21quote:Op maandag 2 december 2013 17:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
awww.
hoe oud ben je dan als ik vragen mag?
Ze zijn meestal heel dankbaar jaquote:Op maandag 2 december 2013 17:34 schreef Crack_ het volgende:
Liefdevolle dag vandaag. Die vrouw met kanker die sprak toen ik daar was met de oncoloog assistent en ze begon ineens van "jaa, mn lieverd is hier.." dus die oncoloog assistent vragen huwhwuh wat en ze begon ineens helemaal "Ja, meid van de thuiszorg.. pas 22 jaar oud en zij sleept mij hierdoorheen". Werd er wel beetje ontroerd door. Jammer van het foutje dat ik 22 zou zijn maar okay.
Daarna mn andere vaste adresje en die had cadeautje liggen voor me. Chocoladeletter en nog wat sint chocolaatjes
![]()
.
Ouwelul.quote:
Gelukkig maar. Ik zit hier te zweten niet normaal.quote:Op maandag 2 december 2013 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Dat is over paar minuutjes weer weg
Ja, gewoon die kleine dingen zijn zó tofquote:Op maandag 2 december 2013 17:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zijn meestal heel dankbaar jaWel leuk altijd
omgomg. Maar ik ben net iets ouder.quote:
UIT WELKE MAAND KOM JIJ DAN?quote:Op maandag 2 december 2013 17:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, gewoon die kleine dingen zijn zó tof.
[..]
omgomg. Maar ik ben net iets ouder.
Uhu. Maar toch moet je ook wel beetje afzijdig houden he. Te persoonlijk is ook niet goedquote:Op maandag 2 december 2013 17:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, gewoon die kleine dingen zijn zó tof.
[..]
omgomg. Maar ik ben net iets ouder.
Maartquote:
I cantquote:Op maandag 2 december 2013 17:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu. Maar toch moet je ook wel beetje afzijdig houden he. Te persoonlijk is ook niet goed
Nawww.quote:Op maandag 2 december 2013 17:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maart
[..]
I cant.
Die ene vrouw die doodgaat heb ik gewoon al shit mee afgesproken in mn vrije tijd en dat ik ook wel mee wil naar het ziekenhuis. Doe 't normaal nooit (en doe dit werk nu al 4 jaar) maar ik mag haar zó graag..
Hm ja. Maar bedoel meer omdat je dan je werk misschien niet professioneel meer kan doen als je zo`n emotionele band met haar hebt.quote:Op maandag 2 december 2013 17:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maart
[..]
I cant.
Die ene vrouw die doodgaat heb ik gewoon al shit mee afgesproken in mn vrije tijd en dat ik ook wel mee wil naar het ziekenhuis. Doe 't normaal nooit (en doe dit werk nu al 4 jaar) maar ik mag haar zó graag..
Ik doe het huishouden he. Niet zo'n biggie.. denk ikquote:Op maandag 2 december 2013 17:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja. Maar bedoel meer omdat je dan je werk misschien niet professioneel meer kan doen als je zo`n emotionele band met haar hebt.
Heb er een tijdje gewerkt voor de Kerstperiode, daarna werd ik ontslagen omdat ik niet`in het team zou passen''quote:
Jaquote:Op maandag 2 december 2013 17:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik doe het huishouden he. Niet zo'n biggie.. denk ik![]()
En negeer je mn vraag over sport?!
Gewoon niet kopenquote:Op maandag 2 december 2013 17:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De ambachtelijke chocoladekruidnoten, veel te duur.
Oh oke, nou dat is dan duidelijkquote:
Pfaaa, heb je ze wel eens op? Lekker manquote:
Ik heb er gewoon echt 0 motivatie meer voorquote:Op maandag 2 december 2013 17:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh oke, nou dat is dan duidelijk![]()
.
[..]
Pfaaa, heb je ze wel eens op? Lekker man
Nee, ben al dik genoeg.quote:Op maandag 2 december 2013 17:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh oke, nou dat is dan duidelijk![]()
.
[..]
Pfaaa, heb je ze wel eens op? Lekker man
Ohquote:Op maandag 2 december 2013 17:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon echt 0 motivatie meer voorWeet ook niet waarom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |