Hoi.quote:Op maandag 2 december 2013 18:06 schreef Seconde het volgende:
De zeurpiet van hoogvliet
[ afbeelding ]
Ik maak dan slechte grappen, ga mensen lopen irriteren door de hele tijd te doen alsof ik ze niet versta, ben ineens veel te eerlijk.quote:
Affreus gewoon.quote:
Nee ik vind het niet te eten.quote:Op maandag 2 december 2013 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik maak dan slechte grappen, ga mensen lopen irriteren door de hele tijd te doen alsof ik ze niet versta, ben ineens veel te eerlijk.
[..]
Affreus gewoon.
Zat er sperma in je saus?
alleen beckhamseksueelquote:Op maandag 2 december 2013 18:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet homoseksueel, Insomnia_.
JA GA MAAR WEER DUIDELIJK JEZELF IN HOKJES PLAATSENquote:Op maandag 2 december 2013 18:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet homoseksueel, Insomnia_.
Pff, dit klinkt best slecht jaquote:Op maandag 2 december 2013 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik maak dan slechte grappen, ga mensen lopen irriteren door de hele tijd te doen alsof ik ze niet versta, ben ineens veel te eerlijk.
[..]
Affreus gewoon.
Zat er sperma in je saus?
Nouja, als mijn vrienden iets niet van me weten, is er vaak een reden voor.quote:Op maandag 2 december 2013 18:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pff, dit klinkt best slecht ja. Los van dat eerlijk zijn, dat vind ik altijd juist fijn. Gewoon even lekker eerlijk met zn allen
.
ik dacht dat je een meisje was door je avaquote:Op maandag 2 december 2013 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, als mijn vrienden iets niet van me weten, is er vaak een reden voor.
Ik heb alleen wel het geluk dat ik heel moeilijk aangeschoten raak. Dus het gebeurt zelden.
Wut wut? Wat is er meisjesachtig aan? En waarom kan ik door die post geen meisje meer zijn?quote:Op maandag 2 december 2013 18:12 schreef Seconde het volgende:
[..]
ik dacht dat je een meisje was door je ava
omdat vrouwen niet moeilijk aangeschoten rakenquote:Op maandag 2 december 2013 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wut wut? Wat is er meisjesachtig aan? En waarom kan ik door die post geen meisje meer zijn?
True story.quote:Op maandag 2 december 2013 18:16 schreef Seconde het volgende:
[..]
omdat vrouwen niet moeilijk aangeschoten raken
gr gr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |