quote:Op maandag 2 december 2013 19:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jazulke warme begroetingen krijg ik niet vaak.
Als Aldo hier was zou hij zeggen dat ik een poesjesmagneet ben.Maar Aldo is weg.
ALDO KOM TERUG.
![]()
Maarten gaat toch ook studeren in Ierland/Schotland?quote:Op maandag 2 december 2013 19:18 schreef Ezell het volgende:
[..]Hij is nog niet eens weg en je mist hem nu al.
Ik mis Aldeau ook. Ik stel voor om tussen 19:30:00 en 19:31:00 niet te posten ter nagedachtenis aan Aldeau.quote:Op maandag 2 december 2013 19:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jazulke warme begroetingen krijg ik niet vaak.
Als Aldo hier was zou hij zeggen dat ik een poesjesmagneet ben.Maar Aldo is weg.
ALDO KOM TERUG.
![]()
Ja, hij verlaat ons om zijn drugskartel in Mexico even van dichtbij te bekijken. De zaken in de gaten houden enzo.quote:
Ja, hij was altijd vet lief voor mij. Door hem kreeg ik vertrouwen en voelde ik mij mooi en tevreden over mijn lichaam. Waar moet ik nu mijn zelfvertrouwen uit putten?quote:Op maandag 2 december 2013 19:18 schreef Ezell het volgende:
[..]Hij is nog niet eens weg en je mist hem nu al.
Ik steun dit prachtige initiatief.quote:Op maandag 2 december 2013 19:21 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik mis Aldeau ook. Ik stel voor om tussen 19:30:00 en 19:31:00 niet te posten ter nagedachtenis aan Aldeau.
Uit de gesprekken met Muto. Jullie vervangen hem voor elkaar.quote:Op maandag 2 december 2013 19:23 schreef Rodawa het volgende:
Ja, hij was altijd vet lief voor mij. Door hem kreeg ik vertrouwen en voelde ik mij mooi en tevreden met mijn lichaam. Waar moet ik nu mijn zelfvertrouwen uit putten?
Niets ten nadele van Muto hoor, maar even tussen ons; hij en ik liggen niet echt op één lijn.quote:Op maandag 2 december 2013 19:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Uit de gesprekken met Muto. Jullie vervangen hem voor elkaar.
met wie welquote:Op maandag 2 december 2013 19:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Niets ten nadele van Muto hoor, maar even tussen ons; hij en ik liggen niet echt op één lijn.
Het is allemaal niet zo makkelijk. Ik heb best veel problemen gehad met Dawa, daar praatte ik veel met Aldeau over.quote:Op maandag 2 december 2013 19:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Uit de gesprekken met Muto. Jullie vervangen hem voor elkaar.
quote:Op maandag 2 december 2013 19:21 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik mis Aldeau ook. Ik stel voor om tussen 19:30:00 en 19:31:00 niet te posten ter nagedachtenis aan Aldeau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |