Ik ben er ook zo een hoorquote:Op maandag 2 december 2013 16:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
heb een best zware rugtas en die wil ik op de stoel naast mij houden ja #aso-ezell
Jij hebt daar zoveel ruimte voor nodig ja?quote:Op maandag 2 december 2013 16:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben er ook zo een hoor
Gewoon met de benen op alle twee de stoelen en laptop tevoorschijn
Dat deed ik 's avonds altijdquote:Op maandag 2 december 2013 16:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben er ook zo een hoor
Gewoon met de benen op alle twee de stoelen en laptop tevoorschijn
En waarom doe je dat nu wel dan.quote:Op maandag 2 december 2013 16:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat deed ik 's avonds altijd
Maat ik ga bijna nooit meer laat reizen
Wordt je uitgezet?quote:
Nee, ik neem die ruimte, als een baasquote:Op maandag 2 december 2013 16:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij hebt daar zoveel ruimte voor nodig ja?
In de tweede wereldoorlog ging het daar hard hoor.quote:Op maandag 2 december 2013 17:00 schreef Ezell het volgende:
Je stapt toch niet zometeen over in Amsterdam of wel?
Neequote:Op maandag 2 december 2013 17:00 schreef Ezell het volgende:
Je stapt toch niet zometeen over in Amsterdam of wel?
huh watquote:Op maandag 2 december 2013 17:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de tweede wereldoorlog ging het daar hard hoor.
Jammerquote:Op maandag 2 december 2013 17:04 schreef Ezell het volgende:
O wacht, dat was niet de vraahnee, ik stap over ib amsterdam
quote:Op maandag 2 december 2013 17:04 schreef Ezell het volgende:
O wacht, dat was niet de vraahnee, ik stap over ib amsterdam
Sinds wanneer typ jij zo mislukt?quote:
sinds ik deze mobiel hebquote:Op maandag 2 december 2013 17:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Sinds wanneer typ jij zo mislukt?![]()
Zuid-Afrikaanse tongval.quote:Op maandag 2 december 2013 17:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Sinds wanneer typ jij zo mislukt?![]()
Tijdsdoding...quote:Op maandag 2 december 2013 17:13 schreef JanCees het volgende:
Ik ga mijn fotoboek F5'en voor meer views
Mutinhoquote:
Dat is geen erg drukke trein dan.quote:Op maandag 2 december 2013 17:15 schreef essnhills het volgende:
Als ik in een erg drukke trein stap hoef ik nooit te vragen voor een zitplek hoor, iedereen haalt gewoon z'n tas voor me weg zodat ik kan zitten
ja want op schiphol heb jij wel tijdquote:Op maandag 2 december 2013 17:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Doe jij dan ik heb weinig tijd
Wel hoor, in een erg drukke trein blijft de helft altijd staan omdat toevallig die coupé helemaal volzit, gewoon doorlopen en wat coupés naar achter is er altijd wel plek hoorquote:
Get a room.quote:Op maandag 2 december 2013 17:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
ja want op schiphol heb jij wel tijd
Ah oké.quote:Op maandag 2 december 2013 17:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel hoor, in een erg drukke trein blijft de helft altijd staan omdat toevallig die coupé helemaal volzit, gewoon doorlopen en wat coupés naar achter is er altijd wel plek hoor![]()
Ik reis al 5 jaar heel veel met de trein (laatste tijd wat minder dan) en ook heel veel in de spits, maar ik heb pas 2x moeten staan in de trein, en dat was toen de vorige 2 treinen waren uitgevallen..
Crackiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |