Ja dat kan best, ik had een big macquote:
Misselijk van een big mac?quote:Op maandag 2 december 2013 19:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja dat kan best, ik had een big mac
BahTrauma's.
Moest daarna nog het vliegtuig in, hele vlucht zowat misselijk geweest.
Zegt me niksquote:
Ik weet nergens de weg in Rotterdamquote:Op maandag 2 december 2013 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welke stad is de vraag natuurlijk. Als we in Rotterdam gaan kan ik direct langs de reclasseringsambtenaar.
Ik wel. Ik wil jullie graag gidsen.quote:Op maandag 2 december 2013 19:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zegt me niks
Weet de bijenkorf etc te vinden
[..]
Ik weet nergens de weg in Rotterdam
bby = bi-boyquote:
Leeft die ook nog danquote:Op maandag 2 december 2013 19:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nawwww.
Wil je de almachtige Etsu met z'n slaafje Jordy niet zien dan?
Waarom zaterdagquote:Op maandag 2 december 2013 19:09 schreef Rodawa het volgende:
Wie is er toevallig zaterdag in Utrecht bij Starbucks? Daar wip ik meestal eventjes langs.
Ik!quote:Op maandag 2 december 2013 19:09 schreef Rodawa het volgende:
Wie is er toevallig zaterdag in Utrecht bij Starbucks? Daar wip ik meestal eventjes langs.
richting de grachten? als je de oudegracht aflooptquote:Op maandag 2 december 2013 19:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zegt me niks
Weet de bijenkorf etc te vinden
ga nooit die kan opquote:Op maandag 2 december 2013 19:11 schreef Etsu het volgende:
Ezelltje, wanneer ga je weer eens richting Groningen?
jaaquote:Op maandag 2 december 2013 19:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
richting de grachten? als je de oudegracht afloopt
oquote:
Je lijkt net een wijfquote:Op maandag 2 december 2013 19:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
o
zat ik helemaal tegen jordy te vertellen dat jij daar bij minerva hebt gelopen en dat jullie nu connecties hebben omdat jullie nu op dezelfde plek hebben gelopen en dan dit
Toevallig! Zie je daar.quote:
Nee, ik stond stil voor mijn huis, toen ik de autodeur opengooide sprong mijn kat opeens naar binnen.quote:Op maandag 2 december 2013 19:10 schreef xcachet het volgende:
Rodawa, laat jij vaker je kad meerijden in de auto?![]()
wtfquote:Op maandag 2 december 2013 19:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
o
zat ik helemaal tegen jordy te vertellen dat jij daar bij minerva hebt gelopen en dat jullie nu connecties hebben omdat jullie nu op dezelfde plek hebben gelopen en dan dit
Neen, 13:00quote:
Dan trein ik gewoon verder.quote:Op maandag 2 december 2013 19:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik weet nietheb even geen fiets en wilde via de binnenstad naar huis
Nein.quote:
LOOOOOLquote:Op maandag 2 december 2013 19:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Toevallig! Zie je daar.
[..]
Nee, ik stond stil voor mijn huis, toen ik de autodeur opengooide sprong mijn kat opeens naar binnen.
Jaquote:
quote:Op maandag 2 december 2013 19:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jazulke warme begroetingen krijg ik niet vaak.
Als Aldo hier was zou hij zeggen dat ik een poesjesmagneet ben.Maar Aldo is weg.
ALDO KOM TERUG.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |