 december 2013 17:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Meningen verschillen. Ik vind het echt een leuke sport.
Wat vind jij leuk van sport dan?
[..]
Jammer, ik dacht misschien was dit een goede motivatie.
Hm, en die fiets dan joh?!
Dacht dat je weer begonnen was met trainen.quote:Op maandag 2 december 2013 17:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
voetbal, rugby en gewoon beetje gewichten pompen.
Maar al veel te lang niet gedaan
ja 1 keer.quote:Op maandag 2 december 2013 17:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht dat je weer begonnen was met trainen.
Ja dat is mijn hele probleem. Kan me bijna nergens op concentreren of motivatie voor vinden. Dus ja ook voor sportquote:
Bier wel toch? Ik ben afgelopen weekend zelfs op de fiets gesprongen ervoorquote:Op maandag 2 december 2013 17:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is mijn hele probleem. Kan me bijna nergens op concentreren of motivatie voor vinden. Dus ja ook voor sport
Rugby ja? Tofquote:Op maandag 2 december 2013 17:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
voetbal, rugby en gewoon beetje gewichten pompen.
Maar al veel te lang niet gedaan
Dat zou een goed begin zijn jaquote:Op maandag 2 december 2013 17:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, nou ja, het komt wel weer, dat welMaar nu niet
![]()
Ik wil baantjes trekken, maar dat is meestal in de ochtend en dan lig ik in bedMoet echt wekker zetten volgende keer
Herkenbaar welquote:Op maandag 2 december 2013 17:52 schreef Insomnia_ het volgende:
ga ik sporten ben ik zo tering slap geworden heb ik geen zin meer
quote:Op maandag 2 december 2013 17:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bier wel toch? Ik ben afgelopen weekend zelfs op de fiets gesprongen ervoor
Ja maar van bier word ik fattiequote:Op maandag 2 december 2013 17:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bier wel toch? Ik ben afgelopen weekend zelfs op de fiets gesprongen ervoor
Gebrek aan doorzettingsvermogen dus. Kun je toch wat aan doenquote:Op maandag 2 december 2013 17:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is mijn hele probleem. Kan me bijna nergens op concentreren of motivatie voor vinden. Dus ja ook voor sport
Zeg jij het maar.quote:Op maandag 2 december 2013 17:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gebrek aan doorzettingsvermogen dus. Kun je toch wat aan doen
pff, makkelijker gezegd dan gedaan hoor.quote:Op maandag 2 december 2013 17:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gebrek aan doorzettingsvermogen dus. Kun je toch wat aan doen
danga je net als kees op een eiland zitten en afvallebquote:Op maandag 2 december 2013 17:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar van bier wordt ik fattie
inb4: ben je al
Van medicijnen ook. Gewoon de balans vinden. Crack is een expert op dit gebied, zodra ze je vies begint te vinden weet je dat je moet stoppen.quote:Op maandag 2 december 2013 17:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar van bier wordt ik fattie
Ja, ga jij maar met je Kees op een eiland zitten zonder wifiquote:Op maandag 2 december 2013 17:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
danga je net als kees op een eiland zitten en afvalleb
quote:Op maandag 2 december 2013 17:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oh maar ik geloof dat ik nog een positieve beoordeling kreeg van haar dus het valt nog mee.quote:Op maandag 2 december 2013 17:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van medicijnen ook. Gewoon de balans vinden. Crack is een expert op dit gebied, zodra ze je vies begint te vinden weet je dat je moet stoppen.
dan pas je niet meer in je kastquote:Op maandag 2 december 2013 17:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar van bier word ik fattie
Door al dat vetten die erin zittenquote:Op maandag 2 december 2013 17:55 schreef Crack_ het volgende:
Weten jullie waarom je van bier dik wordt!?
Bwehehe, wel echt veel afgevallen manquote:Op maandag 2 december 2013 17:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
quote:
Hij? Dan had hij ook wel wat ruimte om af te vallenquote:Op maandag 2 december 2013 17:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bwehehe, wel echt veel afgevallen man. Keesje
Neen! Bier bevat wel redelikj veel kcal maaaaaaaaaaar de hoofdoorzaak is dat mensen vaak wat eten bij dat biertje drinken terwijl je lichaam geen tijd heeft om die shit te verwerken. Je lichaam ziet alcohol als vergif dus gaat dat het eerst verwerken waardoor ander eten niet verteerd wordt en dus kom je aan.quote:
Geen alcohol drinkenquote:Op maandag 2 december 2013 17:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neen! Bier bevat wel redelikj veel kcal maaaaaaaaaaar de hoofdoorzaak is dat mensen vaak wat eten bij dat biertje drinken terwijl je lichaam geen tijd heeft om die shit te verwerken. Je lichaam ziet alcohol als vergif dus gaat dat het eerst verwerken waardoor ander eten niet verteerd wordt en dus kom je aan.
Aaaaah.quote:Op maandag 2 december 2013 17:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neen! Bier bevat wel redelikj veel kcal maaaaaaaaaaar de hoofdoorzaak is dat mensen vaak wat eten bij dat biertje drinken terwijl je lichaam geen tijd heeft om die shit te verwerken. Je lichaam ziet alcohol als vergif dus gaat dat het eerst verwerken waardoor ander eten niet verteerd wordt en dus kom je aan.
Kapsalon gaat zo naar je pensquote:Op maandag 2 december 2013 17:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik geloof het broodje kaas verhaal ook niet.quote:Op maandag 2 december 2013 17:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niks kuts aan, nooit last van gehad dat ik niet drink.quote:
Dan heb je nooit gedronkenquote:Op maandag 2 december 2013 18:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niks kuts aan, nooit last van gehad dat ik niet drink.
Je mist echt wat.quote:Op maandag 2 december 2013 18:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niks kuts aan, nooit last van gehad dat ik niet drink.
Behalve mensen die er om lachen, maar die zijn in het ziekenhuis beland nadat ze door een ruit zijn gevallen met te veel drank op. Lekker voor ze.
En dan is een kapsalon nog niet eens zo heel lekker.quote:Op maandag 2 december 2013 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kapsalon gaat zo naar je pens
Notoire leugens.quote:Op maandag 2 december 2013 18:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan is een kapsalon nog niet eens zo heel lekker.
Ik heb geen drank nodig.quote:Op maandag 2 december 2013 18:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan weet je dus niet waar je over praat
Dit. Gewoon een Turkse pizza/doner als ik dan toch al bij de Turk sta, al sla ik het vaak gewoon over.quote:Op maandag 2 december 2013 18:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan is een kapsalon nog niet eens zo heel lekker.
Kanquote:Op maandag 2 december 2013 18:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke, daar ga ik zaterdag heen. Meeten?
Dat weet je dus niet.quote:
Zonder Aldeau is er geen zak aan.quote:
Heb je toch al gauw rond de 500 kcal gedronken net hoorquote:Op maandag 2 december 2013 17:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Aaaaah.
Ik zit nu toevallig aan mijn 5de bier en ik heb niet gegeten, dus ik word ook niet dikker OEH.
Kapsalon is sowieso best wel heavyquote:Op maandag 2 december 2013 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kapsalon gaat zo naar je pens
Dat klopt welquote:Op maandag 2 december 2013 17:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof het broodje kaas verhaal ook niet.
lekker overdrevenquote:Op maandag 2 december 2013 18:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat zeiden meer mensen.
Die liggen nu in hun graf.
militant straight edge mensenquote:Op maandag 2 december 2013 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen alcohol nodig om een feestje te vieren![]()
Straight edge, ja tog.
okequote:Op maandag 2 december 2013 18:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh die.
Nee.
September 2014 als het goed is.
quote:Op maandag 2 december 2013 18:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik weet toch zelf dat ik er geen behoefte aan heb
Hooguit ironisch dat die boelers in het ziekenhuis belanden.quote:Op maandag 2 december 2013 18:02 schreef Crack_ het volgende:
Toto doet nu even alsof alcohol gelijk staan aan de dood of jezelf ziek verwonden. Glaasje per dag is gezond hoor toto, en dat is óók alcohol.
Fml.quote:Op maandag 2 december 2013 18:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb je toch al gauw rond de 500 kcal gedronken net hoor
Want jij kent geen mensen die dood zijn gegaan aan alcohol, had je anders echt wel gezegd een keer.quote:
Ja, allemaal de schuld van de alcohol.quote:Op maandag 2 december 2013 18:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hooguit ironisch dat die boelers in het ziekenhuis belanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |