ik ging daar mn kater een keer wegeten bij de macdonaldsquote:
Vond ik niet, maar als je zo slecht speelt als Psv met zo'n anti-opstelling dan is het volledig je eigen schuld. Psv is godverdomme niet eens over de helft gekomenquote:Op maandag 2 december 2013 16:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ook al was 1 penalty onterecht. Wat het niet was, want waren gewoon domme acties van Bruma en Arias. Kijk dan ook even naar Rekik die 10x geel had mogen krijgen.
quote:Op maandag 2 december 2013 16:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ging daar mn kater een keer wegeten bij de macdonalds
Nee precies, ik wist na de 0-1 van PSV ook wel dat ze het in de tweede helft wel recht gingen zetten.quote:
2 euro / halve literquote:Op maandag 2 december 2013 16:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dat je daar zo goedkoop bier kon drinken kan ik me trouwens echt niet meer herinneren
Ja ja, nu kijken hoe alcohol-vrij Berlijn je bevalt.quote:Op maandag 2 december 2013 16:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
2 euro / halve liter
en had ergens happy hour in cocktail bar voor 10tje, daar ging het helemaal mis.
Godverdomme wat een stad, godverdomme.
Houd op. Ik heb alweer zin in bier nuquote:Op maandag 2 december 2013 16:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
2 euro / halve liter
en had ergens happy hour in cocktail bar voor 10tje, daar ging het helemaal mis.
Godverdomme wat een stad, godverdomme.
Ik gratis hasj bij de shopquote:Op maandag 2 december 2013 16:41 schreef Insomnia_ het volgende:
en ik kreeg gratis thee bij shishabar
Slecht.quote:Op maandag 2 december 2013 16:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ja, nu kijken hoe alcohol-vrij Berlijn je bevalt.
Wel slecht dat je zo lang moet wachten op die shitquote:Op maandag 2 december 2013 16:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Slecht.
Maar vrijwel alles bevalt me alcohol-vrij slecht.
fapzequote:Op maandag 2 december 2013 16:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga maar even aan de slag met de foto van Daley.
Einde bericht.
Doe normaal godverdommequote:Op maandag 2 december 2013 16:53 schreef LETMEIN het volgende:
Halloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Ik ben er ook zo een hoorquote:Op maandag 2 december 2013 16:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
heb een best zware rugtas en die wil ik op de stoel naast mij houden ja #aso-ezell
Jij hebt daar zoveel ruimte voor nodig ja?quote:Op maandag 2 december 2013 16:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben er ook zo een hoor
Gewoon met de benen op alle twee de stoelen en laptop tevoorschijn
Dat deed ik 's avonds altijdquote:Op maandag 2 december 2013 16:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben er ook zo een hoor
Gewoon met de benen op alle twee de stoelen en laptop tevoorschijn
En waarom doe je dat nu wel dan.quote:Op maandag 2 december 2013 16:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat deed ik 's avonds altijd
Maat ik ga bijna nooit meer laat reizen
Wordt je uitgezet?quote:
Nee, ik neem die ruimte, als een baasquote:Op maandag 2 december 2013 16:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij hebt daar zoveel ruimte voor nodig ja?
In de tweede wereldoorlog ging het daar hard hoor.quote:Op maandag 2 december 2013 17:00 schreef Ezell het volgende:
Je stapt toch niet zometeen over in Amsterdam of wel?
Neequote:Op maandag 2 december 2013 17:00 schreef Ezell het volgende:
Je stapt toch niet zometeen over in Amsterdam of wel?
huh watquote:Op maandag 2 december 2013 17:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de tweede wereldoorlog ging het daar hard hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |