essquote:Op maandag 2 december 2013 16:11 schreef essnhills het volgende:
Van die zogenaamde 'vesten' van tegenwoordig, ZONDER sluiting.. Wat heb je daar nou aan![]()
Beerquote:
mijn nieuwe vest heeft een rits en knopen zodat het uitziet alsof die geen rits heeftquote:Op maandag 2 december 2013 16:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beer![]()
Oh dat is tegenwoordig 'in' ofzo, dat je een lap stof met mouwen draagt.. geen knopen of rits om dat ding dicht te houden...
Oh vandaar dat al die damesvesten géén sluiting hebben, ze stoppen er 2 op 1 herenvest..quote:Op maandag 2 december 2013 16:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn nieuwe vest heeft een rits en knopen zodat het uitziet alsof die geen rits heeft
quote:
quote:Op maandag 2 december 2013 16:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh vandaar dat al die damesvesten géén sluiting hebben, ze stoppen er 2 op 1 herenvest..
quote:
quote:
Alles goed schatjes?quote:
Haiquote:
Geniet je beetje van je verjaardag?quote:
Ben net thuis van schoolquote:Op maandag 2 december 2013 16:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geniet je beetje van je verjaardag?
Je mag nu ook je tattoo nemen trouwensquote:
quote:Op maandag 2 december 2013 16:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je mag nu ook je tattoo nemen trouwens
Wat?quote:
Somsquote:Op maandag 2 december 2013 16:22 schreef essnhills het volgende:
LB, heb jij dat ook weleens, dat je eigenlijk alleen een nieuwe broek nodig hebt en dan eindigt zónder broek maar wel met 4 nieuwe jurkjes ofzo?
goed goed.quote:
succesquote:Op maandag 2 december 2013 16:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
goed goed.
Morgen waarschijnlijk aan de big bad pills
Dat is toch niet leeftijdsgebonden? Nu mag het enkel zonder toestemming dacht ik.quote:Op maandag 2 december 2013 16:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je mag nu ook je tattoo nemen trouwens
Dat je daar gelijk aan dachtquote:
Ja dat bedoelde ik ook eigenlijkquote:Op maandag 2 december 2013 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is toch niet leeftijdsgebonden? Nu mag het enkel zonder toestemming dacht ik.
Ja ik ook. Maar moet eerst paar weken inwerken hequote:
Ja, meer omdat je het over school hadquote:Op maandag 2 december 2013 16:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat je daar gelijk aan dacht
porsche cayennequote:Op maandag 2 december 2013 16:25 schreef Omdatappel het volgende:
Dank allen!
VA, ik heb allebei al nu; appartement en rijbewijs. Wat nu?
Gefeliciteerdquote:Op maandag 2 december 2013 16:25 schreef Omdatappel het volgende:
Dank allen!
VA, ik heb allebei al nu; appartement en rijbewijs. Wat nu?
Wat wordt het. Een reusachtige grimreaper op de rug?quote:Op maandag 2 december 2013 16:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat je daar gelijk aan dacht
Als het niet werkt gewoon verkopen.quote:Op maandag 2 december 2013 16:25 schreef Fok-it het volgende:
Ja ik ook. Maar moet eerst paar weken inwerken he
leugensquote:
aan jou?quote:Op maandag 2 december 2013 16:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als het niet werkt gewoon verkopen.
Jouw opmerking vannacht ben ik ook nog niet vergetenquote:
Nee ze heeft haar rijbewijsquote:
Welke?quote:Op maandag 2 december 2013 16:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jouw opmerking vannacht ben ik ook nog niet vergeten
Die je heel snel veranderdequote:
waarom staat feyenoord zo laagquote:Op maandag 2 december 2013 16:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Is van De Speld, maar zit wel waarheid in
[ afbeelding ]
Moet nog wel goed m`n best doenquote:
daarom zit het uitvak/ arena ook elke wedstrijd vol....quote:Op maandag 2 december 2013 16:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Is van De Speld, maar zit wel waarheid in
[ afbeelding ]
Weet ik niet. Maar het feit is wel dat supporters wel trouw zijn aan hun club daarquote:
Je bent toch bezig met de hossel?quote:
sshttquote:Op maandag 2 december 2013 16:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent toch bezig met de hossel?
quote:Op maandag 2 december 2013 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geslachtshormonen slaan snel aa...
Nee sorry. Hopelijk heeft het een positieve uitwerking
moet je antipsychoticum vragen, daardoor kreeg ik 20 uur slaapritmesquote:Op maandag 2 december 2013 16:31 schreef Fok-it het volgende:
Het heeft in ieder geval geen positieve uitwerking op mijn slaapritme, dus ik zal hier snachts nog vaker ronddolen
Ik zat ook weer tot 4:30 achter de computer gister. Zullen we anders samen de uitkering ingaan en de wereld bezichtigen?quote:Op maandag 2 december 2013 16:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Het heeft in ieder geval geen positieve uitwerking op mijn slaapritme, dus ik zal hier snachts nog vaker ronddolen
en ik danquote:Op maandag 2 december 2013 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zat ook weer tot 4:30 achter de computer gister. Zullen we anders samen de uitkering ingaan en de wereld bezichtigen?
Strak plan. En Tjacka laten we onze vliegtickets betalenquote:Op maandag 2 december 2013 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zat ook weer tot 4:30 achter de computer gister. Zullen we anders samen de uitkering ingaan en de wereld bezichtigen?
Ja maar dat krijg ik niet zo snel denk ikquote:Op maandag 2 december 2013 16:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet je antipsychoticum vragen, daardoor kreeg ik 20 uur slaapritmes
quote:Op maandag 2 december 2013 16:32 schreef badschaap het volgende:
ze zeggen meestal lucky ajax.
Nou afgelopen zondag was het lucky feyenoord met overtuigend feyenoorder makkelie als grootste winnaar
over een maandje in berlijn, wat cultuur opsnuivenquote:Op maandag 2 december 2013 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij moet eerst maar eens van dat wereldvreemde eilandje afkomen.
Oh nee, hij maakte vooral geen fouten hé. Want alleen ajax kan volgens jou winnen door de scheidsquote:
Ga er ook lekker op inquote:Op maandag 2 december 2013 16:34 schreef Fok-it het volgende:
Het is toch bedroevend hoe snel er naar arbitrage wordt gekeken
Leukquote:Op maandag 2 december 2013 16:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
over een maandje in berlijn, wat cultuur opsnuiven
is leuke stad.quote:Op maandag 2 december 2013 16:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
over een maandje in berlijn, wat cultuur opsnuiven
heb best veel dingen al gezien in zomer, echt veel museums ookquote:Op maandag 2 december 2013 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
LeukIk ga volgend jaar voor school... nou ja, nog geen voldoende gehaald dit jaar dus dat valt te bezien
ziet er ook goed uit die stad.quote:
En ook al was 1 penalty onterecht. Wat het niet was, want waren gewoon domme acties van Bruma en Arias. Kijk dan ook even naar Rekik die 10x geel had mogen krijgen.quote:Op maandag 2 december 2013 16:34 schreef badschaap het volgende:
[..]
Oh nee, hij maakte vooral geen fouten hé. Want alleen ajax kan volgens jou winnen door de scheids
Checkpoint Charlie is wel lelijk.quote:Op maandag 2 december 2013 16:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ziet er ook goed uit die stad.
ik ging daar mn kater een keer wegeten bij de macdonaldsquote:
Vond ik niet, maar als je zo slecht speelt als Psv met zo'n anti-opstelling dan is het volledig je eigen schuld. Psv is godverdomme niet eens over de helft gekomenquote:Op maandag 2 december 2013 16:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ook al was 1 penalty onterecht. Wat het niet was, want waren gewoon domme acties van Bruma en Arias. Kijk dan ook even naar Rekik die 10x geel had mogen krijgen.
quote:Op maandag 2 december 2013 16:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ging daar mn kater een keer wegeten bij de macdonalds
Nee precies, ik wist na de 0-1 van PSV ook wel dat ze het in de tweede helft wel recht gingen zetten.quote:
2 euro / halve literquote:Op maandag 2 december 2013 16:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dat je daar zo goedkoop bier kon drinken kan ik me trouwens echt niet meer herinneren
Ja ja, nu kijken hoe alcohol-vrij Berlijn je bevalt.quote:Op maandag 2 december 2013 16:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
2 euro / halve liter
en had ergens happy hour in cocktail bar voor 10tje, daar ging het helemaal mis.
Godverdomme wat een stad, godverdomme.
Houd op. Ik heb alweer zin in bier nuquote:Op maandag 2 december 2013 16:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
2 euro / halve liter
en had ergens happy hour in cocktail bar voor 10tje, daar ging het helemaal mis.
Godverdomme wat een stad, godverdomme.
Ik gratis hasj bij de shopquote:Op maandag 2 december 2013 16:41 schreef Insomnia_ het volgende:
en ik kreeg gratis thee bij shishabar
Slecht.quote:Op maandag 2 december 2013 16:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ja, nu kijken hoe alcohol-vrij Berlijn je bevalt.
Wel slecht dat je zo lang moet wachten op die shitquote:Op maandag 2 december 2013 16:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Slecht.
Maar vrijwel alles bevalt me alcohol-vrij slecht.
fapzequote:Op maandag 2 december 2013 16:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga maar even aan de slag met de foto van Daley.
Einde bericht.
Doe normaal godverdommequote:Op maandag 2 december 2013 16:53 schreef LETMEIN het volgende:
Halloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Ik ben er ook zo een hoorquote:Op maandag 2 december 2013 16:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
heb een best zware rugtas en die wil ik op de stoel naast mij houden ja #aso-ezell
Jij hebt daar zoveel ruimte voor nodig ja?quote:Op maandag 2 december 2013 16:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben er ook zo een hoor
Gewoon met de benen op alle twee de stoelen en laptop tevoorschijn
Dat deed ik 's avonds altijdquote:Op maandag 2 december 2013 16:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben er ook zo een hoor
Gewoon met de benen op alle twee de stoelen en laptop tevoorschijn
En waarom doe je dat nu wel dan.quote:Op maandag 2 december 2013 16:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat deed ik 's avonds altijd
Maat ik ga bijna nooit meer laat reizen
Wordt je uitgezet?quote:
Nee, ik neem die ruimte, als een baasquote:Op maandag 2 december 2013 16:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij hebt daar zoveel ruimte voor nodig ja?
In de tweede wereldoorlog ging het daar hard hoor.quote:Op maandag 2 december 2013 17:00 schreef Ezell het volgende:
Je stapt toch niet zometeen over in Amsterdam of wel?
Neequote:Op maandag 2 december 2013 17:00 schreef Ezell het volgende:
Je stapt toch niet zometeen over in Amsterdam of wel?
huh watquote:Op maandag 2 december 2013 17:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de tweede wereldoorlog ging het daar hard hoor.
Jammerquote:Op maandag 2 december 2013 17:04 schreef Ezell het volgende:
O wacht, dat was niet de vraahnee, ik stap over ib amsterdam
quote:Op maandag 2 december 2013 17:04 schreef Ezell het volgende:
O wacht, dat was niet de vraahnee, ik stap over ib amsterdam
Sinds wanneer typ jij zo mislukt?quote:
sinds ik deze mobiel hebquote:Op maandag 2 december 2013 17:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Sinds wanneer typ jij zo mislukt?![]()
Zuid-Afrikaanse tongval.quote:Op maandag 2 december 2013 17:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Sinds wanneer typ jij zo mislukt?![]()
Tijdsdoding...quote:Op maandag 2 december 2013 17:13 schreef JanCees het volgende:
Ik ga mijn fotoboek F5'en voor meer views
Mutinhoquote:
Dat is geen erg drukke trein dan.quote:Op maandag 2 december 2013 17:15 schreef essnhills het volgende:
Als ik in een erg drukke trein stap hoef ik nooit te vragen voor een zitplek hoor, iedereen haalt gewoon z'n tas voor me weg zodat ik kan zitten
ja want op schiphol heb jij wel tijdquote:Op maandag 2 december 2013 17:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Doe jij dan ik heb weinig tijd
Wel hoor, in een erg drukke trein blijft de helft altijd staan omdat toevallig die coupé helemaal volzit, gewoon doorlopen en wat coupés naar achter is er altijd wel plek hoorquote:
Get a room.quote:Op maandag 2 december 2013 17:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
ja want op schiphol heb jij wel tijd
Ah oké.quote:Op maandag 2 december 2013 17:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel hoor, in een erg drukke trein blijft de helft altijd staan omdat toevallig die coupé helemaal volzit, gewoon doorlopen en wat coupés naar achter is er altijd wel plek hoor![]()
Ik reis al 5 jaar heel veel met de trein (laatste tijd wat minder dan) en ook heel veel in de spits, maar ik heb pas 2x moeten staan in de trein, en dat was toen de vorige 2 treinen waren uitgevallen..
Crackiequote:
Schiphol hotelquote:
Ik help je uit de brand.quote:Op maandag 2 december 2013 17:13 schreef JanCees het volgende:
Ik ga mijn fotoboek F5'en voor meer views
Bedanktquote:Op maandag 2 december 2013 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik help je uit de brand.
1000 views
1300 viewsquote:Op maandag 2 december 2013 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik help je uit de brand.
1000 views
Ja, hele middag al gesprokenquote:Op maandag 2 december 2013 17:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hello, al iets met dat nummer gedaan?
[..]
Yesss, en daar?
Ohhh, tof!quote:Op maandag 2 december 2013 17:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, hele middag al gesproken
Blijkt van britse komaf en ze is ook nuchter enthousiast
Goed goedquote:Op maandag 2 december 2013 17:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hello, al iets met dat nummer gedaan?
[..]
Yesss, en daar?
quote:Op maandag 2 december 2013 17:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zit onder een proxy, Fok! is bij mij geblokkeerd![]()
![]()
![]()
awww.quote:Op maandag 2 december 2013 17:34 schreef Crack_ het volgende:
Liefdevolle dag vandaag. Die vrouw met kanker die sprak toen ik daar was met de oncoloog assistent en ze begon ineens van "jaa, mn lieverd is hier.." dus die oncoloog assistent vragen huwhwuh wat en ze begon ineens helemaal "Ja, meid van de thuiszorg.. pas 22 jaar oud en zij sleept mij hierdoorheen". Werd er wel beetje ontroerd door. Jammer van het foutje dat ik 22 zou zijn maar okay.
Daarna mn andere vaste adresje en die had cadeautje liggen voor me. Chocoladeletter en nog wat sint chocolaatjes
![]()
.
quote:Op maandag 2 december 2013 17:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Dat is over paar minuutjes weer wegquote:Op maandag 2 december 2013 17:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
21quote:Op maandag 2 december 2013 17:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
awww.
hoe oud ben je dan als ik vragen mag?
Ze zijn meestal heel dankbaar jaquote:Op maandag 2 december 2013 17:34 schreef Crack_ het volgende:
Liefdevolle dag vandaag. Die vrouw met kanker die sprak toen ik daar was met de oncoloog assistent en ze begon ineens van "jaa, mn lieverd is hier.." dus die oncoloog assistent vragen huwhwuh wat en ze begon ineens helemaal "Ja, meid van de thuiszorg.. pas 22 jaar oud en zij sleept mij hierdoorheen". Werd er wel beetje ontroerd door. Jammer van het foutje dat ik 22 zou zijn maar okay.
Daarna mn andere vaste adresje en die had cadeautje liggen voor me. Chocoladeletter en nog wat sint chocolaatjes
![]()
.
Ouwelul.quote:
Gelukkig maar. Ik zit hier te zweten niet normaal.quote:Op maandag 2 december 2013 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Dat is over paar minuutjes weer weg
Ja, gewoon die kleine dingen zijn zó tofquote:Op maandag 2 december 2013 17:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zijn meestal heel dankbaar jaWel leuk altijd
omgomg. Maar ik ben net iets ouder.quote:
UIT WELKE MAAND KOM JIJ DAN?quote:Op maandag 2 december 2013 17:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, gewoon die kleine dingen zijn zó tof.
[..]
omgomg. Maar ik ben net iets ouder.
Uhu. Maar toch moet je ook wel beetje afzijdig houden he. Te persoonlijk is ook niet goedquote:Op maandag 2 december 2013 17:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, gewoon die kleine dingen zijn zó tof.
[..]
omgomg. Maar ik ben net iets ouder.
Maartquote:
I cantquote:Op maandag 2 december 2013 17:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu. Maar toch moet je ook wel beetje afzijdig houden he. Te persoonlijk is ook niet goed
Nawww.quote:Op maandag 2 december 2013 17:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maart
[..]
I cant.
Die ene vrouw die doodgaat heb ik gewoon al shit mee afgesproken in mn vrije tijd en dat ik ook wel mee wil naar het ziekenhuis. Doe 't normaal nooit (en doe dit werk nu al 4 jaar) maar ik mag haar zó graag..
Hm ja. Maar bedoel meer omdat je dan je werk misschien niet professioneel meer kan doen als je zo`n emotionele band met haar hebt.quote:Op maandag 2 december 2013 17:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maart
[..]
I cant.
Die ene vrouw die doodgaat heb ik gewoon al shit mee afgesproken in mn vrije tijd en dat ik ook wel mee wil naar het ziekenhuis. Doe 't normaal nooit (en doe dit werk nu al 4 jaar) maar ik mag haar zó graag..
Ik doe het huishouden he. Niet zo'n biggie.. denk ikquote:Op maandag 2 december 2013 17:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja. Maar bedoel meer omdat je dan je werk misschien niet professioneel meer kan doen als je zo`n emotionele band met haar hebt.
Heb er een tijdje gewerkt voor de Kerstperiode, daarna werd ik ontslagen omdat ik niet`in het team zou passen''quote:
Jaquote:Op maandag 2 december 2013 17:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik doe het huishouden he. Niet zo'n biggie.. denk ik![]()
En negeer je mn vraag over sport?!
Gewoon niet kopenquote:Op maandag 2 december 2013 17:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De ambachtelijke chocoladekruidnoten, veel te duur.
Oh oke, nou dat is dan duidelijkquote:
Pfaaa, heb je ze wel eens op? Lekker manquote:
Ik heb er gewoon echt 0 motivatie meer voorquote:Op maandag 2 december 2013 17:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh oke, nou dat is dan duidelijk![]()
.
[..]
Pfaaa, heb je ze wel eens op? Lekker man
Nee, ben al dik genoeg.quote:Op maandag 2 december 2013 17:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh oke, nou dat is dan duidelijk![]()
.
[..]
Pfaaa, heb je ze wel eens op? Lekker man
Ohquote:Op maandag 2 december 2013 17:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon echt 0 motivatie meer voorWeet ook niet waarom
Waar heb je wel motivatie voor dan.quote:Op maandag 2 december 2013 17:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon echt 0 motivatie meer voorWeet ook niet waarom
Niet veel.quote:Op maandag 2 december 2013 17:46 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waar heb je wel motivatie voor dan.
Rennen blijft serieus wel altijd kut, dat wordt nooit fijnquote:Op maandag 2 december 2013 17:47 schreef Crack_ het volgende:
Fokkie, ik denk altijd.. als ik nu ga sporten kan ik vanavond meer eten. En rennen dat ik dan doe, sjonge.
quote:Op maandag 2 december 2013 17:47 schreef Crack_ het volgende:
Fokkie, ik denk altijd.. als ik nu ga sporten kan ik vanavond meer eten. En rennen dat ik dan doe, sjonge.
Meningen verschillen. Ik vind het echt een leuke sportquote:Op maandag 2 december 2013 17:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rennen blijft serieus wel altijd kut, dat wordt nooit fijn
Jammer, ik dacht misschien was dit een goede motivatie.quote:Op maandag 2 december 2013 17:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]Het gaat niet om het eten bij mij hoor
Nee ik weet niet, ik moet misschien maar wat anders verzinnen
Ja, volgens mij is hardlopen echt zo'n sport van je vind het leuk of je háát het.quote:Op maandag 2 december 2013 17:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb ook nooit runners high ervaren.
klop denk ik welquote:Op maandag 2 december 2013 17:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is hardlopen echt zo'n sport van je vind het leuk of je háát het.
voetbal, rugby en gewoon beetje gewichten pompen.quote:Op maandag 2 december 2013 17:48 schreef Crack_ het volgende:
Meningen verschillen. Ik vind het echt een leuke sport.
Wat vind jij leuk van sport dan?
Ja, nou ja, het komt wel weer, dat welquote:Op maandag 2 december 2013 17:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Meningen verschillen. Ik vind het echt een leuke sport.
Wat vind jij leuk van sport dan?
[..]
Jammer, ik dacht misschien was dit een goede motivatie.
Hm, en die fiets dan joh?!
Dacht dat je weer begonnen was met trainen.quote:Op maandag 2 december 2013 17:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
voetbal, rugby en gewoon beetje gewichten pompen.
Maar al veel te lang niet gedaan
ja 1 keer.quote:Op maandag 2 december 2013 17:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht dat je weer begonnen was met trainen.
Ja dat is mijn hele probleem. Kan me bijna nergens op concentreren of motivatie voor vinden. Dus ja ook voor sportquote:
Bier wel toch? Ik ben afgelopen weekend zelfs op de fiets gesprongen ervoorquote:Op maandag 2 december 2013 17:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is mijn hele probleem. Kan me bijna nergens op concentreren of motivatie voor vinden. Dus ja ook voor sport
Rugby ja? Tofquote:Op maandag 2 december 2013 17:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
voetbal, rugby en gewoon beetje gewichten pompen.
Maar al veel te lang niet gedaan
Dat zou een goed begin zijn jaquote:Op maandag 2 december 2013 17:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, nou ja, het komt wel weer, dat welMaar nu niet
![]()
Ik wil baantjes trekken, maar dat is meestal in de ochtend en dan lig ik in bedMoet echt wekker zetten volgende keer
Herkenbaar welquote:Op maandag 2 december 2013 17:52 schreef Insomnia_ het volgende:
ga ik sporten ben ik zo tering slap geworden heb ik geen zin meer
quote:Op maandag 2 december 2013 17:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bier wel toch? Ik ben afgelopen weekend zelfs op de fiets gesprongen ervoor
Ja maar van bier word ik fattiequote:Op maandag 2 december 2013 17:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bier wel toch? Ik ben afgelopen weekend zelfs op de fiets gesprongen ervoor
Gebrek aan doorzettingsvermogen dus. Kun je toch wat aan doenquote:Op maandag 2 december 2013 17:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is mijn hele probleem. Kan me bijna nergens op concentreren of motivatie voor vinden. Dus ja ook voor sport
Zeg jij het maar.quote:Op maandag 2 december 2013 17:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gebrek aan doorzettingsvermogen dus. Kun je toch wat aan doen
pff, makkelijker gezegd dan gedaan hoor.quote:Op maandag 2 december 2013 17:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gebrek aan doorzettingsvermogen dus. Kun je toch wat aan doen
danga je net als kees op een eiland zitten en afvallebquote:Op maandag 2 december 2013 17:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar van bier wordt ik fattie
inb4: ben je al
Van medicijnen ook. Gewoon de balans vinden. Crack is een expert op dit gebied, zodra ze je vies begint te vinden weet je dat je moet stoppen.quote:Op maandag 2 december 2013 17:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar van bier wordt ik fattie
Ja, ga jij maar met je Kees op een eiland zitten zonder wifiquote:Op maandag 2 december 2013 17:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
danga je net als kees op een eiland zitten en afvalleb
quote:Op maandag 2 december 2013 17:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oh maar ik geloof dat ik nog een positieve beoordeling kreeg van haar dus het valt nog mee.quote:Op maandag 2 december 2013 17:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van medicijnen ook. Gewoon de balans vinden. Crack is een expert op dit gebied, zodra ze je vies begint te vinden weet je dat je moet stoppen.
dan pas je niet meer in je kastquote:Op maandag 2 december 2013 17:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar van bier word ik fattie
Door al dat vetten die erin zittenquote:Op maandag 2 december 2013 17:55 schreef Crack_ het volgende:
Weten jullie waarom je van bier dik wordt!?
Bwehehe, wel echt veel afgevallen manquote:Op maandag 2 december 2013 17:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
quote:
Hij? Dan had hij ook wel wat ruimte om af te vallenquote:Op maandag 2 december 2013 17:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bwehehe, wel echt veel afgevallen man. Keesje
Neen! Bier bevat wel redelikj veel kcal maaaaaaaaaaar de hoofdoorzaak is dat mensen vaak wat eten bij dat biertje drinken terwijl je lichaam geen tijd heeft om die shit te verwerken. Je lichaam ziet alcohol als vergif dus gaat dat het eerst verwerken waardoor ander eten niet verteerd wordt en dus kom je aan.quote:
Geen alcohol drinkenquote:Op maandag 2 december 2013 17:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neen! Bier bevat wel redelikj veel kcal maaaaaaaaaaar de hoofdoorzaak is dat mensen vaak wat eten bij dat biertje drinken terwijl je lichaam geen tijd heeft om die shit te verwerken. Je lichaam ziet alcohol als vergif dus gaat dat het eerst verwerken waardoor ander eten niet verteerd wordt en dus kom je aan.
Aaaaah.quote:Op maandag 2 december 2013 17:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neen! Bier bevat wel redelikj veel kcal maaaaaaaaaaar de hoofdoorzaak is dat mensen vaak wat eten bij dat biertje drinken terwijl je lichaam geen tijd heeft om die shit te verwerken. Je lichaam ziet alcohol als vergif dus gaat dat het eerst verwerken waardoor ander eten niet verteerd wordt en dus kom je aan.
Kapsalon gaat zo naar je pensquote:Op maandag 2 december 2013 17:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik geloof het broodje kaas verhaal ook niet.quote:Op maandag 2 december 2013 17:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niks kuts aan, nooit last van gehad dat ik niet drink.quote:
Dan heb je nooit gedronkenquote:Op maandag 2 december 2013 18:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niks kuts aan, nooit last van gehad dat ik niet drink.
Je mist echt wat.quote:Op maandag 2 december 2013 18:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niks kuts aan, nooit last van gehad dat ik niet drink.
Behalve mensen die er om lachen, maar die zijn in het ziekenhuis beland nadat ze door een ruit zijn gevallen met te veel drank op. Lekker voor ze.
En dan is een kapsalon nog niet eens zo heel lekker.quote:Op maandag 2 december 2013 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kapsalon gaat zo naar je pens
Notoire leugens.quote:Op maandag 2 december 2013 18:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan is een kapsalon nog niet eens zo heel lekker.
Ik heb geen drank nodig.quote:Op maandag 2 december 2013 18:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan weet je dus niet waar je over praat
Dit. Gewoon een Turkse pizza/doner als ik dan toch al bij de Turk sta, al sla ik het vaak gewoon over.quote:Op maandag 2 december 2013 18:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan is een kapsalon nog niet eens zo heel lekker.
Kanquote:Op maandag 2 december 2013 18:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke, daar ga ik zaterdag heen. Meeten?
Dat weet je dus niet.quote:
Zonder Aldeau is er geen zak aan.quote:
Heb je toch al gauw rond de 500 kcal gedronken net hoorquote:Op maandag 2 december 2013 17:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Aaaaah.
Ik zit nu toevallig aan mijn 5de bier en ik heb niet gegeten, dus ik word ook niet dikker OEH.
Kapsalon is sowieso best wel heavyquote:Op maandag 2 december 2013 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kapsalon gaat zo naar je pens
Dat klopt welquote:Op maandag 2 december 2013 17:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof het broodje kaas verhaal ook niet.
lekker overdrevenquote:Op maandag 2 december 2013 18:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat zeiden meer mensen.
Die liggen nu in hun graf.
militant straight edge mensenquote:Op maandag 2 december 2013 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen alcohol nodig om een feestje te vieren![]()
Straight edge, ja tog.
okequote:Op maandag 2 december 2013 18:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh die.
Nee.
September 2014 als het goed is.
quote:Op maandag 2 december 2013 18:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik weet toch zelf dat ik er geen behoefte aan heb
Hooguit ironisch dat die boelers in het ziekenhuis belanden.quote:Op maandag 2 december 2013 18:02 schreef Crack_ het volgende:
Toto doet nu even alsof alcohol gelijk staan aan de dood of jezelf ziek verwonden. Glaasje per dag is gezond hoor toto, en dat is óók alcohol.
Fml.quote:Op maandag 2 december 2013 18:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb je toch al gauw rond de 500 kcal gedronken net hoor
Want jij kent geen mensen die dood zijn gegaan aan alcohol, had je anders echt wel gezegd een keer.quote:
Ja, allemaal de schuld van de alcohol.quote:Op maandag 2 december 2013 18:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hooguit ironisch dat die boelers in het ziekenhuis belanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |