essquote:Op maandag 2 december 2013 16:11 schreef essnhills het volgende:
Van die zogenaamde 'vesten' van tegenwoordig, ZONDER sluiting.. Wat heb je daar nou aan![]()
Beerquote:
mijn nieuwe vest heeft een rits en knopen zodat het uitziet alsof die geen rits heeftquote:Op maandag 2 december 2013 16:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beer![]()
Oh dat is tegenwoordig 'in' ofzo, dat je een lap stof met mouwen draagt.. geen knopen of rits om dat ding dicht te houden...
Oh vandaar dat al die damesvesten géén sluiting hebben, ze stoppen er 2 op 1 herenvest..quote:Op maandag 2 december 2013 16:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn nieuwe vest heeft een rits en knopen zodat het uitziet alsof die geen rits heeft
quote:
quote:Op maandag 2 december 2013 16:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh vandaar dat al die damesvesten géén sluiting hebben, ze stoppen er 2 op 1 herenvest..
quote:
quote:
Alles goed schatjes?quote:
Haiquote:
Geniet je beetje van je verjaardag?quote:
Ben net thuis van schoolquote:Op maandag 2 december 2013 16:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geniet je beetje van je verjaardag?
Je mag nu ook je tattoo nemen trouwensquote:
quote:Op maandag 2 december 2013 16:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je mag nu ook je tattoo nemen trouwens
Wat?quote:
Somsquote:Op maandag 2 december 2013 16:22 schreef essnhills het volgende:
LB, heb jij dat ook weleens, dat je eigenlijk alleen een nieuwe broek nodig hebt en dan eindigt zónder broek maar wel met 4 nieuwe jurkjes ofzo?
goed goed.quote:
succesquote:Op maandag 2 december 2013 16:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
goed goed.
Morgen waarschijnlijk aan de big bad pills
Dat is toch niet leeftijdsgebonden? Nu mag het enkel zonder toestemming dacht ik.quote:Op maandag 2 december 2013 16:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je mag nu ook je tattoo nemen trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |