daarom zit het uitvak/ arena ook elke wedstrijd vol....quote:Op maandag 2 december 2013 16:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Is van De Speld, maar zit wel waarheid in
[ afbeelding ]
Weet ik niet. Maar het feit is wel dat supporters wel trouw zijn aan hun club daarquote:
Je bent toch bezig met de hossel?quote:
sshttquote:Op maandag 2 december 2013 16:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent toch bezig met de hossel?
quote:Op maandag 2 december 2013 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geslachtshormonen slaan snel aa...
Nee sorry. Hopelijk heeft het een positieve uitwerking
moet je antipsychoticum vragen, daardoor kreeg ik 20 uur slaapritmesquote:Op maandag 2 december 2013 16:31 schreef Fok-it het volgende:
Het heeft in ieder geval geen positieve uitwerking op mijn slaapritme, dus ik zal hier snachts nog vaker ronddolen
Ik zat ook weer tot 4:30 achter de computer gister. Zullen we anders samen de uitkering ingaan en de wereld bezichtigen?quote:Op maandag 2 december 2013 16:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Het heeft in ieder geval geen positieve uitwerking op mijn slaapritme, dus ik zal hier snachts nog vaker ronddolen
en ik danquote:Op maandag 2 december 2013 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zat ook weer tot 4:30 achter de computer gister. Zullen we anders samen de uitkering ingaan en de wereld bezichtigen?
Strak plan. En Tjacka laten we onze vliegtickets betalenquote:Op maandag 2 december 2013 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zat ook weer tot 4:30 achter de computer gister. Zullen we anders samen de uitkering ingaan en de wereld bezichtigen?
Ja maar dat krijg ik niet zo snel denk ikquote:Op maandag 2 december 2013 16:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet je antipsychoticum vragen, daardoor kreeg ik 20 uur slaapritmes
quote:Op maandag 2 december 2013 16:32 schreef badschaap het volgende:
ze zeggen meestal lucky ajax.
Nou afgelopen zondag was het lucky feyenoord met overtuigend feyenoorder makkelie als grootste winnaar
over een maandje in berlijn, wat cultuur opsnuivenquote:Op maandag 2 december 2013 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij moet eerst maar eens van dat wereldvreemde eilandje afkomen.
Oh nee, hij maakte vooral geen fouten hé. Want alleen ajax kan volgens jou winnen door de scheidsquote:
Ga er ook lekker op inquote:Op maandag 2 december 2013 16:34 schreef Fok-it het volgende:
Het is toch bedroevend hoe snel er naar arbitrage wordt gekeken
Leukquote:Op maandag 2 december 2013 16:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
over een maandje in berlijn, wat cultuur opsnuiven
is leuke stad.quote:Op maandag 2 december 2013 16:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
over een maandje in berlijn, wat cultuur opsnuiven
heb best veel dingen al gezien in zomer, echt veel museums ookquote:Op maandag 2 december 2013 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
LeukIk ga volgend jaar voor school... nou ja, nog geen voldoende gehaald dit jaar dus dat valt te bezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |