danga je net als kees op een eiland zitten en afvallebquote:Op maandag 2 december 2013 17:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar van bier wordt ik fattie
inb4: ben je al
Van medicijnen ook. Gewoon de balans vinden. Crack is een expert op dit gebied, zodra ze je vies begint te vinden weet je dat je moet stoppen.quote:Op maandag 2 december 2013 17:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar van bier wordt ik fattie
Ja, ga jij maar met je Kees op een eiland zitten zonder wifiquote:Op maandag 2 december 2013 17:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
danga je net als kees op een eiland zitten en afvalleb
quote:Op maandag 2 december 2013 17:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oh maar ik geloof dat ik nog een positieve beoordeling kreeg van haar dus het valt nog mee.quote:Op maandag 2 december 2013 17:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van medicijnen ook. Gewoon de balans vinden. Crack is een expert op dit gebied, zodra ze je vies begint te vinden weet je dat je moet stoppen.
dan pas je niet meer in je kastquote:Op maandag 2 december 2013 17:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar van bier word ik fattie
Door al dat vetten die erin zittenquote:Op maandag 2 december 2013 17:55 schreef Crack_ het volgende:
Weten jullie waarom je van bier dik wordt!?
Bwehehe, wel echt veel afgevallen manquote:Op maandag 2 december 2013 17:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
quote:
Hij? Dan had hij ook wel wat ruimte om af te vallenquote:Op maandag 2 december 2013 17:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bwehehe, wel echt veel afgevallen man. Keesje
Neen! Bier bevat wel redelikj veel kcal maaaaaaaaaaar de hoofdoorzaak is dat mensen vaak wat eten bij dat biertje drinken terwijl je lichaam geen tijd heeft om die shit te verwerken. Je lichaam ziet alcohol als vergif dus gaat dat het eerst verwerken waardoor ander eten niet verteerd wordt en dus kom je aan.quote:
Geen alcohol drinkenquote:Op maandag 2 december 2013 17:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neen! Bier bevat wel redelikj veel kcal maaaaaaaaaaar de hoofdoorzaak is dat mensen vaak wat eten bij dat biertje drinken terwijl je lichaam geen tijd heeft om die shit te verwerken. Je lichaam ziet alcohol als vergif dus gaat dat het eerst verwerken waardoor ander eten niet verteerd wordt en dus kom je aan.
Aaaaah.quote:Op maandag 2 december 2013 17:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neen! Bier bevat wel redelikj veel kcal maaaaaaaaaaar de hoofdoorzaak is dat mensen vaak wat eten bij dat biertje drinken terwijl je lichaam geen tijd heeft om die shit te verwerken. Je lichaam ziet alcohol als vergif dus gaat dat het eerst verwerken waardoor ander eten niet verteerd wordt en dus kom je aan.
Kapsalon gaat zo naar je pensquote:Op maandag 2 december 2013 17:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |