Ik geloof het broodje kaas verhaal ook niet.quote:Op maandag 2 december 2013 17:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neen! Bier bevat wel redelikj veel kcal maaaaaaaaaaar de hoofdoorzaak is dat mensen vaak wat eten bij dat biertje drinken terwijl je lichaam geen tijd heeft om die shit te verwerken. Je lichaam ziet alcohol als vergif dus gaat dat het eerst verwerken waardoor ander eten niet verteerd wordt en dus kom je aan.
Niks kuts aan, nooit last van gehad dat ik niet drink.quote:
Dan heb je nooit gedronkenquote:Op maandag 2 december 2013 18:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niks kuts aan, nooit last van gehad dat ik niet drink.
Je mist echt wat.quote:Op maandag 2 december 2013 18:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niks kuts aan, nooit last van gehad dat ik niet drink.
Behalve mensen die er om lachen, maar die zijn in het ziekenhuis beland nadat ze door een ruit zijn gevallen met te veel drank op. Lekker voor ze.
En dan is een kapsalon nog niet eens zo heel lekker.quote:Op maandag 2 december 2013 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kapsalon gaat zo naar je pens
Notoire leugens.quote:Op maandag 2 december 2013 18:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan is een kapsalon nog niet eens zo heel lekker.
Ik heb geen drank nodig.quote:Op maandag 2 december 2013 18:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan weet je dus niet waar je over praat
Dit. Gewoon een Turkse pizza/doner als ik dan toch al bij de Turk sta, al sla ik het vaak gewoon over.quote:Op maandag 2 december 2013 18:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan is een kapsalon nog niet eens zo heel lekker.
Kanquote:Op maandag 2 december 2013 18:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke, daar ga ik zaterdag heen. Meeten?
Dat weet je dus niet.quote:
Zonder Aldeau is er geen zak aan.quote:
Heb je toch al gauw rond de 500 kcal gedronken net hoorquote:Op maandag 2 december 2013 17:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Aaaaah.
Ik zit nu toevallig aan mijn 5de bier en ik heb niet gegeten, dus ik word ook niet dikker OEH.
Kapsalon is sowieso best wel heavyquote:Op maandag 2 december 2013 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kapsalon gaat zo naar je pens
Dat klopt welquote:Op maandag 2 december 2013 17:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof het broodje kaas verhaal ook niet.
lekker overdrevenquote:Op maandag 2 december 2013 18:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat zeiden meer mensen.
Die liggen nu in hun graf.
militant straight edge mensenquote:Op maandag 2 december 2013 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen alcohol nodig om een feestje te vieren![]()
Straight edge, ja tog.
okequote:Op maandag 2 december 2013 18:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh die.
Nee.
September 2014 als het goed is.
quote:Op maandag 2 december 2013 18:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik weet toch zelf dat ik er geen behoefte aan heb
Hooguit ironisch dat die boelers in het ziekenhuis belanden.quote:Op maandag 2 december 2013 18:02 schreef Crack_ het volgende:
Toto doet nu even alsof alcohol gelijk staan aan de dood of jezelf ziek verwonden. Glaasje per dag is gezond hoor toto, en dat is óók alcohol.
Fml.quote:Op maandag 2 december 2013 18:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb je toch al gauw rond de 500 kcal gedronken net hoor
Want jij kent geen mensen die dood zijn gegaan aan alcohol, had je anders echt wel gezegd een keer.quote:
Ja, allemaal de schuld van de alcohol.quote:Op maandag 2 december 2013 18:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hooguit ironisch dat die boelers in het ziekenhuis belanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |